2012-12-30, 02:08
Medlem
Har aldrig testat benso innan, så vad kan jag förvänta mig av denna substans?
Kan man köra bil och uppträda helt nyktert på en liten dos?
Syns det på urinprov?

Om detta funkar bra tänkte jag använda detta vid jobbiga sociala situationer, t.ex. vid tillfällen jag träffar nytt folk i privat livet och jobbet och kanske på nån första dejt.

Jag tror jag lider av mild social fobi, men skulle vilja ha nått som hjälper mig vid vissa tillfällen.
Om detta funkar, tänkte jag max använda detta preparat 2 gånger i veckan för att undvika beroende.

Några åsikter?

Har för övrigt i ett helt ok liv, så vill inte sabba det.
Citera
2012-12-30, 02:24
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Anonym_
Har aldrig testat benso innan, så vad kan jag förvänta mig av denna substans?
Kan man köra bil och uppträda helt nyktert på en liten dos?
Syns det på urinprov?

Om detta funkar bra tänkte jag använda detta vid jobbiga sociala situationer, t.ex. vid tillfällen jag träffar nytt folk i privat livet och jobbet och kanske på nån första dejt.

Jag tror jag lider av mild social fobi, men skulle vilja ha nått som hjälper mig vid vissa tillfällen.
Om detta funkar, tänkte jag max använda detta preparat 2 gånger i veckan för att undvika beroende.

Några åsikter?

Har för övrigt i ett helt ok liv, så vill inte sabba det.

För dig så tror jag faktiskt pyrazolam skulle fungera bra för det du vill ha en krycka för.
Just det här som du skriver ovan som blir lättare.
Pyrazolam känns som en väldigt mild benso så vid lättare besvär kan det nog vara superb.

Undvik att köra bil innan du 100% vet hur du reagerar av substansen, ge alltså fan i bilen timmarna efter intag första månaderna.
Urinprov vet jag inte, men lär väl framkomma snart i tråden.
Citera
2012-12-30, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
För dig så tror jag faktiskt pyrazolam skulle fungera bra för det du vill ha en krycka för.
Just det här som du skriver ovan som blir lättare.
Pyrazolam känns som en väldigt mild benso så vid lättare besvär kan det nog vara superb.

Undvik att köra bil innan du 100% vet hur du reagerar av substansen, ge alltså fan i bilen timmarna efter intag första månaderna.
Urinprov vet jag inte, men lär väl framkomma snart i tråden.

Låter kanon! Har beställt 10 piller nu, ska bli kul att testa.
Håller med om att det nog är smartast att ställa bilen hemma. Får man köra bil när man har benzo ordinerat i vanliga fall?

Ska testa och slänga i mig 1-2 pyra och sen göra något jag i vanliga fall hade tyckt vart jobbigt.
För som jag har förstått så om man bara sitter hemma så känner man inte så mkt.
Är det rätt?
Citera
2012-12-30, 03:58
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Anonym_
Låter kanon! Har beställt 10 piller nu, ska bli kul att testa.
Håller med om att det nog är smartast att ställa bilen hemma. Får man köra bil när man har benzo ordinerat i vanliga fall?

Ska testa och slänga i mig 1-2 pyra och sen göra något jag i vanliga fall hade tyckt vart jobbigt.
För som jag har förstått så om man bara sitter hemma så känner man inte så mkt.
Är det rätt?

Du får köra på dina utskriva mediciner under eget ansvar. Ser dom att du har pyrazolam i blodet om du blir stoppad så kommer du få någon form av straff.

Beror nog lite på ditt välmående innan intag. Själv kände jag inte av 2-3 piller alls, men mådde bra innan.
Citera
2012-12-30, 10:30
Medlem
Jag tog ingen Theralen igår kväll för jag var trött nog som det var.
Somnade på 2 Pyra tämligen omgående. Jag behöver bara läsa en kvart-tjugo minuter så blir jag toksömnig.
Vaknade halv åtta idag, var upp och tog mig en kaffekopp och kollade lite nyheter på nätet innan jag återvände till bingen, tog 2 Pyra till och somnade och sov i ett par timmar.

För mig funkar de jättebra, jämfört med Etizarna som knappt bet på mig alls.
Jag ger 4/5 till Pyra.
Kanske skulle tillägga att jag inte är intresserad av att flumma på något, bara sova på och för det ändamålet är de bra-bra för mig
Citera
2012-12-30, 13:51
Medlem
mutemes avatar
Någon som upplevt magproblem av dessa?

Funderar på att köpa några stycken, men jag har en extremt känslig mage. Det brukar ju vara lugnt med dom flesta bensodiazepinerna när det kommer til magpåverkan, men hur har ni upplevt det?
Citera
2012-12-30, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Någon som upplevt magproblem av dessa?

