2012-07-26, 20:44
Medlem
qdqdqs avatar
Finns det några speciella regler annat än att man måste skriva att det är i forskningssyfte på webbshopen?
Citera
2012-07-27, 14:14
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Finns det några speciella regler annat än att man måste skriva att det är i forskningssyfte på webbshopen?

Förmodligen inte, eller skriva som på hemulen. Att det inte ska testas på människor.
Citera
2012-07-27, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Vilka sidor finns den på? Där ja handlar finns den inte på.

Men hur svårt kan de vara att googla. Här har du gratis och alla andra med så ni lär er lite iaf.

Buy Pyrazolam UK
Citera
2012-07-27, 19:59
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzogreven
Men hur svårt kan de vara att googla. Här har du gratis och alla andra med så ni lär er lite iaf.

Buy Pyrazolam UK

Jag försöker endast handla på sidor som andra svenskar handlat på innan, så ja vet att det är rätt produkt o inte scam.. Så en googling skulle inte hjälpa mig.
Citera
2012-07-28, 12:07
Medlem
username-4s avatar
Citat:
Nej men du får ju kolla reviews på dom shopparna du hittar och kolla om det är bra produkter dom säljer.

Man kan inte lista shoppar här då tullen stoppar allt sen. Jag sitter på sidor från Canada, Afrika, Hongkong, Storbritannien mm.

Det har jag fått söka mig till och det är kvalite på alla. Man får testa ibland med för att se om det går men framförallt Hittar du någon shop googlar du bara tex, chemicalwire.com reviews (Fick ni en sida)

Så nu räcker det. Leta det finns i andra länder oxå Tyskland kanske

Tyskland har alltid varit yes yes (sista 10-åren) angående tullen. Hoppas det fortfarande är så...

Ingen som tycker att denna känns lite skum som RC? "Med tillägget -benzo" Inte direkt så att man kommer undan med ett up? Fattar jag rätt om jag säger att skillnaden mellan att ha benzo i den kemiska strukturen och att ha tillägget -benzo är som typ:

- Här är en elefantbenzodiazepin och här kommer en elefant som vi gjort om till en benzodiazepin. Vet inte om det blev begripligt?

Skulle inte vilja äta min mamma omgjord till en benzo t.ex. (fruktansvärda biverkningar) Ingen ångestlindring, ingen avslappning inte ett nice -skit av den tabletten i huvudtaget

Ett sista försök: Det borde vara en sak att manipulera den kemiska strukturen hos en befintlig benzo och få en ny i samma "stora familj", än att ta vad f*n som helst och göra om det strukturellt till den potentaste formen av benzo? Stämmer detta resonemang? I sånt fall så kan dessa nya preparat ge vilka sides och lustiga effekter som helst?

- Låter inte ens i närheten av safe!? Så sätt igång och prova denna nu så läser jag gärna om era upplevelser*.. evilgrin39*
Senast redigerad av username-4 2012-07-28 kl. 12:32.
Citera
2012-07-28, 12:23
Medlem
username-4s avatar
Citat:
Jag tror inte denna kommer komma i pulver efter fenazepam katastrofen.
Har kommit i 0.5mg pellets nu i storbritannien.

Jag pratade för övrigt med en känd inrikes RC shop om denna och enligt dom (Svar) så använder sig storbritannien av en EU lag för att stävja handeln med Benzo. Men möjligheterna är många

Stora flertalet av benzodiazepiner är narkotikaklassade sedan 1970-talet? Finns ingen oklassad äkta variant, bortsett från i vissa ++U-länder? "Möjligheterna är många"?

