2012-07-21, 14:40
Medlem
ProfessorSlusks avatar
Vill bara förstå det här rätt. Batman är alltså numera ett verktyg styrt av illuminati/the man? Vilka fler serietidningar är suspekta? DC Comics ägs av WB, kommer ordern om false flag operationer från det hållet? Vem påtvingade Nolan symbolspråket, eller är det rent av han själv som styr operationen?
Citera
2012-07-21, 14:43
Medlem
iNViSiBiLiTYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Det huserar en hel del intressanta människor i Konspirationer och alternativa teorier.

Självklart så har killen har blivit påverkad av någon/något, frågan är bara vad. Vi får helt enkelt vänta tills utredningen är klar.

dubbelmoral på hög nivå eller? först håller du med trattarna som tror på illimunati skiten sen säger du "Vi får helt enkelt vänta tills utredningen är klar." tror du att de blir en ärlig utredning. lol
Citera
2012-07-21, 14:50
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av summer2012
Ja, antalet döda och skadade har inget med saken att göra. Jag har aldrig påstått det heller.
Men att Illuminati är extremt fixerade vid numerologi och symbologi är ju ett faktum.
Speciellt nr 11 och nr 13. Det finns en förklaring till det, naturligtvis. Ingen slump.

Men denna händelse var ett offer, en ritual. Antalet döda och skadade är irrelevant.

Det heter symbolik din ärthjärna. Är så jävla trött på nittitalister som tror att dom har fattat hela grejen bara för att dom sett Zeitgeist. Förklara här och nu vad nummer 13 och 11 har för symbolik. Kort och koncist tack. Jag har också läst David Icke men det betyder inte att jag köper allt rakt av. Fattar du inte att ni Illuminati-freaks är lika hjärntvättade som människor som blint litar på etablissemanget. Ni är de extrema motpolerna av folk utan förmåga att bilda sig egna uppfattningar.
Senast redigerad av TheyWillKillUsAll 2012-07-21 kl. 15:13.
Citera
2012-07-21, 14:55
Medlem
datoriprograms avatar
Citat:
Ja, antalet döda och skadade har inget med saken att göra. Jag har aldrig påstått det heller.
Men att Illuminati är extremt fixerade vid numerologi och symbologi är ju ett faktum.
Speciellt nr 11 och nr 13. Det finns en förklaring till det, naturligtvis. Ingen slump.

Men denna händelse var ett offer, en ritual. Antalet döda och skadade är irrelevant.

Förespråkar du att det alltså var Illuminati? Och varför passar symbologi in ibland, och ibland inte? Hade dödsantalet varit 11 eller 13 så hade det varit relevant, inte sant? Konspirationsteorier....
Citera
2012-07-21, 15:02
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNViSiBiLiTY
dubbelmoral på hög nivå eller? först håller du med trattarna som tror på illimunati skiten sen säger du "Vi får helt enkelt vänta tills utredningen är klar." tror du att de blir en ärlig utredning. lol

Ja det tror jag, finns ingen anledning att tro någonting annat.
Citera
2012-07-21, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datoriprogram
Förespråkar du att det alltså var Illuminati? Och varför passar symbologi in ibland, och ibland inte? Hade dödsantalet varit 11 eller 13 så hade det varit relevant, inte sant? Konspirationsteorier....

Ja det var de som låg bakom . indirekt .

Jag har inte sagt att detta fallet har med numerologi att göra. skilj oss i tråden åt tack. denna händelse var ett offer en ritual.
Däremot sa jag att de är starkt bundna till numerologi. eftersom nån sa att det var långsökt.
Citera
2012-07-21, 15:15
Medlem
Citat:
Ja det var de som låg bakom . indirekt .

Jag har inte sagt att detta fallet har med numerologi att göra. skilj oss i tråden åt tack. denna händelse var ett offer en ritual.
Däremot sa jag att de är starkt bundna till numerologi. eftersom nån sa att det var långsökt.

Svara på mitt föregående inlägg tack!
Citera
2012-07-21, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyWillKillUsAll
Det heter symbolik din ärthjärna. Är så jävla trött på nittitalister som tror att dom har fattat hela grejen bara för att dom sett Zeitgeist. Förklara här och nu vad nummer 13 och 11 har för symbolik. Kort och koncist tack. Jag har också läst David Icke men det betyder inte artist köper allt rakt av. Fattar du inte att ni Illuminati-freaks är lika hjärntvättade som människor som blint litar på etablissemanget. Ni är de extrema motpolerna av folk utan förmåga att bilda sig egna uppfattningar.

Jag är född 82.
Jag är ingen motpol . jag tror inte på nåt någon säger jag har skapat min egen tro från grunden.

vad har David icke och zeitgeist med nåt att göra ? Antar att du bara ville namndroppa för att på något sätt verka cool.

