Jag hoppas verkligen att det blir innan nyårskiftet då suget på att följa/betta lite NHL har varit enormt stort och så blir det NHL-lockout av det hela.
Jag tror att det kommer vara klart innan Julafton för ett vidare spel i NHL och hoppas på det!
Känns som vindarna blåser åt rätt håll nu.Kanske tiden nu är inne för en uppgörelse hoppas på det.Känns som julafton kan komma tidigt i år synd baraa att dom fick "offra winter classic och all star matchen
Fan de vill inte säga någonting nu.. Antingen är det ett jävligt positivt tecken eller så är det "den-sista-stöten-behöver-maximal-intensitet" innan säsongens ställs in.
Fan de vill inte säga någonting nu.. Antingen är det ett jävligt positivt tecken eller så är det "den-sista-stöten-behöver-maximal-intensitet" innan säsongens ställs in.
Hade de varit "sista stöten" så hade de knappast NHLPA och NHL stått jämte varandra igår och varit så positiva eller hur? De säger givetvis ingening förrän allt är klart.
Så länge Gary Bettman och till viss del Fehr håller sig ur bilden kommer detta gå snabbt.
Någon som har lite länkar man kan följa genom detta snacket som pågår eller sidor som uppdaterar när det händer något nytt i nhl-lockouten? Kanske det inte finns någon bättre än NHL´s officiella?
Någon som har lite länkar man kan följa genom detta snacket som pågår eller sidor som uppdaterar när det händer något nytt i nhl-lockouten? Kanske det inte finns någon bättre än NHL´s officiella?
Tråkigt för HockeyAllsvenskan om NHL drar igång och inte minst VM som inte kommer ha en NHL-spelare på plats p.g.a. detta... Förstår verkligen inte varför så många här inne vill ha igång detta nu när det gått så lång tid... Jag gillar också NHL men även om man drar igång denna säsong så känns den totalt ointressant!
Tråkigt för HockeyAllsvenskan om NHL drar igång och inte minst VM som inte kommer ha en NHL-spelare på plats p.g.a. detta... Förstår verkligen inte varför så många här inne vill ha igång detta nu när det gått så lång tid... Jag gillar också NHL men även om man drar igång denna säsong så känns den totalt ointressant!
Vilket jävla nonsens. VM? Kom igen...
Alla vill att världens bästa liga ska dra igång. Vi vill njuta av världens bästa hockey.
Varför skulle en halv säsong var totalt ointressant?