2012-11-12, 13:57
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
jag och en bekant diskuterade eller funderade förut om Pyrazolam finns i något land som medicin eller är det helt enkelt en RC-drog? etizolam är ju inte det så..

Pyrazolam är en ren rc-drog.
Det som gör det lite läskigt med biverkningar efter långtidsanvändning/överkonsumtion. Men benso som benso? Lär väl bara vara små skillnader i biverkningar etc, i grunden är det safe.

OT ja A*k**p* är grön.
Citera
2012-11-12, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Pyrazolam är en ren rc-drog.
Det som gör det lite läskigt med biverkningar efter långtidsanvändning/överkonsumtion. Men benso som benso? Lär väl bara vara små skillnader i biverkningar etc, i grunden är det safe.

OT ja A*k**p* är grön.

Resonerar du så, kommer du vara död inom kort. en liten molekyl gör hela skillnaden. men kör på! så slipper jag vara försökskanin.
Citera
2012-11-12, 19:49
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stiffy420
Resonerar du så, kommer du vara död inom kort. en liten molekyl gör hela skillnaden. men kör på! så slipper jag vara försökskanin.

Du har väl rätt till viss del i guess.
Grundläggande så borde det fungera liknande i teorin iaf.

Någon här som har ätit större mängder pyra och/eller längre tid och kan uttala sig om biverkningar?
Citera
2012-11-12, 19:52
Medlem
leifips avatar
Citat:
Du har väl rätt till viss del i guess.
Grundläggande så borde det fungera liknande i teorin iaf.

Någon här som har ätit större mängder pyra och/eller längre tid och kan uttala sig om biverkningar?

Det är väl en ganska nyutvecklad benzo. Jag kan återkomma efter jag ätit några hundra då jag inte vill äta xanax längre å ska få lite såna här av en polare. 0,5 mg, hur mycket alpra motsvarar det om någon vet ?

Mvh
Citera
2012-11-12, 20:10
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Det är väl en ganska nyutvecklad benzo. Jag kan återkomma efter jag ätit några hundra då jag inte vill äta xanax längre å ska få lite såna här av en polare. 0,5 mg, hur mycket alpra motsvarar det om någon vet ?

Mvh

Tror att ca 0,5mgpyra=0,25-0,35mg alpra.
Citera
2012-11-12, 22:40
Medlem
leifips avatar
Citat:
Tror att ca 0,5mgpyra=0,25-0,35mg alpra.

Okej, ska återkomma med omdömme! Jag kommer prova 2 mg på än gång då jag har brukat benzos väldigt länge.

Hoppas bara att det funkar för det är ju billigt!
Citera
2012-11-12, 22:57
Etizopapayas avatar
Citat:
Okej, ska återkomma med omdömme! Jag kommer prova 2 mg på än gång då jag har brukat benzos väldigt länge.

Hoppas bara att det funkar för det är ju billigt!

Speciellt billigt vet jag inte om det är, priserna ser dock mycket bättre ut än för några månader sedan.
Hade själv ingen tolerans när jag tog 1mg första gången, märkte inget speciellt, lite stämmningshöjande. Dock hade jag inte ångest då heller, tror den biter bra på PÅ.
Citera
2012-11-12, 23:16
Medlem
leifips avatar
Citat:
Speciellt billigt vet jag inte om det är, priserna ser dock mycket bättre ut än för några månader sedan.
Hade själv ingen tolerans när jag tog 1mg första gången, märkte inget speciellt, lite stämmningshöjande. Dock hade jag inte ångest då heller, tror den biter bra på PÅ.

Jag är i Asien, 10 st lorazepam 2mg kostar inte ens 15 kr här. Så jävligt billigt här.
Citera
2012-11-13, 02:13
Medlem
Denoms avatar
Tror ni dessa sänker dessa kramptröskeln på tramadol nämnvärt?
Citera
2012-11-13, 10:28
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Tror ni dessa sänker dessa kramptröskeln på tramadol nämnvärt?
Nej tror inte det.
Citera
2012-11-13, 10:37
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Nej tror inte det.
Får ta och prova mitt sample jag får hem för i helgen efter E i så fall. Vill inte slösa bort dem på något de inte funkar för.
Citera
2012-11-13, 13:49
Medlem
E.W.s avatar
Citat:
Jag är i Asien, 10 st lorazepam 2mg kostar inte ens 15 kr här. Så jävligt billigt här.

Pyra är väl ganska oprövad? Jag antar att inga kliniska studier genomförts för att upptäcka oväntade biverkningar? Vi vill ju inte ha en ny Neurosedyn-skandal (notera att jag överdriver något).

Lorazepam är en trevlig benso. Liknar diazepam, dock blir jag inte lika trött av lora som av diazepam. Vilket ofta är en fördel.

Kortare halveringstid än diazepam, men redistribueras inte lika snabbt till fettvävnader, så hyfsat lång verkningstid.

Finns i Sverige under handelsnamnet Temesta. Men den har aldrig blivit populär hos svenska läkare att skriva ut. Skrivs dock ut relativt mycket i Finland.
Senast redigerad av E.W. 2012-11-13 kl. 13:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in