2013-02-01, 15:51
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
90 % ligger dom flesta stickorna på.

Skumt, vart köpte du dina?

Dr#gler
Citera
2013-02-01, 16:15
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Dr#gler

Okej, funkar alpra för dig när det gäller ångest? För vissa benso biter inte på folk, annars är det ju rena sockerpiller du fått.
Citera
2013-02-01, 16:28
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Okej, funkar alpra för dig när det gäller ångest? För vissa benso biter inte på folk, annars är det ju rena sockerpiller du fått.

Aldrig testat den.

Men denna skiten tänker jag inte röra igen, jag har fått brustna blodkärl i ögonen, och en tryckande känsla i vänstra bröstmuskeln, ser nästan ut som ena "bröstet" är lite svullet. Men det är säkert bara en noja.

Jag säger bara en sak, rävgift.
Citera
2013-02-02, 07:21
Medlem
Nu har jag provat pyrazolam i 2 månader. 1,5-2 mg ger bra ångestlindring men effekten avtar
ganska fort. Det mest oroveckande är att vissa piller inte har någon effekt alls.
0.5 mg som säljs inrikes är för dyra så dom måste börja sälja 1.0 mg om dom
ska kunna hålla samma pris. Ett bra piller om man får tag i dom som har någon effekt.
Citera
2013-02-02, 13:49
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Aldrig testat den.

Men denna skiten tänker jag inte röra igen, jag har fått brustna blodkärl i ögonen, och en tryckande känsla i vänstra bröstmuskeln, ser nästan ut som ena "bröstet" är lite svullet. Men det är säkert bara en noja.

Sovit lite det senaste taget?
Citera
2013-02-02, 14:36
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Aldrig testat den.

Skumt som fan. Det ger mig lika bra ångestlindring, tar bort min sociala fobi och torgskräck, samt prestationsångesten på jobbet lika bra som xanor, men man får ta 1mg mer än på xanor.

Dock inga känslor av att va "flöddrad", inte ens lite. Förutom om ja tar 10mg o börjar dricka alkohol på det.

Många som brukar denna, o du verkar va den enda som fått problem. Visst många säger "skit, ingen effekt" men det är för att de vill bli flöddrade..

Men du verkar ha ritkiga problem med denna. Om den inte klassas snart så hinner vi säkert se nån mer med liknande symtom, finns det en så finns det fler.
Citera
2013-02-02, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Skumt som fan. Det ger mig lika bra ångestlindring, tar bort min sociala fobi och torgskräck, samt prestationsångesten på jobbet lika bra som xanor, men man får ta 1mg mer än på xanor.

Dock inga känslor av att va "flöddrad", inte ens lite. Förutom om ja tar 10mg o börjar dricka alkohol på det.

Många som brukar denna, o du verkar va den enda som fått problem. Visst många säger "skit, ingen effekt" men det är för att de vill bli flöddrade..

Men du verkar ha ritkiga problem med denna. Om den inte klassas snart så hinner vi säkert se nån mer med liknande symtom, finns det en så finns det fler.

Denna benzo medför svåra förändringar av talet, och kan vara medförande. Kan jämföras med stesolid i sin verkan.
Citera
2013-02-02, 22:29
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Efter att ha testat dessa i 3-4 dagar är jag konfunderad.
Första natten tog jag sammanlagt 6-8 gula (först 3-4, en timme senare 3-4 till).
Jag tog dom första 3 tillsammans med Stilnoct, när jag fyllt på med 3 gula till somnade jag gott.

Andra natten gick också bra, men tredje natten gick inget vidare. Vet ej om det har betydelse, men då tog jag det tillsammans med Imovane (som jag tycker är skit, men Stilnocten är slut så fick ta vad jag hade).

För att somna den natten var jag tvungen att ta 6 st 7,5r Imo och en hög med gulingar, till slut somnade jag.

Denna natten däremot somnade jag inte alls, var inte ens nära trots relativt höga doser.
Till slut vågade jag inte ta mer och gick ut med hunden vid 03:00 inatt istället.

Jag blir inte klok på det här, fungerar gulingarna sämre med Imovane jämfört med Stilnoct/Zolpidem eller är hälften av gulingarna sockerpiller??

Kan garantera att dom första gula jag tog inte var sockerpiller, det märktes tydligt.

Anyhow, någon som har liknande erfarenhet eller som kan ge mej någon info eller vad som helst om vad som blivit knas?

Köpte 300 st gulingar så jag blir grymt besviken om det visar sej vara skräp.

Citat:
Ursprungligen postat av eradnup
Dom är inte sövande, har käkat många olika sorters piller med många olika sorters verkan. Jag har för övrigt ingen tolerans. Jag säger nog som så, att dessa är inte av den sövande sorten, men det är möjligt att bli lite, lite småflummig. Men det är väldigt dyrt.

Har läst på många forum om folk som fått huvudvärk av dessa. Så det är inte enbart du, har själv inte fått det. Ska ta o köpa Flub-varianten nästa pengaberikning, så kommer kunna lämna omdöme om den då. Ska steka grillkorv och utfodra min mambo nu.

Tack för svaret.

I går hade jag fått i mej en del vin (mingelkväll) och när jag kom hem tog jag en näve gula och tvärdäckade.
Vaknade några timmar senare för att gå på toa, sedan somnade jag direkt jag lade huvudet på kudden igen.

Jag sover i vanliga fall skitdåligt på alkohol, så gulingarna + alkohol måste ha någon sömngivande effekt i alla fall.

Fick huvudvärk dom två första dagarna när jag vaknade efter att ha tagit Pyra, men får inte det längre.
Kroppen kanske har vant sej?

Vad är Flub för något?
Aldrig hört talas om det.
Citera
2013-02-03, 00:56
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Vad är Flub för något?
Aldrig hört talas om det.
https://www.flashback.org/t2049260
Citera
2013-02-03, 01:54
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
https://www.flashback.org/t2049260

Tack

Är dom sederande eller bara lugnande?
Jag vill ha något att sova på, flumma är inte min grej.

Etizarna funkade finfint, dock i höga doser så det var då själva f*n att staten skall vara så satans klåfingriga.
Dom borde ta reda på varför folk är så desperata efter läkemedel att dom riskerar böter/fängelsestraff för att få tag i lite grejer.

Många mår riktigt kass av olika anledningar, i mitt fall har jag grava sömnproblem, men efter att ha ätit Stilnoct i många år har toleransen ökat.
Läkarna är väl medvetna om detta fenomen, men inte faen ökar dom dosen så att man kan sova igen

Skulle Flubisar vara sederande och lagliga och säljas till ett rimligt pris står jag först i kön.
Citera
2013-02-03, 03:08
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Tack

Det är lugnt!
Citera
2013-02-04, 16:58
Medlem
lugna ner digs avatar
Man ska skita i detta eller? Behöver något att somna på efter de få gånger jag tar CS och mina etiz är nu slut. Vill egentligen få tag i benso men jag kan bara köpa i 50+ och jag vill inte ha så många för det blir lätt att man käkar mer när man vet att det finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in