2013-02-08, 14:58
Medlem
EKJs avatar
Söker en duo partner till LoL (Silver division 2) Som kan spela allt, inklusive support! Adda ediyy ingame
Citera
2013-02-08, 16:32
Medlem
Not.Theres avatar
World of tanks - Jag söker någon att spela med, vill ej köra hardcore clanmatcher utan bara någon man kan teama upp med. Jag spelar på NA servern, bor även i NA så spelar sent på kvällen svensk tid, om det inte är helg. Har inte spelat så länge så har inga top tiers, är på väg men det är en bit kvar.

Skype finns, TS kan skaffas. pm ifall intresset finns.
Citera
2013-02-08, 18:46
Medlem
Söker någon att lira Duo med, âr Silver Div II, har aldrig kört nog mycket Ranked før att nå min officiella elo.

24år som aldrig flamear, tar och ger kritik i god ton.

Trött på Flamers och leavers så skicka PM om du har lust att lira! (EUW)

Lirar mestadels ADC/Support, diggar dock Support mer då jag känner att man får va hjärnan i det hela

Gammal BW Räv som lirade på hyfsat hög nivå
Citera
2013-02-09, 00:06
Medlem
Xbox 360

Vill utöka vänlistan på Xbox Live för spelande framöver! Jag är en man från Göteborg, runt 30 och spelar mest klassisk action, FPS, äventyr, plattform och RPG. Ingen racing eller sport, inga fightingspel och för närvarande inte kinectspel eller sådant som kräver externa tillbehör. Klassisk gaming helt enkelt! Söker väl främst spelare i ungefär samma ålder men alla är välkomna att adda mig, mitt användarnamn är min gamertag på Xbox Live; Blodpixel. Jobbar skift till vardags och spelar ibland kvällar, ibland dagtid, och helger.

Aktuella spel jag kommer skaffa inom kort (ifall de inte kommer suga) som jag vet på rak arm är spel som Bioshock Infinite och Gears Of War Judgement, förstnämnda vet jag inte om det kommer ha nån coop (förmodligen inte) men Gears lär väl ha det som vanligt. I så fall ger vi oss förstås på insane direkt. Men vi spelar förstås i första hand för spelupplevelsen, narrativen och för att snacka skit och plocka lite roliga achievements, inte för elitism och för att hamna högst upp på rankinglistorna. Vi är hardcore casual gamers helt enkelt. Sen får vi se vad för titlar som dyker upp under våren.

För övrigt funderar jag på att nöta igenom Gears of war 1 och 2 på insane, just kört 3'an och det var rätt tufft och frustrerande emellanåt men desto mer belönande att klara. De andra två har jag bara klarat på normal. Ghostbusters the videogame vore kul också. Måste inte vara det allra senaste så länge spelen är bra!

Också lite sugen på Borderlands 1, har just kört igenom 2'an men tröttnat nu då alla bara vill farma raidbossar om och om igen. Men kan spela även 2'an och göra lite uppdrag, har inte klarat all DLC än osv. Men inte massa meningslöst farmande för mig...

Nå, det var väl lite info om mig och mina preferenser som spelare, som sagt bara att adda Blodpixel på Xbox Live så ser vi vad som händer.
Citera
2013-02-09, 13:53
Medlem
Jag söker någon/några att spela League of legends med. Jag kan tänka mig och har champions till att spela alla lanes, men jag föredrar att inte spela support. Jag har normal wins och i stort sett inga ranked alls.

Jag söker med andra ord spelare för mest casual lir, men är även med på att lira rankat!

Har tillgång till mumble server och skype!
Citera
2013-02-09, 15:34
Medlem
Vi är 4 st som spelar CS:GO. Vi är även med i Games4u liga spel och ligger i div. 6 och matcherna börjar nästa vecka, dock är vi redan 5 st där och serien är fastställd.

Men det sista som är med i ligan är riktigt dålig och spelar väldigt sällan därför söker vi en till som är med på 5 vs 5 competitive.

Krav på mic, åldern ingen betydelse men vi är 18 - 19 år. Gärna mid+
Citera
2013-02-09, 23:15
Medlem
Jag söker någon som kan hjälpa mej att komma upp i silver elo på LoL EU WEST. Jag vill alltså köra duo que med någon så hör av er till mej jag heter AntonTangent på LoL bara att adda.
Citera
2013-02-10, 15:23
Söker en "klan" eller folk att starta någonting med på EUW.

Jag;

~ 2 års erfarenhet, ett par tusen games spelade (ranked+normal).
~ Haft som mest runt 1600 Elo i Solo-Que season 2, har inte spelat så mycket i Season 3 ännu men ligger på 4-0 just nu.
~ Spelar främst Jungler, men har erfarenhet av att spela allt.

Söker:

Någon eller några att tillsammans starta upp ett lag med för att köra 5v5 ranked, eventuellt fylla ut sista platsen i ett redan startat lag. Eller vara 6:e spelare i ett lag så jag kan ersätta någon som inte är tillgänglig.

Det är viktigt att ni har god erfarenhet av spelet, tar det seriöst och hela tiden försöker bli bättre.

Jag har tröttnat på att hoppas på att mina lagkamrater har en lika seriös inställning som jag, och känner att jag hellre skulle spela seriöst med likasinnade så man vet vad man kan förvänta sig från varje spelare i laget och dessutom får en utmaning i varje match i form av bra motstånd.
Citera
2013-02-10, 16:53
Medlem
SpooN.s avatar
LoL

Söker duo partner som vill upp till gold, ligger just nu på silver div 1 och behöver nån skön fb'are som kan bära laget tsm med mig. Spelar på east. Pma!
Citera
2013-02-11, 17:44
Medlem
KingsBishops avatar
Borderlands 2, PS3

Söker spelare (lvl 50) för att spöa bl.a Terramorphous the Invincible.

Brukar vara online mellan 17-21 vardagar.

PM för userid.
Citera
2013-02-11, 18:06
Medlem
Söker league of legends spelare på euw.

trött på alla 20min games och will upp till diamond.

Jag spelar mid/jungle/support. Är platinum league (1920 elo lolking) och söker jämlike

jag är 18-20 år. vet inte om jag kan spela ikväll
Citera
2013-02-12, 08:22
Medlem
Tobbelarsens avatar
Söker folk till att spela HON med!
är så trött på alla pubs!
har skype!! när jag spelade som mest för låg jag på 18xx mmr

pma för ID
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera