Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
en läkare skriver ju inte ut det här mjölet heller, eller hur? så han får handla svart ändå. då står han i valet mellan riktiga benso (ja, alla jag räknade upp har jag köpt online) och den här extremt lågpotenta, överprisade okända RC:n. vid tullbeslag på ett antal under 149 tabletter är påföljden i praktiken densamma, dvs förstörda tabletter inte mer.
att du skriver 2 mg pyra = 1 mg alpra är bara skrattretande. som du säkert märkt är det inte bara jag som tycker pyrazolam är en tveksam produkt.
om bakeandshake verkligen inte kan få benso utskrivet av sin läkare bör han i första hand be att få inderal och därefter beställa riktiga benso, istället för en RC som ingen vet följderna avl
Hur ska du kunna uttala dig om varesig 2mg pyra är som 1mg alpra eller inte? Batchen jag har av pyra är den nya, uppenbarligen bättre. Och du säger själv att du beställt dina benso över internet, oftast piratfabrikat. Ofta man kan lite på mängderna i dom pillrena.
Han kanske inte kan beställa benso. Kanske riskerar ett jobb, familj, körkort osv?
Jag svarade bara på ditt inlägg för att påpeka att dina inlägg inte leder någonvart, bara du som rantar över att du ej tycker det är något att ha och svarar inte ens på frågan.
Ätit höga doser xanor från apoteket i över ett år. Senast idag har jag ätit och står fast vid det. 4 stycken pyra från asken är som 1mg alpra. Inte bara jag som tycker det heller i mina kretsar iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
För mig fungerar den inte ensam för att somna, behöver grunda med theralen eller mianserin eller kompletera med imovane till.
Ska dock göra ett till helhjärtat försök.
Tror ni det är dumt att blanda denna med tramadol?
Dem flesta somnar på enbart imovane. Du går väl och lägger dig när du är trött? Och äter du mycket pyra eller imo i flummsyfte?
Ätit 2mg till lite mer än 1g tramadol igår. Verkar ej vara någon fara.