Xbox 360
Vill utöka vänlistan på Xbox Live för spelande framöver! Jag är en man från Göteborg, runt 30 och spelar mest klassisk action, FPS, äventyr, plattform och RPG. Ingen racing eller sport, inga fightingspel och för närvarande inte kinectspel eller sådant som kräver externa tillbehör. Klassisk gaming helt enkelt! Söker väl främst spelare i ungefär samma ålder men alla är välkomna att adda mig, mitt användarnamn är
min gamertag på Xbox Live; Blodpixel. Jobbar skift till vardags och spelar ibland kvällar, ibland dagtid, och helger.
Aktuella spel jag kommer skaffa inom kort (ifall de inte kommer suga) som jag vet på rak arm är spel som Bioshock Infinite och Gears Of War Judgement, förstnämnda vet jag inte om det kommer ha nån coop (förmodligen inte) men Gears lär väl ha det som vanligt. I så fall ger vi oss förstås på insane direkt.

Men vi spelar förstås i första hand för spelupplevelsen, narrativen och för att snacka skit och plocka lite roliga achievements, inte för elitism och för att hamna högst upp på rankinglistorna. Vi är hardcore casual gamers helt enkelt.

Sen får vi se vad för titlar som dyker upp under våren.
För övrigt funderar jag på att nöta igenom Gears of war 1 och 2 på insane, just kört 3'an och det var rätt tufft och frustrerande emellanåt men desto mer belönande att klara. De andra två har jag bara klarat på normal. Ghostbusters the videogame vore kul också. Måste inte vara det allra senaste så länge spelen är bra!
Också lite sugen på Borderlands 1, har just kört igenom 2'an men tröttnat nu då alla bara vill farma raidbossar om och om igen. Men kan spela även 2'an och göra lite uppdrag, har inte klarat all DLC än osv. Men inte massa meningslöst farmande för mig...
Nå, det var väl lite info om mig och mina preferenser som spelare, som sagt bara att adda Blodpixel på Xbox Live så ser vi vad som händer.