Är du nyfiken på vad 11 och 13 betyder finns det gott om info om numerologi på nätet.
Du får dock kika åt det ockulta hållet.

Du hade inte många rätt i din lilla tes. kanske inte ska vara så kvick att döma folk sådär i fortsättningen ?
Citera
2012-07-21, 15:33
Medlem
Citat:
Jag är född 82.
Jag är ingen motpol . jag tror inte på nåt någon säger jag har skapat min egen tro från grunden.

vad har David icke och zeitgeist med nåt att göra ? Antar att du bara ville namndroppa för att på något sätt verka cool.

Är du nyfiken på vad 11 och 13 betyder finns det gott om info om numerologi på nätet.
Du får dock kika åt det ockulta hållet.

Du hade inte många rätt i din lilla tes. kanske inte ska vara så kvick att döma folk sådär i fortsättningen ?

Jag ber grabben om en förklaring till hans påståenden och han ber mig att googla... Tror fan att jag dömer ut dig på förhand. Kom med lite konkret fakta gärna med i alla fall en källa som inte är ett youtube-klipp så kanske, kanske ändrar jag uppfattning om dig.
Citera
2012-07-21, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uppryckning
Tycker att denna händelse just nu lutar det åt en så kallad false flag dvs en person som blivit hjärtvättad/övertalad/drogad och programmerad att utföra detta, en så kallad man manchurian candidate

Har en läkare verkligen kunskap att aptera en lägenhet med sofisitikerade boobietraps?

Följande lär då utspela sig:

1) Han kommer pekas ut som en ensam galning, fick absolut ingen hjälp från någon överhuvudtaget

2) Media kommer att tjata om att det är dags för hårdare vapenlagar

3) UN small arms treaty kommer gå i genom nästa vecka (syftet med attacken)

Många av er hjärntvättade nollor här kommer nog skrika "foliehatt", "konspirationsteoretiker" eller dylikt åt detta, enda sättet att bemöta obekväm sanning är med förlöjligande av budbäraren...

Tycker synd om er som är för pantade/rädda för att koppla samman det som händer i välden idag.

Nåja, finns fortfarande en liten möjlighet att detta är en person som trots att han hade en PHD och alla förutsättningar till ett framgångsrikt och bra liv helt utan anledning och motiv beslutade sig för att bli expert på sprängladdningar för att sedan boobietrappa sin lägenhet på ett sofistikerat vis, köpa automatvapen och sen gå och döda en massa oskyldiga människor så man ska väl inte ropa hej för tidigt men vi får se

Vad tror ni?

Personen har bruna ögon och har två vokaler i sitt namn. Alltså måste det vara marsianerna som apterat lägenheten för annars hade han inte ätit gröt till frukost eftersom popcornen på bion kostade mer än $2. Vidare anser jag att kulorna som han använde egentligen inte avlossades eftersom bara 10 personer dödades eftersom de var köpta av läkemedelsindustrin och satt på första parkett, är det någon som kollat så det i själva verket inte var MOSSAD som köpte biljetterna? Eller köptes de kontant av Illuminati som fick skjuts till bion av Men in Black?

Spännande story det här... we dont know how deep this rabbit hole goes!
Citera
2012-07-21, 15:41
Bannlyst
Saken är att så fort något i den här stilen händer skriker folk att det är en konspiration. Det är helt omöjligt att låta en känd människa dö utan att folk börjar dela sina konspirations-teorier...

Vafan, måste verkligen allt vara en konspiration?
Citera
2012-07-21, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyWillKillUsAll
Jag ber grabben om en förklaring till hans påståenden och han ber mig att googla... Tror fan att jag dömer ut dig på förhand. Kom med lite konkret fakta gärna med i alla fall en källa som inte är ett youtube-klipp så kanske, kanske ändrar jag uppfattning om dig.

För det första dömde du ut mig INNAN jag bad dig googla.
För det andra är numerologi totalt OT. Att denna attacken inte har eller har med numerologi att göra är topic, men i sin tur vad numerologi är (eller i detta fall 11 och 13) är totalt OT
För det tredje. Du var väldigt otrevlig redan i första inlägget till mig - varför skulle jag då vilja diskutera med dig på en artig nivå? Dvs ge dig mina åsikter och tankar?

Men ok eftersom du bad mig så snällt.

OT:

vassego. Men dedär kunde du väl gjort själv? ellä?

ps. jag kunde inte bry mig mindre om vilken uppfattning du har om mig. Du är uppenbarligen en trångsynt och tråkig människa att ha att göra med. Inte bjuder du in till diskussion iaf.
Vad är det för fel på folk egentligen...
Senast redigerad av summer2012 2012-07-21 kl. 15:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in