Citat:
Ursprungligen postat av Swequim
Det räckte uppenbarligen för åklagaren med informationen i det 8 minuter långa förhöret... Sedan lades ärendet ned. Det behövdes inte fler åtgärder. Slår vad om att om ni får läsa alla handlingar i ärendet så är det ganska självklart för er också...
Vilka handlingar? det vi har sett i handlingsväg kommer ju från någon här som antagligen inte kan lägga upp allt utan att outa sig eller liknande har jag förstått, har du sett handlingarna?
Om man nu ska fortsätta på kårandan spåret så är det ju inte så konstigt att det läggs ner eller hur, för polismannen har grovt gjort bort sig och nu ställer man upp och sopar igen så ingen skit ska hamna i fläkten.
Har sagt det tidigare och vidhåller det, bort med de som drar ner ert rykte och inte kan sköta sig, skydda dem inte till varje pris, allmänhetens förtroende är värt mera än så.
När jag växte upp hade man förtroende och tillit till polisen, de var som en andra förälder om man behövde, idag blir man behandlad som skit av många av dem trots man inte gjort något olagligt.
Därför anser jag man bör sanera.