Flashback bygger pepparkakshus!
2013-01-08, 23:34
Medlem
melackos avatar
Synd att jag gick och blev avstängd i en månad (för att jag försökte göra en god gärning - där ondska får råda är godhet ett brott). Hade gärna velat vara aktiv i den här tråden under upplösningen. Som jag redan förklarade då så var det "klart" redan i början på december, när alla jiddrade om "meltdown", att det skulle bli en säsong.
Hade dock hoppats och räknat med att man skulle komma överens i slutet av december istället för början av januari, men man kan ju inte få allt. Riktigt underbart med lite NHL-hockey snart iaf!

Till alla som hånade mig i början av december när jag var en av få här på forat som trodde på en säsong så kan jag bara säga, suck it! Nu njuter vi av NHL tillsammans! Win-win
Citera
2013-01-10, 23:19
Medlem
frågan är om man ska köpa viaplay nu,eller vänta o se om gcl funkar på nhl.com
Citera
2013-01-11, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sterbhus

Jag köpte stream på nhl.com eller vad man säger och de va riktigt dåligt. Det var ESPN stream kostade 100 kr elel ngt men de hackade och va kass kvalite kunde lika med sett en vanlig stream
Citera
2013-01-12, 01:05
Medlem
khys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sterbhus
När Viaplay funkar så är det riktigt bra. Jag har iofs bara TV/Sport så vet inte hur film är, men har hört att det ska vara ganska bra.

Imorgon eftermiddag får vi reda på om NHLPA är nöjda med det Bettman och Fehr har diskuterat fram och då börjar säsongen den 19 januari.
Senast redigerad av khy 2013-01-12 kl. 01:10.
Citera
2013-01-13, 12:27
Medlem
nationalbets avatar
Nu är det helt klart att pucken släpps den 19/1 och att det blir en 48 matchers lång serie. Alla lagen ska alltså spela 48 matcher på 99 dagar vilket känns jävligt jobbigt eller vad tycker ni? Ungefär match varannan dag i ca 3 månaders tid. Måste bara påpeka att det är så sjukt skönt att det drar igång och man kan räkna med extremt mycket hockey på tvn här hemma den närmsta tiden!
Citera
2013-01-13, 12:38
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalbet
Nu är det helt klart att pucken släpps den 19/1 och att det blir en 48 matchers lång serie. Alla lagen ska alltså spela 48 matcher på 99 dagar vilket känns jävligt jobbigt eller vad tycker ni? Ungefär match varannan dag i ca 3 månaders tid. Måste bara påpeka att det är så sjukt skönt att det drar igång och man kan räkna med extremt mycket hockey på tvn här hemma den närmsta tiden!

Det kan diskuteras här: https://www.flashback.org/t2050070
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in