2005-03-18, 18:31
Medlem
pimmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Jag sållar mig till Zlatan-Rosenberg-förespråkarna.

Det får tyvärr även jag göra, zatan
Citera
2005-03-18, 19:43
Bannlyst
Självklart Rosenberg - Zlatan på topp. Men jag tror Rosenberg ses som ett oprövat och osäkert kort (Jag menar, "han spelar ju bara i Allsvenskan till skillnad från Allbäck som är utlandsproffs") och därför blir det Allbäck och Zlatan på topp.
Citera
2005-03-18, 19:55
Medlem
Alladins avatar
Gråter om det bli allbäck som får starta, nej Rosenberg med Jonsson som möjlig inhoppare om svenskarna kör fast.
Citera
2005-03-18, 19:59
Medlem
Knudsons avatar
Vad fan har Rosenberg gjort som är så jävla bra? Han gjorde 14 mål? har jag för mig i allsvenskan, en av Europas sämsta ligor. Nä det måste finnas nån annan lösning.
Citera
2005-03-18, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson
Vad fan har Rosenberg gjort som är så jävla bra? Han gjorde 14 mål? har jag för mig i allsvenskan, en av Europas sämsta ligor. Nä det måste finnas nån annan lösning.
Ja, Thierry Henry har gjort 22 mål denna säsong i en mycket bättre liga. Men det bli problem att få han spelklar...
Citera
2005-03-18, 20:16
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Dufresne
Ja, Thierry Henry har gjort 22 mål denna säsong i en mycket bättre liga. Men det bli problem att få han spelklar...

*ler*

Rosenberg är i grymform, gör ju mål på det mesta och har ett självförtroende som inte någon svensk kan matcha. Släng in killen från start och han kommer att springa ihjäl de bulgariska backarna.

Jonsson är slut, ju förr han inser det desto bättre. Han får lyfta lön i något år sedan spela en säsong eller två i danmark där han har henkestatus.

Allbäck levererar som sagt alltid i landslaget men det är dags att han får ställa sig åt sidan. Han har inte hungern som Rosenberg har. Funkar det inte alls för Rosenberg så tycker jag dock vi kan slänga in Allbäck tidigt i andra, inte i 85:e matchminuten.
Citera
2005-03-18, 20:56
Medlem
Jag tycker självklart att Zlatan och FetFulElak ska lira. Vi behöver en fet, ful och elak spelare. England har Rooney, Vad har vi liksom?

Självklart ska Rosenberg och Zlatan starta. Rosenberg är i en jävla form just nu och Zlatan är en klasspelare.
Citera
2005-03-18, 22:56
Medlem
Roland Janssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson

Allbäck har gjort ETT (!) mål i bundesliga denna säsongen , Jonsson har gjort SEX mål... Stoitchkov ligger förmodligen sömnlös nu
Citera
2005-03-19, 02:00
Medlem
Teichmanns avatar
Blir troligtvis Zlatan-Allbäck, vilket inte är någon skandal. Allbäck har som sagt alltid levererat och är absolut inte slut redan nu. Säger ni att han varit dålig i landslaget har ni bedrövligt dåligt minne. Hade dock hellre sett Rosenberg som är i en sjukt bra form. Helvete vilken balja han satte igår.

Irganox:
"Ja, han levererade ju jävligt bra i vm-kvalet mot lettland eller vad det nu var för jävla baltland vi spelade mot. Hur många frilägen brände han, tre? Missa öppet mål, då borde man van få Escobar-behandling."

1. Det var EM-kval, inte VM-kval.
2. Lettlandmatchen var betydelselös.
3. Han var Sveriges bäste målskytt med fem mål.

Okunskapen flödar.
Citera
2005-03-19, 13:24
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Gråter om det bli allbäck som får starta, nej Rosenberg med Jonsson som möjlig inhoppare om svenskarna kör fast.
Köp ett paket med pappershandukar! Det blir Zlatan och Allbäck från start!
Såg Lagerbäck på TV4:s morgon program idag och han talade om hur viktigt det var med rutin. Gråt hur mycket ni vill grabbar, men Lagerbäck värderar alltid rutin före form, det blir Zlatan-Allbäck på topp!Tyvärr, då jag tror att Rosenberg skulle komplettera Z mer än vad Allbäck gör. Rosenberg? han får nöja sig med ett inhopp i slutet av matchen...
Citera
2005-03-19, 13:27
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phieniac
Jag tycker självklart att Zlatan och FetFulElak ska lira. Vi behöver en fet, ful och elak spelare. England har Rooney, Vad har vi liksom?
Tja vi hade ju Brolin! Appropå runda spelare...
Citera
2005-03-19, 15:04
Medlem
Ahruons avatar
Hoppas på Rosenberg - Zlatan men skulle tippa det blir Zlatan - Allbäck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in