2012-08-05, 03:04
Medlem
Söker en till tre personer att köra DayZ med. Har några planer som i framtiden kommer sättas i rörelse. Dessa planer berättas efter värdering av förmågor hos respektive person.

Skicka PM.
Citera
2012-08-05, 13:58
Medlem
Rebelxs avatar
Söker en grupp/clan.
Spelat sedan Maj, börjar bara bli lite uttråkad att springa ensam.
Har mic osv.
Citera
2012-08-05, 17:47
Medlem
Någon som orkar/vill teama up på Lingor Island ikväll? Tankar hem Lingor atm och tänkte ge det ett försök.
Om någon känner sig intresserad:
http://dayzlingor.tk/showthread.php?...-Lingor-Island
Citera
2012-08-06, 14:05
Medlem
RetGapeds avatar
Söker 1 möjligtvis 2 spelare till Dayz, Vi är två som spelar atm men söker någon till spelare.

Använder Skype och är seriösa men har inget emot att skämta till det lite.
Söker likasinnade självklart.

Var inte rädda att slänga iväg ett PM.
Citera
2012-08-06, 15:35
Medlem
Vi är fyra stycken som spelar Dayz, vi är ganska seriösa. Men är inte rädda för att dö vapen kommer och går.
Vi gillar spänning och spelar legit.

Har haft tidigare camps med bilar osv, vi söker spelare med efarenhet som helt enkelt gillar att ha kul.

Är ni två-tre stycken kanske vi kan joina upp, ensamvargar är välkommna med.

Vi är 20 + önskar folk däromkring med.

Vi är aktiva och spelar nästan varje dag, visa dagar någon timme ibland 14 timmar plus om det går bra
Citera
2012-08-06, 22:15
Medlem
dnims avatar
Finns det några personer eller någon låst server där man kan köra på riktigt utan att behöva oroa sig mer för spelarna än zombies? Dvs folk som man kan lita på och slippa oroa sig för att bli dödad hela tiden.. Skicka pm, out!
Citera
2012-08-07, 14:00
Medlem
Jag söker efter några att lira Dota 2 med, lite premades och så vidare. Lite less på vanlig public. Skicka ett PM.
Citera
2012-08-08, 21:46
Bannlyst
Söker dayzspelare, gå in på min ts3 server erik.rompe.se pw: brev123 Sen rummet med namnet dayz
Citera
2012-08-10, 17:09
Medlem
dackanubers avatar
Är trött på att spela Dayz själv. Om någon vill spela lite så slå en signal på skype (dyeeha) eller skicka ett pm.
Citera
2012-08-10, 20:51
Medlem
Är en dam på 20+ som älskar fps-spel av alla dess slag men som tappat intresset på grund av att jag inte har några vettiga personer i min egen ålder att spela med. CS, L4D och liknande är la de spel jag spelat mest men kan tänka mig att testa nya spel om det verkar roligt (t ex Dayz som de tjötas mycket om här). Det jag söker är alltså någon eller några med åldern inne som är trevliga/roliga och vill spela lite om kvällarna. PM!
Citera
2012-08-10, 21:39
Medlem
Spelar gärna UT4 med någon. jag är erfaren.
Citera
2012-08-11, 09:32
Medlem
Även jag söker någon att lira Dayz med. Har inte jätte mycket erfarenhet inom just dayz, men lirat fps i många år. Är 24 år och kommer främst att lira på helger. Skicka PM eller adda mig på skype: Dennana.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in