2018-06-14, 21:07
Medlem
Undra om han får ett vettigare straff för det i Bromma han står åtalad för än detta då han verkar ha kommit väldigt billigt undan.
Citera
2018-06-24, 21:23
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik87872
Undra om han får ett vettigare straff för det i Bromma han står åtalad för än detta då han verkar ha kommit väldigt billigt undan.
Jag skulle bli väldigt besviken om han inte får livstid för mordet på J.M.B. i Mariehäll, Bromma.
Tingsrätten har preliminärt meddelat att man avser att meddela dom i det målet 2018-06-27.

Ifall "Karma is the bitch" så bör hans enorma tur vid straffmätningen i fallet Sandra Litzell slå tillbaka den här gången.
Han förtjänar inte att få gå lös, och hans barn kan få det bra med en "plastfarsa" som kan ge dem normala värderingar. Han får väl trösta sig med att när han (vid en livstidsdom) släpps ut, så är han mer än 30 år äldre än medelvärdet av livslängden i hans "yrkeskategori".
Sandra, som visade honom lojalitet, fick bara bli 17 år innan han släckte ljuset för henne och skickade in henne i mörkret.
Citera
2018-06-24, 21:27
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Jag skulle bli väldigt besviken om han inte får livstid för mordet på J.M.B. i Mariehäll, Bromma.
Tingsrätten har preliminärt meddelat att man avser att meddela dom i det målet 2018-06-27.

Ifall "Karma is the bitch" så bör hans enorma tur vid straffmätningen i fallet Sandra Litzell slå tillbaka den här gången.
Han förtjänar inte att få gå lös, och hans barn kan få det bra med en "plastfarsa" som kan ge dem normala värderingar. Han får väl trösta sig med att när han (vid en livstidsdom) släpps ut, så är han mer än 30 år äldre än medelvärdet av livslängden i hans "yrkeskategori".
Sandra, som visade honom lojalitet, fick bara bli 17 år innan han släckte ljuset för henne och skickade in henne i mörkret.

Han som sköt henne 2012 har alltså barn ?
Citera
2018-06-24, 22:12
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Han som sköt henne 2012 har alltså barn ?
I nuläget ja!
I denna tråd som rör dödsskjutningen av 17-åriga Sandra 2012, så vet jag ingenting om hur läget då var på någon ev. barnfront med någon kvinna.

I den andra tråden som jag länkade till i mitt förra inlägg nämns barnfrågan, och skribenten "talibanjohan" har där nämnt att MGM A.L.P. (Andre*s Leiv* P*rra, *=a) har tre (3) barn, men ingen info om deras ålder eller ev. antal mammor.
En bild på nätet av ALP i en bil med en väldigt ung dotter har jag sett, men jag länkar naturligtvis inte till bilder av kriminellas barn.
Citera
2018-06-25, 10:51
Medlem
Undra vad åklagaren yrkade på för ALP gällande Bromma mordet.. De dömer ju sällan hårdare än yrkat.. Men fortsatt häktad i det målet borde betyda minst medhjälp till mord iaf.
Citera
2020-02-07, 05:34
Medlem
MorT2s avatar
Malmvägen...
Jag syftar på mordet 2012. Men visar sig att det skett flera gånger efter det... 🤦‍♂️
Citera
2020-08-08, 03:56
Medlem
Överklagades det senaste mordet?
Citera
2022-12-28, 00:28
Avstängd
HBOLLs avatar
Hur gick det för kvinnomördaren ?
Citera
2023-08-12, 14:43
Medlem