Först och främst ber jag om ursäkt för min okunnighet angående bensodiazepiner.
Körde i onsdagskväll 200mg 5-mapb. På morgonen vid kl 05 (torsdag) bestämde jag mig för att avbryta och intog 4-6 st 0.5mg pyra. Fungerade kanon och slocknade direkt, somnade nästan på toa. Kände mig dock bakbenzad större dela av dagen igår fram tills kvällen, inte så farligt men helt klart märkbart.
På kvällen cirka 12h efter första intaget slängde jag i mig 2st till. Väntade någon timme, petade i mig 2 till och tog lite att äta. Kände att det gjorde verkan, men av någon anledning fick jag för mig att prova inta 5 st till på samma gång för att se vad som sker

, då jag ändå inte hade tänkte lämna soffan. Kl var då mellan 18-19. Sen minns jag inte så mycket mer än att jag vaknade i soffan kl 06 idag fredag, gick till sängen och sov till nu kl 14, alltså 18-20h senare. Märker dessutom att det inte är många pyra kvar i påsen och att jag igår då måste ha förtärt 20st!
Känner mig just nu aning förvirrad över att har sovit i nästan 20h och intagit cirka 20st pyra sen igår. Är lite flummig i huvudet och motoriken kan liknas med en fylla. Jag inte har mer bensotollerans än att jag har provat 1 etiz i hela mitt liv.
Det jag undra är, om kommer jag att lida mer pin över att jag slängde i mig så många på under en kväll, vilket tydligen fungerade ypperligt på mig, exempelvis någon form av AT? Har hittills käkat 26st pyra på två dagar och har bara 4st pyra kvar (vilket enligt mina beräkningar och minne borde vara 15st kvar?!). Dessa 4 behövs till kvällen om jag ska få någon sömn efter detta. Eller har jag förstört toleransen helt med tanke på hur många som har förtärts?
Så fel det kan bli ibland. Jobbigast just nu är att jag ska iväg och klippa mig om 40 min. Nåja är åtminstone på bra humör

.