• 1
  • 2
2005-03-18, 09:58
Medlem
Roland Janssons avatar
Självklart är Zlatan given, men vem spelar bredvid? Fegistrygghetmåstefårutinhanstidkommervivillintekn äckaMackan-Lagerbäck kommer om jag får gissa, att sätta den misslyckade Allbäck bredvid Zlatan.

Andravalet när Mackan som vanligt misslyckats är den uddlöse Jonsson. För mig är det självklart att dom två föredettingarna petas och att Lagerbäck sätter in glödhete Rosenberg, se bara hur bra han var igår: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...618708,00.html

Vad tror ni?
Citera
2005-03-18, 10:52
Medlem
Zlatan och Rosenberg, helt självklart just nu. Egentligen vill jag ha Elmander som inhoppare, men han blev väl inte uttagen...

Annars väntar jag på Henkes comeback
Citera
2005-03-18, 13:54
Medlem
Zlatan och Rosenberg.
Citera
2005-03-18, 14:01
Medlem
kilgores avatar
Håller med föregående talare.
Citera
2005-03-18, 14:08
Medlem
grymtsagrisens avatar
Ja visst är det Zlatan och Rosenberg som ska/borde lira på topp. Men som vi alla vet så kommer med största sannolikhet Allbäck få starta, tyvärr. Visst är han en bra målskytt, men satsa nu på framtiden med Rosenberg. Han visade i träningslandskampen mot Frankrike att han kan prestera även mot bra internationella lag.
Citera
2005-03-18, 14:12
Medlem
Madchilds avatar
Håller med om att Rosenberg ska få chansen bredvid Zlatan. Dock får Allbäck för mkt skit, visserligen är det ingen favoritspelare hos mig heller, men han ska faan ha cred för att han alltid levererar i landslaget, oavsett hur miserabel han är i klubblaget..
Citera
2005-03-18, 14:16
Medlem
Mr Blondes avatar
Zlatan och Rosenberg. Jag är inte riktigt lika övertygad om att Allbäck får spela som ni andra. Det är egentligen alltid sjukt när han får spela, men nu är det fan nog. Rosenberg öser in mål och fungerar dessutom som både djupleds- och targetspelare. Zlatan vet vi alla vad han kan.

Men Allbäck, vad har han gjort på senaste tiden? blivit utvisad i Rostock. Han verkar inte vara från start, Prica har tagit över målproduktionen i laget. Han är på g hem till Öis. Mycket bättre att låta mackan komma in i matchen direkt, och jag tror faktiskt att Roland lyckas övertyga Lagerbäck om detta.
Citera
2005-03-18, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Håller med om att Rosenberg ska få chansen bredvid Zlatan. Dock får Allbäck för mkt skit, visserligen är det ingen favoritspelare hos mig heller, men han ska faan ha cred för att han alltid levererar i landslaget, oavsett hur miserabel han är i klubblaget..

Ja, han levererade ju jävligt bra i vm-kvalet mot lettland eller vad det nu var för jävla baltland vi spelade mot. Hur många frilägen brände han, tre? Missa öppet mål, då borde man van få Escobar-behandling.

Nä... Zlatan ensam på topp... 4-5-1... Vi har många bra mittfältare, men inga bra anfallare, förutom Zlatan då...
Citera
2005-03-18, 16:57
Medlem
WeeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irganox
Nä... Zlatan ensam på topp... 4-5-1... Vi har många bra mittfältare, men inga bra anfallare, förutom Zlatan då...

Vilka då?
Citera
2005-03-18, 17:43
Medlem
Superbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irganox
Ja, han levererade ju jävligt bra i vm-kvalet mot lettland eller vad det nu var för jävla baltland vi spelade mot. Hur många frilägen brände han, tre? Missa öppet mål, då borde man van få Escobar-behandling.

Just det, massa bra mittfältare. Daniel Andersson håller ju hög Europaklass! Likaså är Linderoth och Anders Svensson på nergång, oroväckande! Kim Källström verkar ha varit i dålig form ända sedan EM och Niclas Alexandersson borde ha haft tillräckligt med självinsikt att inte spela vidare utan istället släppa fram yngre spelare.
De enda två mittfältare vi har av klass idag är Chippen och Ljungan.

Tycker också att Allbäck ibland får mycket skit, han har nog ett bra snitt i kvalmatcher men mot tuffare motstånd håller han inte. Men Zlatan-Rosenberg känns intressant. Men tror att det blir Zlatan-Allbäck med inhopp av Rosenberg beroende på resultatet. Elmander fick väl några chanser förra året men då var han riktigt blek. Men helt klart är han ett namn inför framtiden!
Citera
2005-03-18, 17:49
Medlem
FetFulElaks avatar
Jag tror på Zlatan och FetFulElak.. För dagen den enda kombination jag anser värdig! Bulgarien ska krossas med Zlatans skicklighet och FetFulElaks fethet, fulhet och elakhet! Jag provspelade för A-landslaget för två veckor sedan, och man kan säha att de blev imponerade! Aldrig förr har det varit sån fart, spelskicklighet, hat, aggresivitet och tufft spel i toppen.. Och då snackar vi bara träningen! Ljungberg fick sig en fettackling så han tappade andan.. Tackligen var dessutom ful och elak.
Citera
2005-03-18, 17:54
Medlem
Wittgensteins avatar
Jag sållar mig till Zlatan-Rosenberg-förespråkarna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in