-Hur menar du? Att de kommer att klara sig ett tag innan klassning? Jag är inte hundra hur detta fungerar? Borde de inte bara kunna säga äkta benzo = bort? Men är detta äkta benzo? - Borde gå ubersnabbt att klassa bort i sådant fall? Om du ser inlägget ovan så blir det tydligare hur jag tänker.

vet inte vad jag menar riktigt längre ... sry!
Senast redigerad av username-4 2012-07-28 kl. 12:26.
Citera
2012-07-28, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av username-4
Stora flertalet av benzodiazepiner är narkotikaklassade sedan 1970-talet? Finns ingen oklassad äkta variant, bortsett från i vissa ++U-länder? "Möjligheterna är många"?

-Hur menar du? Att de kommer att klara sig ett tag innan klassning? Jag är inte hundra hur detta fungerar? Borde de inte bara kunna säga äkta benzo = bort? Men är detta äkta benzo? - Borde gå ubersnabbt att klassa bort i sådant fall? Om du ser inlägget ovan så blir det tydligare hur jag tänker.

vet inte vad jag menar riktigt längre ... sry!

Jag fattar vad du menar. Klart du inte kommer undan ett benzo test bara för att den är laglig. Blir ju ändå ett missbruk för det är en benzo.
Har suttit på behandlingshem 1 gång och där fattade inte folk att man inte kunde beställa tex 4-fma sen visar stickan meta amfetamin och även om den är laglig kan man som missbrukare inte säga till personalen där då. Men jag har köpt lagligt så ni kan inte säga något

Jag tog Etizolam 3mån där och visade inte en enda gång på sticka eller analys. Jag satt för jag tog upp mot 80mg xanor om dagen och fick en för snabb nertrappning så köpte etizolam och tog för att sova. Personalen märkte inte ett skit på mig men så tog vi 5 grabbar en kväll 2st 2mg var och dom blev så väck på det och gjorde bort sig totalt och sen den dagen fattade dom det fanns som inte visade på stickan även lyrica men det såg dom på analysen så några åkte på det men dom skickade säkert 10 gånger mitt på analys men visade att jag var helt ren. Nu kom jag av banan lite.

Det dom gör är helt enkelt nya Benzo prepp för det säljer som fan men kommer pyrazolam till sverige lär det klassas på 1 mån: Det är lagligt men ändå olagligt för att säga det rakt ut.

Nu vet ja inte heller vad jag skriver om
Jag tror någon har suttit och försökt komma på en ny benzo sen fenazepam blev klassat nästan värden över. Fatta vad pengar han drar in på denna benzo bara under 2-3mån

Sen tror jag inte den är så testad heller för har för mig att detta är en helt ny benzo så man vet i fan vilka biverkningar man får men blir väll dom vanliga. Helt väck och sabbar halva sitt liv som jag gjorde.

Dom kom iaf fram till att jag behövde benzo på hemmet fast då normala doser tar 10mg stess om dagen och 5-HTP och har inte mått så här bra på 8 år. Jag bedövade känslor och mycket annat man fick fram. Önskar ingen att gå ner sig i det träsket för det är jäligt riktigt RIKTIGT jävligt att ta sig upp igen. Har tagit det mesta i mina dar och fixat alla avtändningar själv hemma utan större broblem men sen har jag en benzo AT att jämföra med som tex subb gick ja på i ett år men la av tvärt. Visst jobbigt men där känner man att det blir bättre efter 1-2 veckor. Benzo satt ja med i 6mån och det blev fan bara värre och värre. Nu spåra ja ur igen sorry
Citera
2012-07-28, 15:36
Medlem
username-4s avatar
Citat:
Jag fattar vad du menar. Klart du inte kommer undan ett benzo test bara för att den är laglig. Blir ju ändå ett missbruk för det är en benzo.
Har suttit på behandlingshem 1 gång och där fattade inte folk att man inte kunde beställa tex 4-fma sen visar stickan meta amfetamin och även om den är laglig kan man som missbrukare inte säga till personalen där då. Men jag har köpt lagligt så ni kan inte säga något

Jag tog Etizolam 3mån där och visade inte en enda gång på sticka eller analys. Jag satt för jag tog upp mot 80mg xanor om dagen och fick en för snabb nertrappning så köpte etizolam och tog för att sova. Personalen märkte inte ett skit på mig men så tog vi 5 grabbar en kväll 2st 2mg var och dom blev så väck på det och gjorde bort sig totalt och sen den dagen fattade dom det fanns som inte visade på stickan även lyrica men det såg dom på analysen så några åkte på det men dom skickade säkert 10 gånger mitt på analys men visade att jag var helt ren. Nu kom jag av banan lite.

