2013-01-11, 21:08
Medlem
unleash82s avatar
Editerad post!: Gulingarna fungerar men dem verkar vara ojämna i styrka.

En god erfarenvän fick bättre effekt av 2 st idag jämfört med 8st några dagar innan.
Moodmässigt var han på samma nivå.

Smakar absolut inte galet äckligt. Smakar som mulens porösa etizar med en touch av typ tvål som någon nämnde.

Själv Intog jag 2,5 mg.

Dem borde varit på 1 eller kanske till och med 2mg istället för 0,5 mg.

På tok för dyrt för tillfället och jag skulle inte rekommendera någon att lägga pengar på dessa innan dem kommer i 1 - 2 mg i styrka för samma pris som för dem aktuella 0,5 orna.

2,5 mg för mig känns väl som 15-20 mg diazepam med avsaknad av dem muskelavslappnande effekterna (vilka är rätt vitala) eller ca 0,75 - 1 mg alprazolam

Akolhol verkar boosta något men inget extremt.

Fick upp pigg som en lärka sprudlandes av energi vid 16 tiden, känner mig tröttare nu och verkar som dem jan fungera rätt väl för en mysig god sömn.
Blir mer och mer gött seg. Varit på gott humör idag och ångest finns väl inte direkt i mon världsbild nu.

Soffan mys o h film lockar, det är inte normalt för mig me tanke på att jag gick upp vid 16 tiden idag efter 7 timmars god sömn.

Det första tjejen sa när jag kom hel var "vilka stor pupiller du" något som inte hör till vanligheterna. Gött seg blev jag i varje fall och en kväll i soffan så här gött seg känns lockande. Tända ljus och mysig filmkväll

Återigen priserna förstör mycket. På tok för dyrt som sagt.

Men visst jag är märker att jag är något påverkad. Definivt inget placebo.

4 mg nu 1 vider och 2 starköl,märkart påverkad

Slö,sluddrig och soffan är fin.

Somnar tidigt ikväll
Mvh
Senast redigerad av unleash82 2013-01-11 kl. 21:28.
Citera
2013-01-12, 09:17
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humannature
Fungerar dessa bra att ta vid muntliga presentationer? Har väldiga problem med det, samt kan få små panikångestattacker i pressade lägen. Eller finns det ett bättre alternativ? Tacksam för hjälp!

inderal, my friend. ett läkarbesök och du har det samma dag. inte klassat så läkarna skriver gärna ut det. inderalen tar bort hjärtklappningarna. ev osäkerhet återstår förstås, för den skulle jag rekommendera en beprövad benso som oxazepam, xanor eller diazepam. men om du inte kan få tag på dom kör inderal + pyrazolam.

har varit i din sits.
Citera
2013-01-12, 15:25
Medlem
unleash82s avatar
Var försiktig med dessa, återkommer med mer info när tillfälle ges.

Mvh
Citera
2013-01-12, 16:08
Medlem
unleash82s avatar
Tja intog ca 10 st igår mellan 19-21 tiden.

Grundade med 2st 5,1 löl o 1 4,5 cider.

Kommer hem till tjejen (känner mig normal men något påverkad)

Bi bestämmer oss förr att kolla på film, jag sover reda. Djupt innan filmen hunnit börja. Det lilla som hon får fram ut munnen min är otydligt sludder.

Kl är nu ca 02-03 och alla sover hon kunde inte väcka mig.

Det är fullt av godis och insmetad chocklad i våran soffoa och godisakålen tom. Jag är vi detta tillfället helt väck och det går knappt tyda
Mina budskap.

Någon gång mellan 00-02 har jag skickat sms till henne. Meddelandena som inte går att tyda
Skyller jag på att det vara rövarspråk och smsen var menade att skickas till min bäste vän.

Minns inte mycket mer men han fick mig att gå till slängde strax efter 03. Sov som en prinessa fram till 15:30 idag!!!! Ovanligt indeed.

Gick för att äta frukost vid 16 tiden men mitt baconpaket och min 1 kilospåse Wokgrönsaker var borta. Anklagade självklart min flickvän som lugnt förklarade "dem åt du upp inatt"

La mig smått skamsens i soffan och insåg all choklad som var inkladdat i den (däckade med godispåsen)

Känner mig fan fort efterfklöddrad nu kl 17 dagen efter.

Ägnat långt tid idag för att leta efter min pyra. Hittade båda påsarna pysarna (väl gömda) som tur är inom någon timme.

Känner mig Fortf dagen efter nu 16:00 efterflöddrad, klumpig och glömsk.

Intog 8-10 pyra, 2 st 5,1 öl 1 st cider 4,5 och det resulterade i saftiga minnesluckor och lägre IQ.

Mvh
Senast redigerad av unleash82 2013-01-12 kl. 16:17.
Citera
2013-01-13, 07:36
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Tja intog ca 10 st igår mellan 19-21 tiden.

Grundade med 2st 5,1 löl o 1 4,5 cider.

Kommer hem till tjejen (känner mig normal men något påverkad)

Bi bestämmer oss förr att kolla på film, jag sover reda. Djupt innan filmen hunnit börja. Det lilla som hon får fram ut munnen min är otydligt sludder.

Kl är nu ca 02-03 och alla sover hon kunde inte väcka mig.

Det är fullt av godis och insmetad chocklad i våran soffoa och godisakålen tom. Jag är vi detta tillfället helt väck och det går knappt tyda
Mina budskap.

