2013-03-14, 00:37
Medlem
Är denna benzo lik xanor?
Citera
2013-03-14, 09:10
Medlem
Låter man 4-5 stycken smälta i munnen så är du väl tyyyp i närheten
Citera
2013-03-14, 23:47
Medlem
Tog en 0,5a nu och känner lite på den.

Kanske tar en till direkt och editerar om jag får något rus men tanken är att jag ska somna skapligt även då jag är ledig imorgon.
Citera
2013-03-15, 01:18
Medlem
simp00s avatar
fick hem ett sample idag på 8st från dr****r klämde i mig 2 tillsammans med en kopp te och satte mig i soffan o chillade .. 30 min senare reste jag mig för o röka en bong .. då kände jag en ytterst liten flödder effekt så jag slängde i mig 3till . nu 5 timmar senare och x atalet bong hitar senare så är jag hel skön asså .. all ångest whatsoever är som bortblåst . lite uppiggande känsla blir ganska social men jag känner nu efter allt detta skrivande som egentligen tagit en evighet att jag börjar bli ganska sliten o de blir nog dags för bong o film .

overall så gillade jag pyra blir att beställa mer
Citera
2013-03-15, 08:10
Medlem
bellisbrohss avatar
Nästan helt färsk på detta med benzo men tänkte beställa pyrazolam för ångest.
Hur ska man dosera för en tjej på ca 58 kg ? Nån som har nån aning uppskattas.
Citera
2013-03-15, 13:09
Medlem
asdasd7s avatar
http://www.fhi.se/Tillsyn/Klassificering/Substanser-under-utredning-infor-framstallan-om-klassificering-som-narkotika-eller-halsofarlig-vara/

http://www.fhi.se/Documents/Tillsyn/Substanser/Pyrazolam-2013-202.pdf

Vad innebär detta? Kan man åka dit på något sätt om man köpt det innan ev. efter den 11e mars?
Ev. om man fått det beslagtaget i tull.
Citera
2013-03-15, 13:16
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx
Är denna benzo lik xanor?

Ja.
Citera
2013-03-15, 13:38
Medlem
Gustapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellisbrohs
Nästan helt färsk på detta med benzo men tänkte beställa pyrazolam för ångest.
Hur ska man dosera för en tjej på ca 58 kg ? Nån som har nån aning uppskattas.

Börja med 1 st tablett (0.5 mg)

Det är ju väldigt svårt att veta precis från person till person.

Jag väger 75 kg och klarar mig på 1 mg vid lindrig ångest

2-4 mg om det är riktigt illa, men då blir jag snurrig och klumpig
Citera
2013-03-15, 15:47
Medlem
bellisbrohss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustapo
Börja med 1 st tablett (0.5 mg)

Det är ju väldigt svårt att veta precis från person till person.

Jag väger 75 kg och klarar mig på 1 mg vid lindrig ångest

2-4 mg om det är riktigt illa, men då blir jag snurrig och klumpig

Tack för svar ! Skönt att höra att man antagligen inte behöver dessa dyra monster doser som vissa i iaf denna tråd.
Citera
2013-03-15, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdasd7
http://www.fhi.se/Tillsyn/Klassificering/Substanser-under-utredning-infor-framstallan-om-klassificering-som-narkotika-eller-halsofarlig-vara/

http://www.fhi.se/Documents/Tillsyn/Substanser/Pyrazolam-2013-202.pdf

Vad innebär detta? Kan man åka dit på något sätt om man köpt det innan ev. efter den 11e mars?
Ev. om man fått det beslagtaget i tull.

Nej det tror jag inte. Jag tolkar texten som Pyrazolam är under utredning för att ev. narkotika klassas. Inte att det klassats ännu.
Citera
2013-03-15, 17:55
Medlem
Bongmons avatar
Fruktansvärt klen benso, men nu när ja haft öppehåll från allt i ca 2-3veckor o startade kvällen (14,00) med 1,5mg fick ja skönt "flo".. Så det funkar ju.
Går ju inte direkt att jämnföra med bra bensos ala xanor osv men de duger.
Citera
2013-03-16, 07:25
Medlem
Malrs avatar
Fattar inte att vissa säger att dessa inte fungerar alls. Jag har nu vaknat två dagar på soffan, vilket jag aldrig brukar göra, utan minne av det. Visserligen tog jag många i tron om att de var kassa men helvete vilken jävla blackout jag fick efter att ha tagit runt 20st, gissningsvis (pga minnesförlust). Två glas vin var iblandade och det räckte för att jag måste ha somnat sjukt tidigt, för nu är jag uppe kl 7 och är efterflöddrad och slöddrar på rösten. Klena är dom visserligen, 1-4 räcker inte. Sockerpiller är det fan inte i alla fall. Jag köpte mina utrikes och det kan ju vara skillnad. Lite ångest har jag eller vad man ska kalla det eftersom jag är flöddrad för jag har tydligen stökat ner min lägenhet till stenåldern. Fitta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in