Det dom gör är helt enkelt nya Benzo prepp för det säljer som fan men kommer pyrazolam till sverige lär det klassas på 1 mån: Det är lagligt men ändå olagligt för att säga det rakt ut.

Nu vet ja inte heller vad jag skriver om
Jag tror någon har suttit och försökt komma på en ny benzo sen fenazepam blev klassat nästan värden över. Fatta vad pengar han drar in på denna benzo bara under 2-3mån

Sen tror jag inte den är så testad heller för har för mig att detta är en helt ny benzo så man vet i fan vilka biverkningar man får men blir väll dom vanliga. Helt väck och sabbar halva sitt liv som jag gjorde.

Dom kom iaf fram till att jag behövde benzo på hemmet fast då normala doser tar 10mg stess om dagen och 5-HTP och har inte mått så här bra på 8 år. Jag bedövade känslor och mycket annat man fick fram. Önskar ingen att gå ner sig i det träsket för det är jäligt riktigt RIKTIGT jävligt att ta sig upp igen. Har tagit det mesta i mina dar och fixat alla avtändningar själv hemma utan större broblem men sen har jag en benzo AT att jämföra med som tex subb gick ja på i ett år men la av tvärt. Visst jobbigt men där känner man att det blir bättre efter 1-2 veckor. Benzo satt ja med i 6mån och det blev fan bara värre och värre. Nu spåra ja ur igen sorry

Förstår hur du menar! Ja visst finns det profit i det, men satt mot hur billiga kopia-tabsen är och hyffsat enkla att smuggla med låg straffskala (snackar inte *flunitra och värstingarna nu), så -why liksom*?

- Men det finns många kinser å andra sidan så varför inte?

Undrar hur det skulle se ut om man åkte på prov, fastnade på benz med stickan och labbet kommer tillbaka med analyssvaret - Inte en jävla aning? eller kanske - Okänd substans med den här strukturen bla.... Vad händer då?

"-Mjao- vi vet nog att du är en knarkare men vi har lite svårt med bevisbördan, vi vet inte riktigt, så vi dömer knark för säkerhets skull..." (vet inte om detta är ironiskt eller inte, avgör själv)

Är kanske skit det samma när man sitter med ett större öra och leversvikt.

"Det dom gör är helt enkelt nya Benzo prepp för det säljer som fan men kommer pyrazolam till sverige lär det klassas på 1 mån: Det är lagligt men ändå olagligt för att säga det rakt ut." =
Senast redigerad av username-4 2012-07-28 kl. 15:39. Anledning: liksom liksom liskom liksom liksom
Citera
2012-07-28, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av username-4
Förstår hur du menar! Ja visst finns det profit i det, men satt mot hur billiga kopia-tabsen är och hyffsat enkla att smuggla med låg straffskala (snackar inte *flunitra och värstingarna nu), så -why liksom*?

- Men det finns många kinser å andra sidan så varför inte?

Undrar hur det skulle se ut om man åkte på prov, fastnade på benz med stickan och labbet kommer tillbaka med analyssvaret - Inte en jävla aning? eller kanske - Okänd substans med den här strukturen bla.... Vad händer då?

"-Mjao- vi vet nog att du är en knarkare men vi har lite svårt med bevisbördan, vi vet inte riktigt, så vi dömer knark för säkerhets skull..." (vet inte om detta är ironiskt eller inte, avgör själv)

Är kanske skit det samma när man sitter med ett större öra och leversvikt.