Någon gång mellan 00-02 har jag skickat sms till henne. Meddelandena som inte går att tyda
Skyller jag på att det vara rövarspråk och smsen var menade att skickas till min bäste vän.

Minns inte mycket mer men han fick mig att gå till slängde strax efter 03. Sov som en prinessa fram till 15:30 idag!!!! Ovanligt indeed.

Gick för att äta frukost vid 16 tiden men mitt baconpaket och min 1 kilospåse Wokgrönsaker var borta. Anklagade självklart min flickvän som lugnt förklarade "dem åt du upp inatt"

La mig smått skamsens i soffan och insåg all choklad som var inkladdat i den (däckade med godispåsen)

Känner mig fan fort efterfklöddrad nu kl 17 dagen efter.

Ägnat långt tid idag för att leta efter min pyra. Hittade båda påsarna pysarna (väl gömda) som tur är inom någon timme.

Känner mig Fortf dagen efter nu 16:00 efterflöddrad, klumpig och glömsk.

Intog 8-10 pyra, 2 st 5,1 öl 1 st cider 4,5 och det resulterade i saftiga minnesluckor och lägre IQ.

Mvh

Så blir jag aldrig när jag tar 10st
Citera
2013-01-13, 09:12
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Så blir jag aldrig när jag tar 10st
Tja vart på fest igår som började kl 20:00z

Hade mig mig ett par öl då värden bjöd på cider/öl obegränsat. endast och vaknade nu upp hemma i sängen. Minns väl att jag minglade runt en del och drack väl 5-6 som jag kommer ihåg
Min påse med 20 pyra ser jag ännu inte lyckats hitta

Min erfarenhet säger mig att det ta mer än 30 - 60 min innan dem blomstrar ut helt i h ger sen fulla potential.

Sambon är inte glad men hon verkar inte hittat mins pyra i varje fall. Nu e den stora om jag lyckas hitta några rester från ihår.

Hade med 20

Fått mer respekt gör dessa gulingar helt klart.

Mvh
Citera
2013-01-13, 10:51
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Tja vart på fest igår som började kl 20:00z

Hade mig mig ett par öl då värden bjöd på cider/öl obegränsat. endast och vaknade nu upp hemma i sängen. Minns väl att jag minglade runt en del och drack väl 5-6 som jag kommer ihåg
Min påse med 20 pyra ser jag ännu inte lyckats hitta

Min erfarenhet säger mig att det ta mer än 30 - 60 min innan dem blomstrar ut helt i h ger sen fulla potential.

Sambon är inte glad men hon verkar inte hittat mins pyra i varje fall. Nu e den stora om jag lyckas hitta några rester från ihår.

Hade med 20

Fått mer respekt gör dessa gulingar helt klart.

Mvh

Benzo och alkohol så går det mesta åt helvete Lycka till med skattjakten
Citera
2013-01-13, 14:51
Medlem
unleash82s avatar
Hittade 20 påsen jag hade me partyt idag, givetvis tom...

Batcherna vid 00:00 enligt sambon partyt började 18:00 och det jag minns från festen är väl 10:00 -?max 19:00 därefter är det totalt mörker.

Kom tydligen hem i taxi enligt tjejen.

03:00 hade jag vaknat i soffan och stekt bacon/wokgrönsaker inget som helst minne av det så jag anklagade sambon på morgonen och trodde hon tagit allt.

Hon hade inte kunnat komunicera med mig hur som helst

Hade 70 pyra fredagkväll nu finns d väl 20 kvar, faaaaaan.

Nu måste toleransen ner den saken är klar

Det var bra kräm i dem hur som helst den saken är klar.

Känns som jag käkat massa xanor/stilnoct ( med avsaknad av hallisar ) säkert 10 timmars minnesluckor från helgen totalt. Drack väl en 10-15 Max under helgen *|- 5

Rätt saftig ångest över mitt beteende i helgen, hoppas 3 pyra kan lösa den biten.

Sambon har påpekat flera gånger allt jag slöddrat hela helgen och även min mor som hälsade på idag påpekade det näst direkt.

Pyra går helt klart att flöddra på och det är potent flöddermaterial. Nu ska toleransen mer och resterande användas endast i nödfall.

Sover RIKTIGT jävla gott på dem, värt att tillägga.

Mvh
Citera
2013-01-13, 15:16
Medlem
InfidelKafirs avatar
Är pyran klassad som hälsofarlig redan? Tänkte om dom kan ta dom om dom fastnar if man köper från utlandet.
Citera
2013-01-13, 18:12
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InfidelKafir
Är pyran klassad som hälsofarlig redan? Tänkte om dom kan ta dom om dom fastnar if man köper från utlandet.
Den är väl inte ens under utredning än?
Vart får du det till att den skulle vara klassad som hälsofarlig?
Citera
2013-01-13, 18:17
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InfidelKafir

Vart har du hört det?
Citera
2013-01-13, 20:15
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Någon som ätit dessa regelbundet nu en tid och kan uttala sig om biverkningar, tolerans, At och allt annat som kan vara intressant att veta.
Pyrazolam har ju funnits nu ett tag så borde väl finnas några här som kan besvara mina frågor

Själv har jag omvärderat min uppfattning ang att använda dessa som sömnpiller.
Har kört på 1,5-2,5mg/kväll ett par gånger senaste veckan och det har fungerat väldigt väl.
Känns som jag får högkvalitativ sömn, vaknar utvilad och är på bra humör.
Är bäst att ta 1-1,5h innan läggdags. Hoppas det inte har för mycket korstolerans med Imovane bara, vill inte sabba då det annars är en favorit för att sova.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in