Citat:
Ursprungligen postat av username-4
Passade på själv att handla när priserna droppade mot slutet, Phena. Gjorde lösning och tabs men det tycks inte spela någon roll när man laborerar med långtidare, det blir knas

Sitter man och är råanal med lösningen och tabsen, slängde iväg en fryspåse till polarna och det tog väl 2-10 min för de att konstatera vilken skit det var. Påse slut och polarna borta i drygt en vecka... Samma gäng som satt och åt lsd-blotters 5-6 dagar i sträck, försökte verkligen förklara att det var slöseri med grejorna, men resonemanget föll på att en av de tyckte sig se en färgglad blomma (day5-6)...
(f-låt från ämnet och ev. någon som känner sig träffad, -bara för roligt att inte skriva..

)
Samma sak varje gång. Blir inte bra med halveringstiderna på Diazepam, Klonazepam och Phenazepam. Men får man till det för diciplinerat eget bruk så har man spart en slant. Skriv hur det gick evilgtin39* jag kikar in om ett par veckor igen

Jag avgudar långa halveringstider, men då flöddrar jag aldrig på benso tar bara medicinsk dos plus lite extra när jag känner för det.. men kort halveringstid är extremt jobbigt då man är fysiskt beroende av benso, har man diazepam tex så behöver man inte tänka på att fylla på direkt man vaknar utan man kan ligga och dra sig och vara normal 1 dygn efter intag, det tycker jag är fascinerande och skönt om inte annat!
Vill gärna testa fenazepam och tror jag lokaliserat en som säljer det på pulver nu.
Men OnT: Pyrazolam kommer vara en korttidare förmodligen, precis som etizolam?