"Det dom gör är helt enkelt nya Benzo prepp för det säljer som fan men kommer pyrazolam till sverige lär det klassas på 1 mån: Det är lagligt men ändå olagligt för att säga det rakt ut." =

Jag vet folk som blev tagna med etizolam kollade pixen och dom analyserade. Fick tillbaka det och inget hände men då är det inte en äkta Benzo så att säga.

Blir man tagen och får pissa och det ger utslag på benzo. dom analyserar och hittar inte vilken sort kanske om den nu inte om metabuloseras (fel stav) som stess gör till nordazepam och desmetyldiazepam på analys, då säger man ju bara att det är en laglig substans jag tagit men som du säger man blir ju klasad i deras ögon missbrukare men dom kan inte bötfälla dig för denna pyrazolam finns inte i varken hälsofaliga eller klassade substanser.

Kommer nog ha koll på den som blir tagen dock ett tag framöver sen får man kanske böter för man kört med det i kroppen det fick en på etizolam då han ansågs berusad 1500kr tror jag bara dom kunde sätta. även då hittades många etizar i bilen men dom fick han oxå tillbaka.

Om ny pyrazolam är något dom gjort via fenazepam så kanske det är så att man pissar ut fenezepam och då åker man ju.
Ja lagarna här i sverige är koplicerade tycker jag.

Blev ju inte bättre när tullen fick ta misstänkta missbruks substanser heller.

Fast det finns det bättre sätt på nu att få över. Sverige gör bara det svårare i ändan på sig själva.
Vet sätt man kan få över lagliga prepp nu även om tullen anser det som missbruks substanser.
Senast redigerad av Benzogreven 2012-07-28 kl. 16:56.
Citera
2012-07-28, 17:02
Bannlyst
Tror destutom att Pyrazolam lär ha en halveringstid på 8-12 tim då det ska kicka lite så det inte är som fenezepam vänta 3 tim sen bara släcker någon lampan och man vaknar upp och tror man sovit 8 tim men det gått 2 veckor. Jag har gjort flytande fena nyss och tog 2mg så får se om jag får effekt.
Citera
2012-07-29, 11:47
Medlem
username-4s avatar
Citat:
Tror destutom att Pyrazolam lär ha en halveringstid på 8-12 tim då det ska kicka lite så det inte är som fenezepam vänta 3 tim sen bara släcker någon lampan och man vaknar upp och tror man sovit 8 tim men det gått 2 veckor. Jag har gjort flytande fena nyss och tog 2mg så får se om jag får effekt.

Passade på själv att handla när priserna droppade mot slutet, Phena. Gjorde lösning och tabs men det tycks inte spela någon roll när man laborerar med långtidare, det blir knas Sitter man och är råanal med lösningen och tabsen, slängde iväg en fryspåse till polarna och det tog väl 2-10 min för de att konstatera vilken skit det var. Påse slut och polarna borta i drygt en vecka... Samma gäng som satt och åt lsd-blotters 5-6 dagar i sträck, försökte verkligen förklara att det var slöseri med grejorna, men resonemanget föll på att en av de tyckte sig se en färgglad blomma (day5-6)...

(f-låt från ämnet och ev. någon som känner sig träffad, -bara för roligt att inte skriva.. )

Samma sak varje gång. Blir inte bra med halveringstiderna på Diazepam, Klonazepam och Phenazepam. Men får man till det för diciplinerat eget bruk så har man spart en slant. Skriv hur det gick evilgtin39* jag kikar in om ett par veckor igen
Senast redigerad av username-4 2012-07-29 kl. 12:00.
Citera
2012-07-29, 18:27
Medlem
Goatshags avatar
Man får vel gjøre en bestilling og teste dette også. Det begynner å bli endel spennende benzoprodukter på rc-markedet. Best å prøve før man får høre om alle de livsfarlige bivirkningene, og de blir ulovlige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in