2012-10-12, 20:25
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Är varje piller på 0,5 mg? är det blister eller fulpress?
jupp varje 0,5. Fulpress, dessa lär inte finnas i blister.
Jag är nöjd, det är inget flum men jag njuter av tillvaron på ett "naturligt sätt"
Kan inte riktigt beskriva det som eufori men det är inte långt ifrån. Känner mig även väldigt fokuserad.
Vet inte riktigt vad jag ska jämföra det med. Sitter även en liten djävul på axeln som vill fylla på med mer
Citera
2012-10-12, 21:07
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
jupp varje 0,5. Fulpress, dessa lär inte finnas i blister.
Jag är nöjd, det är inget flum men jag njuter av tillvaron på ett "naturligt sätt"
Kan inte riktigt beskriva det som eufori men det är inte långt ifrån. Känner mig även väldigt fokuserad.
Vet inte riktigt vad jag ska jämföra det med. Sitter även en liten djävul på axeln som vill fylla på med mer
Hur mycket var du uppe i nu? 1 mg på hela kvällen?
Citera
2012-10-12, 21:14
Etizopapayas avatar
Citat:
Hur mycket var du uppe i nu? 1 mg på hela kvällen?
Yes, under 5h. Behöver mer, inte bestämt mig om jag ska ta en till eller om jag ska vänta och ta högre dos direkt nästa gång. Ska ju tydligen sitta i runt 8 timmar. Känns inte som någon risk att få en black out på dessa doser.
Citera
2012-10-12, 21:25
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Yes, under 5h. Behöver mer, inte bestämt mig om jag ska ta en till eller om jag ska vänta och ta högre dos direkt nästa gång. Ska ju tydligen sitta i runt 8 timmar. Känns inte som någon risk att få en black out på dessa doser.
Bra att du börjar försiktigt så du kan utvärdera effekterna bra
Citera
2012-10-12, 21:29
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Bra att du börjar försiktigt så du kan utvärdera effekterna bra
Ja kör man i sig "flödderdos" direkt så är det svårt att se hur det funkar mot oro eller ångest eller att ge det en riktig utvärdering.

Finns dessa billigt någonstans? eller är det bara svea som har inrikes? har en hel del grejor hemma så jag vill itne riskera husis att ta utrikes just nu, orkar inte börja gömma bort allting.
Citera
2012-10-12, 21:42
Medlem
muttis avatar
Citat:
Ja kör man i sig "flödderdos" direkt så är det svårt att se hur det funkar mot oro eller ångest eller att ge det en riktig utvärdering.

Finns dessa billigt någonstans? eller är det bara svea som har inrikes? har en hel del grejor hemma så jag vill itne riskera husis att ta utrikes just nu, orkar inte börja gömma bort allting.

Jag tycker det här låter hoppfullt, kul med ett alternativ till Etizarna. Nu ska dom bara ner i pris också.
Citera
2012-10-12, 21:57
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutti
Jag tycker det här låter hoppfullt, kul med ett alternativ till Etizarna. Nu ska dom bara ner i pris också.
Priserna kommer nog tryckas ner snart. bara att man utnyttjar hypen i början.

Tog 0,5 till nu.
Känns som pyra kommer fungera riktigt bra för ångest/oro utan de vanliga biverkningarna benso ger.
Känns perfekt för att hålla tal eller bara bete socialt vid tillställningar, ingen antydan till att svamla eller vara trög, som jag känner det.
Återstå att se effekterna vid långtidsbruk, beroendeutveckling, missbtukdpotential hur det fungerar med alkohol etc.

Känns ganska klent än så länge, men 1,5mg under 5-6h är inte mycket och jag underskattar nog min tolerans.
Citera
2012-10-13, 15:19
Medlem
Experimenterat lite med detta de senaste dagarna.
En 0.5a ger en bra ångestdämpande effekt, dock utan den lite mjuka, mysiga känslan i kroppen som etizolam kan ge. Slänger man i sig 2-3 stycken innan läggdags känner man snart att man sjunker djupare och djupare ner i sängen, precis som på stilnoct, och man somnar in riktigt bra av 1-1,5mg.
Slängde även i mig en 0.5a innan utgång häromdagen och det gick att dricka alkohol utan att förlora omdömet helt och skena iväg som det lätt blir på etizolam.

Kort och gott verkar det funka bra att använda som medicin mot ångest och sömnproblem, men tydligen inget som man kan flumma på.

Tråkigt nog så är de väldigt dyra just nu så blir nog att hålla sig till etiz ett tag till.
Citera
2012-10-15, 13:58
Etizopapayas avatar
Går nog att flumma på vid högre doser, fast det är inget jag vågar mig på just nu.
Blir lite tram nu några dagar sen tänkte jag fortsätta utforska Pyrazolam.
Citera
2012-10-16, 02:16
Medlem
SpOeNdis avatar
flumdos.. droppa 3mg. mår kalas! klar i skallen och mår extremt bra lite svajjig kanske.. Sri
droppa 2mg till nu efter 1 timma. riktig Pix! 4/5 stjärner av mig
Citera
2012-10-16, 04:07
Medlem
Theberzerkers avatar
Har lite på ingång nu, återkommer med rapport snart
Citera
2012-10-16, 17:49
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
flumdos.. droppa 3mg. mår kalas! klar i skallen och mår extremt bra lite svajjig kanske.. Sri
droppa 2mg till nu efter 1 timma. riktig Pix! 4/5 stjärner av mig

väldigt potenta tycker jag dessa är, trodde jag skrev det förra inlägget runt 7 på kvällen
Men FY FAN va äckliga dom är! har aldrig smakat några så vidriga pix innan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in