Editerad post!: Gulingarna fungerar men dem verkar vara ojämna i styrka.
En god erfarenvän fick bättre effekt av 2 st idag jämfört med 8st några dagar innan.
Moodmässigt var han på samma nivå.
Smakar absolut inte galet äckligt. Smakar som mulens porösa etizar med en touch av typ tvål som någon nämnde.
Själv Intog jag 2,5 mg.
Dem borde varit på 1 eller kanske till och med 2mg istället för 0,5 mg.
På tok för dyrt för tillfället och jag skulle inte rekommendera någon att lägga pengar på dessa innan dem kommer i 1 - 2 mg i styrka för samma pris som för dem aktuella 0,5 orna.
2,5 mg för mig känns väl som 15-20 mg diazepam med avsaknad av dem muskelavslappnande effekterna (vilka är rätt vitala) eller ca 0,75 - 1 mg alprazolam
Akolhol verkar boosta något men inget extremt.
Fick upp pigg som en lärka sprudlandes av energi vid 16 tiden, känner mig tröttare nu och verkar som dem jan fungera rätt väl för en mysig god sömn.
Blir mer och mer gött seg. Varit på gott humör idag och ångest finns väl inte direkt i mon världsbild nu.
Soffan mys o h film lockar, det är inte normalt för mig me tanke på att jag gick upp vid 16 tiden idag efter 7 timmars god sömn.
Det första tjejen sa när jag kom hel var "vilka stor pupiller du" något som inte hör till vanligheterna. Gött seg blev jag i varje fall och en kväll i soffan så här gött seg känns lockande. Tända ljus och mysig filmkväll
Återigen priserna förstör mycket. På tok för dyrt som sagt.
Men visst jag är märker att jag är något påverkad. Definivt inget placebo.
4 mg nu 1 vider och 2 starköl,märkart påverkad
Slö,sluddrig och soffan är fin.
Somnar tidigt ikväll

Mvh