2012-07-29, 20:17
Medlem
xmzs avatar
Verkar som det är åtminstone en inrikesshop som säljer detta. Aldrig hört talas om den förut dock. Men snart lär vi väl bli varse om det blir fler till bårhuset.
Citera
2012-07-30, 00:02
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Någon som vet om den svenska shoppen är grön? Verkar som att chemicalwire inte skickar till Sverige.

ingen vet kan vara scam skit i det tills vi vet mer.
Citera
2012-07-30, 01:03
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av username-4
Passade på själv att handla när priserna droppade mot slutet, Phena. Gjorde lösning och tabs men det tycks inte spela någon roll när man laborerar med långtidare, det blir knas Sitter man och är råanal med lösningen och tabsen, slängde iväg en fryspåse till polarna och det tog väl 2-10 min för de att konstatera vilken skit det var. Påse slut och polarna borta i drygt en vecka... Samma gäng som satt och åt lsd-blotters 5-6 dagar i sträck, försökte verkligen förklara att det var slöseri med grejorna, men resonemanget föll på att en av de tyckte sig se en färgglad blomma (day5-6)...

(f-låt från ämnet och ev. någon som känner sig träffad, -bara för roligt att inte skriva.. )

Samma sak varje gång. Blir inte bra med halveringstiderna på Diazepam, Klonazepam och Phenazepam. Men får man till det för diciplinerat eget bruk så har man spart en slant. Skriv hur det gick evilgtin39* jag kikar in om ett par veckor igen
Jag avgudar långa halveringstider, men då flöddrar jag aldrig på benso tar bara medicinsk dos plus lite extra när jag känner för det.. men kort halveringstid är extremt jobbigt då man är fysiskt beroende av benso, har man diazepam tex så behöver man inte tänka på att fylla på direkt man vaknar utan man kan ligga och dra sig och vara normal 1 dygn efter intag, det tycker jag är fascinerande och skönt om inte annat!

Vill gärna testa fenazepam och tror jag lokaliserat en som säljer det på pulver nu.

Men OnT: Pyrazolam kommer vara en korttidare förmodligen, precis som etizolam?
Citera
2012-08-19, 17:45
Medlem
InfidelKafirs avatar
Varför finns det inte mer av detta att tillgå inrikes? Verkar ju vara ett helt ok (lagligt?) alt.

Kan någon, om jag missat det, peka mig i rätt riktning?
Citera
2012-08-19, 19:29
Medlem
Slingshots avatar
Inlägg raderade, inget snack om nätbutiker, finns en forumsdel för det, https://www.flashback.org/f317

//Moderator
Citera
2012-09-27, 05:07
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Läst runt och får intrycket av att pyrazolam är lite av en besvikelse. Ingen vidare substans att använda om man är ute efter de medicinska effekterna andra bensobesläktade preparat ger.

Men självklart blir man sugen att prova
Citera
2012-09-27, 05:16
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Läst runt och får intrycket av att pyrazolam är lite av en besvikelse. Ingen vidare substans att använda om man är ute efter de medicinska effekterna andra bensobesläktade preparat ger.

Men självklart blir man sugen att prova

Instämmer, hade varit kul att testa ändå för att se hur det fungerar.
Men jag vet inte om nån grön shop, så det får bli då jag hittar en
Citera
2012-10-01, 01:20
Medlem
RCs avatar
Personligen tycker jag Pyrazolam fungerar bra!
Citera
2012-10-04, 23:52
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RC
Personligen tycker jag Pyrazolam fungerar bra!
i jämförelse med vad? hur lång påslags respektive verkningstid har pyra? såg att det finns på en inrikes shop, dock svindyra för att vara så pass okänd bens.
Citera
2012-10-05, 16:32
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Nu blev ju det här intressant igen. Väntar ivrigt på fler (och utförligare) rapporter.
Citera
2012-10-05, 19:11
Medlem
SpOeNdis avatar
beställde ett gäng i morse ifrån uk, fick tracking numret idag med =) så återkommer nästa vecka
Citera
2012-10-05, 22:14
Medlem
RCs avatar
Starkt Ångestdämpande, dock svår att flumma på.
Funkar även bra som sömnpiller. Ingen "Eufori" a'la Etiz/Xanor
personligen uppskattar jag det som korttidsverkande; känner av efter 20 min sen håller det i sig ca 6h
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in