Funderar på att köpa några stycken, men jag har en extremt känslig mage. Det brukar ju vara lugnt med dom flesta bensodiazepinerna när det kommer til magpåverkan, men hur har ni upplevt det?

Jag har ganska stora magproblem, ofta katarr, men ej märkt någon skillnad alls...
Citera
2012-12-30, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
en läkare skriver ju inte ut det här mjölet heller, eller hur? så han får handla svart ändå. då står han i valet mellan riktiga benso (ja, alla jag räknade upp har jag köpt online) och den här extremt lågpotenta, överprisade okända RC:n. vid tullbeslag på ett antal under 149 tabletter är påföljden i praktiken densamma, dvs förstörda tabletter inte mer.

att du skriver 2 mg pyra = 1 mg alpra är bara skrattretande. som du säkert märkt är det inte bara jag som tycker pyrazolam är en tveksam produkt.

om bakeandshake verkligen inte kan få benso utskrivet av sin läkare bör han i första hand be att få inderal och därefter beställa riktiga benso, istället för en RC som ingen vet följderna avl

Hur ska du kunna uttala dig om varesig 2mg pyra är som 1mg alpra eller inte? Batchen jag har av pyra är den nya, uppenbarligen bättre. Och du säger själv att du beställt dina benso över internet, oftast piratfabrikat. Ofta man kan lite på mängderna i dom pillrena.

Han kanske inte kan beställa benso. Kanske riskerar ett jobb, familj, körkort osv?

Jag svarade bara på ditt inlägg för att påpeka att dina inlägg inte leder någonvart, bara du som rantar över att du ej tycker det är något att ha och svarar inte ens på frågan.

Ätit höga doser xanor från apoteket i över ett år. Senast idag har jag ätit och står fast vid det. 4 stycken pyra från asken är som 1mg alpra. Inte bara jag som tycker det heller i mina kretsar iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
För mig fungerar den inte ensam för att somna, behöver grunda med theralen eller mianserin eller kompletera med imovane till.
Ska dock göra ett till helhjärtat försök.

Tror ni det är dumt att blanda denna med tramadol?

Dem flesta somnar på enbart imovane. Du går väl och lägger dig när du är trött? Och äter du mycket pyra eller imo i flummsyfte?

Ätit 2mg till lite mer än 1g tramadol igår. Verkar ej vara någon fara.
Senast redigerad av .BookHouseBoy. 2012-12-30 kl. 17:43.
Citera
2012-12-30, 17:37
Bannlyst
fel
Senast redigerad av .BookHouseBoy. 2012-12-30 kl. 17:42.
Citera
2012-12-30, 17:46
Medlem
Playams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
Jag sov förvånansvärt länge på 4st orange Pyra inatt, fan 12tim!

Men kände mig knappt benzad igår..

Sover också gott på dom! Men du säger att du knappt blev benzad? Mina pyra är gula och funkar jättefint. Ska dock tilläggas att jag inte hade tagit nån benz på cirka 2 veckor innan jag fick dessa.
Citera
2012-12-30, 18:28
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .BookHouseBoy.
Hur ska du kunna uttala dig om varesig 2mg pyra är som 1mg alpra eller inte? Batchen jag har av pyra är den nya, uppenbarligen bättre. Och du säger själv att du beställt dina benso över internet, oftast piratfabrikat. Ofta man kan lite på mängderna i dom pillrena.
chemwires gula pyrazolam är de jag uttalar mig om. jag antar att din magiska batch inte skiljer sig avsevärt från dessa och skulle du påstå det skulle jag inte behäfta detta påstående med någon större tillförlitlighet.

jag har haft xanor på recept så snacka inte skit om saker du inte vet något om. skrev bara att samtliga nämnda var tillgängliga online.

Citat:
Han kanske inte kan beställa benso. Kanske riskerar ett jobb, familj, körkort osv?
som sagt, följden är i praktiken densamma om man beställer under 149 st tabletter. dessutom kan han köpa inrikes. oavsett vilket får han mer för pengarna och slipper lalla med en substans som ingen vet något om.
Citera
2012-12-30, 18:47
Medlem
Bongmons avatar
Har käkat i flera dagar nu. runt 9-12 pellets om dagen.

Även kört 4-fma också. En skön blandning. Får inget AT av 4-fma´t heller o kan somnna mitt i ruset också.

Alkohol tycker ja inte boostar nåvidare. Men ja känner inget flödder alls av denna, eller nästan inte iaf.

Det håller all ångest borta, all social fobi, all sömnlöshet. Får mig att vilja göra saker (fast de kan ju bero på 4-fma).

Dyr men bra susbtans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in