Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Jag antar att du kan välja att ormpartitionerna disken vid den ominstallation av Windows. Annars går det att radera hela partitionstabellen via GParted. Bränn valfritt Linux distro, boota upp, installera GParted (om det inte redan finns) och ta bort partitionerna.
EDIT: Ang. Inet; jag har aldrig behövt betala för en inlämning.
Nej det kunde jag inte.
Vad är Linux, vad är distro, vad är Gparted, vad är partitioner?
Vad skönt att slippa betala. Jag skulle betala 500 kr egentligen men fick fan stå på mig och fick tillslut betala 250 kr. Ju mer jag pratar med dem efteråt desto mer börjar de erkänna att det verkar vara ett hårdvaru- fel. Det här är det sista jag kan göra själv och funkar inte det så har jag gjort precis allting för att bevisa att det inte är ett mjukvaru- fel.
Jag vet inte hur man gör.
Jag satte i min windows cd igår och valde mellan Standard = uppdatera ditt windows, eller anpassad = ominstallera windows. Med anpassad så gjorde jag tydligen inte rätt och rensade partitioner, vad det nu är? Och om det nu är ett hårdvarufel så kommer jag få betala fullt pris för att min garanti nu har gått ut, vilket de var noga med att den skulle göra då de behöll datorn i 3 veckor istället för 5 arbetsdagar som de sa och som det stod på min lapp att det skulle ta.
Så nu har jag pratat av mig. Kan någon hjälpa mig? jag kan ingenting om datorer så ni får guida mig på svenska, tack så mycket för alla svar, även om de flesta ständigt försöker att dumförklara mig.