Citat:
Ursprungligen postat av username-4
Stora flertalet av benzodiazepiner är narkotikaklassade sedan 1970-talet? Finns ingen oklassad äkta variant, bortsett från i vissa ++U-länder? "Möjligheterna är många"?
-Hur menar du? Att de kommer att klara sig ett tag innan klassning? Jag är inte hundra hur detta fungerar? Borde de inte bara kunna säga äkta benzo = bort? Men är detta äkta benzo? - Borde gå ubersnabbt att klassa bort i sådant fall? Om du ser inlägget ovan så blir det tydligare hur jag tänker.
vet inte vad jag menar riktigt längre ... sry!
Jag fattar vad du menar. Klart du inte kommer undan ett benzo test bara för att den är laglig. Blir ju ändå ett missbruk för det är en benzo.
Har suttit på behandlingshem 1 gång och där fattade inte folk att man inte kunde beställa tex 4-fma sen visar stickan meta amfetamin och även om den är laglig kan man som missbrukare inte säga till personalen där då. Men jag har köpt lagligt så ni kan inte säga något
Jag tog Etizolam 3mån där och visade inte en enda gång på sticka eller analys. Jag satt för jag tog upp mot 80mg xanor om dagen och fick en för snabb nertrappning så köpte etizolam och tog för att sova. Personalen märkte inte ett skit på mig men så tog vi 5 grabbar en kväll 2st 2mg var och dom blev så väck på det och gjorde bort sig totalt och sen den dagen fattade dom det fanns som inte visade på stickan även lyrica men det såg dom på analysen så några åkte på det men dom skickade säkert 10 gånger mitt på analys men visade att jag var helt ren. Nu kom jag av banan lite.
Det dom gör är helt enkelt nya Benzo prepp för det säljer som fan men kommer pyrazolam till sverige lär det klassas på 1 mån: Det är lagligt men ändå olagligt för att säga det rakt ut.
Nu vet ja inte heller vad jag skriver om
Jag tror någon har suttit och försökt komma på en ny benzo sen fenazepam blev klassat nästan värden över. Fatta vad pengar han drar in på denna benzo bara under 2-3mån
Sen tror jag inte den är så testad heller för har för mig att detta är en helt ny benzo så man vet i fan vilka biverkningar man får men blir väll dom vanliga. Helt väck och sabbar halva sitt liv som jag gjorde.
Dom kom iaf fram till att jag behövde benzo på hemmet fast då normala doser tar 10mg stess om dagen och 5-HTP och har inte mått så här bra på 8 år. Jag bedövade känslor och mycket annat man fick fram. Önskar ingen att gå ner sig i det träsket för det är jäligt riktigt RIKTIGT jävligt att ta sig upp igen. Har tagit det mesta i mina dar och fixat alla avtändningar själv hemma utan större broblem men sen har jag en benzo AT att jämföra med som tex subb gick ja på i ett år men la av tvärt. Visst jobbigt men där känner man att det blir bättre efter 1-2 veckor. Benzo satt ja med i 6mån och det blev fan bara värre och värre. Nu spåra ja ur igen sorry