2012-08-18, 09:46
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marimu
Jag har aldrig kännt mig så bedragen, ledsen och arg på samma jävla gång!

INET säger åt mig att installera om mitt windows för att bevisa att det inte är mjukvaran som orsakar krasher i min dator... För att min dator skall kunna fortsätta fungera nu så måste jag betala 1199:- för att få en ny kompatibel verifieringskod till ett windows 7!? Måste jag betala 1199 :- för att bevisa att de har gjort något fel!? Nu både krashar min dator och den har snart ingen mjukvara!

Dra åt heleve med det här, det här var den värsta jävla skiten jag någonsin varit med om! Om jag inte hade installerat om windows så hade jag iallafall haft ett........

Jaså? De lovade mig en ny licens om de var tvungna att byta moderkortet. Som tur var, var det grafikkortet som var felet.
Citera
2012-08-18, 10:12
Medlem
morkfromorks avatar
Citat:
Den USB enheten jag kunde misstänka var min 'netgear'

En 2år gammal laptop har garanterat inbyggt trådlöst nätverk. Varför har du en usb-sticka?
Citera
2012-08-18, 10:50
Medlem
Agamantums avatar
Citat:
Inte en aning, men datorn är inets egna dator och produkterna i datorn är inets produkter. Det är en Taurus dator.
Kunskapsnivån på Flashback är enorm

Du är en kvinna va?
Citera
2012-08-18, 11:47
Medlem
Marimus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agamantum
Kunskapsnivån på Flashback är enorm

Du är en kvinna va?

Är du efterbliven? http://www.inet.se/kampanj/taurus (TAURUS BY INET)

Citat:
Ursprungligen postat av morkfromork
En 2år gammal laptop har garanterat inbyggt trådlöst nätverk. Varför har du en usb-sticka?

Det är ingen laptop!
Citera
2012-08-18, 12:10
Medlem
Marimus avatar
Två nya krashrapporter

Citera
2012-08-18, 12:48
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:

Det är ingen laptop!
Det betyder ju inte att Inet har tillverkat den. Intel har fortfarande tillverkat processorn och nVidia är fortfarande tillverkaren av grafikkortet. Sedan har nog Inet monterat ihop datorn.
Citera
2012-08-18, 12:50
Medlem
Marimus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Det betyder ju inte att Inet har tillverkat den. Intel har fortfarande tillverkat processorn och nVidia är fortfarande tillverkaren av grafikkortet. Sedan har nog Inet monterat ihop datorn.

Ja det är ju sant men Taurus är INETS märke och därför säger jag att det är INETS dator sedan säger jag det som deras datortekniker sa att det inte var fel på "deras" produkter i datorn. Men nu har vi förhoppningsvis rett ut det, det är inte en Dell eller HP eller LG eller vad som helst, det är en Taurus då då.

Då kan man ju inte säga att Dell, HP eller LG är tillverkare av datorer heller isåfall om vi ska vara petiga.
Senast redigerad av Marimu 2012-08-18 kl. 12:53.
Citera
2012-08-18, 19:25
Medlem
Agamantums avatar
Citat:

Det är ingen laptop!

Haha ja jag är efterbliven LOL. Ja JAG lol av oss två.. en idiot som påstår att en Svensk affär skulle tillverka HELA DATORER som inte ens självaste Mr MACINTOSH håller på med. Vem av oss är efterbliven. Jag frågade dig en fråga. Du är kvinna eller inte? Du klarar ju inte svara på en simpel fråga din efterblivna köttstycke.
Citera
2012-08-18, 23:19
Medlem
Marimus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agamantum
Haha ja jag är efterbliven LOL. Ja JAG lol av oss två.. en idiot som påstår att en Svensk affär skulle tillverka HELA DATORER som inte ens självaste Mr MACINTOSH håller på med. Vem av oss är efterbliven. Jag frågade dig en fråga. Du är kvinna eller inte? Du klarar ju inte svara på en simpel fråga din efterblivna köttstycke.

Ge mig en affär som tillverkar hela datorer. Det är fortfarande INETS märke.
Citera
2012-08-18, 23:23
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ge mig en affär som tillverkar hela datorer. Det är fortfarande INETS märke.
Fatum är att du verkar ha rätt. Det är en "Inetdator".
Citera
2012-08-18, 23:45
Medlem
Marimus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Fatum är att du verkar ha rätt. Det är en "Inetdator".
Tack
Citera
2012-08-19, 01:54
Medlem
X_surfers avatar
Citat:
Jag har aldrig kännt mig så bedragen, ledsen och arg på samma jävla gång!

INET säger åt mig att installera om mitt windows för att bevisa att det inte är mjukvaran som orsakar krasher i min dator... För att min dator skall kunna fortsätta fungera nu så måste jag betala 1199:- för att få en ny kompatibel verifieringskod till ett windows 7!? Måste jag betala 1199 :- för att bevisa att de har gjort något fel!? Nu både krashar min dator och den har snart ingen mjukvara!

Dra åt heleve med det här, det här var den värsta jävla skiten jag någonsin varit med om! Om jag inte hade installerat om windows så hade jag iallafall haft ett........

Microsoft brukar vara generösa med nya aktiveringskoder, ring dom så får du troligen en ny.

Om inte kan du ju i alla fall köra 30 dagar utan att aktivera så...

Men jag har sagt det en gång och jag säger det igen, dra ner ultimate boot cd och kör memtest86+ så att du ser att dina minnen är okej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in