2012-12-04, 15:12
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Har du testat Xanor?

Slingan, jag har 100* 2 mg utskrivet var 5e vecka. Och jag höll upp nästan 2 veckor helt från benzo's, och käkade upp 250 st pyra 0,5 mg på drygt 6 dagar.

Jag har ätit benzo i flera år nu, och jag kände ingen effekt alls. Möjligtvis att jag blivit lurad ? Men jag tvivlar på det. Samt att min benzo tollerans var fortfarande som jag hade hållt mig helt från det efter pyran. Och hade förjävlig AT.

Har du kommit över någon pyra som fungerat ? Då får du gärna PM'a mig den, då jag vill sluta med benzodiazepaner. Och pyra gav inte utslag på sticka heller för dom som undrar, testade själv hemma.

Mvh
Citera
2012-12-04, 15:17
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Klart ni inte känner något om ni inte har ångest. De gånger jag petat i mig alpra när jag har mått bra har jag inte märkt av något alls.
Kan säga att för mig är pyrazolam med helt helt värdelöst, för jag har inget behov av den.
Men ni verkar döma den på helt fel grunder. Vill ni knarka så råder jag er att skippa bensodiazepiner, välj något man får ett rus av istället.

Jag har grov panikångest samt torgskräck. Dessutom sömnproblem.

Jag äter inte för att få något "rus", visst ibland avnjuter jag ett par öl/ någon whiskey! Men då är jag hemma. Det är inte så att jag äter upp mina mediciner på direkten när jag får dom. Jag försökte använda pyra för att kunna sluta med mina mediciner. Vilket inte funkade för mig iaf.

Och det du säger om att man inte får något rus om man inte har ångest, det stämmer. Om du nu inte äter extremt mycket samt krökar på det.
Citera
2012-12-04, 15:26
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Jag har grov panikångest samt torgskräck. Dessutom sömnproblem.

Jag äter inte för att få något "rus", visst ibland avnjuter jag ett par öl/ någon whiskey! Men då är jag hemma. Det är inte så att jag äter upp mina mediciner på direkten när jag får dom. Jag försökte använda pyra för att kunna sluta med mina mediciner. Vilket inte funkade för mig iaf.

Och det du säger om att man inte får något rus om man inte har ångest, det stämmer. Om du nu inte äter extremt mycket samt krökar på det.

Tycker det är skumt att du inte kände av 250st..;/
Var inne på det tidigare, men du kanske är imunn?

Vet bara att allt kommer från samma fabrik och att många andra skriver positivt om det.
Citera
2012-12-04, 15:30
Medlem
Går inte att "flumma" på benso om du inte har ångestproblematik/liknande problem. Och då flummar man inte utan man mår bra för man fungerar normalt - om man inte är psykiskt frisk.

Och om du nu behöver dem ska du inte hålla på att beställa massa oprövade RCs, speciellt benso som är värdelöst i russyfte. Theralen har mer till rus än benso om man inte har psykiska problem.

Fjortisar som tror de har "knark" bara för det heter benso. Skrattretande.

Dessutom är priserna störda, dyrare än riktiga stesolid och xanor på gatan. Hoppas bensotorskarna får hjälp så de slipper att självmedicinera.

Och alla ni som påbörjat att flumma på "benso" och gillar det, njut av ett eventuellt livslångt beroende som du kommer ångra med hela din själ.

Av alla droger är benso det värsta att fastna på om man är psykiskt svag/har problematik. Första tiden må vara rolig även om det suddar bort delar av ditt liv/minne, sen går det bara neråt.

Inte för att vara en moralkärring men vill du knarka så gör det rätt. Är du så desperat så är öl bättre än RC-bensos tbh.

Men näe vi äter lite etizolam och får bitchtits allihop!
Senast redigerad av heyhey1 2012-12-04 kl. 15:35.
Citera
2012-12-04, 15:52
Medlem
leifips avatar
Citat:
Tycker det är skumt att du inte kände av 250st..;/
Var inne på det tidigare, men du kanske är imunn?

Vet bara att allt kommer från samma fabrik och att många andra skriver positivt om det.

Jo kanske, jag blir typ påtänd av mina flunizar om jag inte röker dom. Det minsta jag kan göra är att sova. Visst blir jag vinglig om jag överskrider dosen, men det hjälper mig trotts allt att sova ett par timmar.

Triazolam funkade i ca 1 vecka för mig för sömn. På 10 dagar åt jag 30 st 0,25 mg's. Så fick öka kraftigt med dosering som du kanske förstår.

Men ändå, imun mot en RC ?? Det låter skumt tycker jag. Men man vet ju aldrig, har en polare som är allergisk mot psilocybin. Så allt är väl möjligt.
Citera
2012-12-04, 17:09
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Slingan, jag har 100* 2 mg utskrivet var 5e vecka. Och jag höll upp nästan 2 veckor helt från benzo's, och käkade upp 250 st pyra 0,5 mg på drygt 6 dagar.

Jag har ätit benzo i flera år nu, och jag kände ingen effekt alls. Möjligtvis att jag blivit lurad ? Men jag tvivlar på det. Samt att min benzo tollerans var fortfarande som jag hade hållt mig helt från det efter pyran. Och hade förjävlig AT.

Har du kommit över någon pyra som fungerat ? Då får du gärna PM'a mig den, då jag vill sluta med benzodiazepaner. Och pyra gav inte utslag på sticka heller för dom som undrar, testade själv hemma.

Mvh

Frågade bara eftersom pyra ska vara så likt alpra, tack då vet jag.
Citera
2012-12-04, 17:25
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Frågade bara eftersom pyra ska vara så likt alpra, tack då vet jag.

Inga problem.. Dock skickade jag till sidan att jag inte fått brevet, att tullen måste tagit det. Dom kunde tydligen bara se att de kommit till arlanda. Och va fast över en helg. Så dom skickade en annan substans för jag trodde ju det var fast. Så fick det billigt samt annat kul på köpet. Så i slutändan jämna det ena ut det andra. På min reship fick jag varor för ca 300kr mer fast jag frågade om jag kunde få lite mindre av det så det skulle hålla samma prisklass.
Citera
2012-12-05, 01:20
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Men vad är det för fel på dig...
Jo den här tillverkaren i UK är på riktigt. Nej det är inga hemmapressade pellets, har du ens sett pillerna?
Varför skulle inte ett labb i UK kunna göra det kineserna har gjort i årtal? Tror du det här labbet sen skulle dela med sig av sin upptäckt till fabrikerna i kina och bli av med sitt monopol?
Googlar du lite mer så kommer du hitta lite mer info, du är inte lite snabb på att dra slutsatser.

Vi får helt enkelt se. Tänker köpa mig en mindre mängd och testa, sen analystesta mig o se vad det är för substanser de lagt (minimalt) av i dessa pellets.

"Unfortunately we won't be stocking pyrzalam, this is a home made
tablet only sold by 1 company in the UK, we suspect it contains etizolam
or phenazepam or mixture and not the stated compound because no
manufacturer can produce it." Fick jag som svar från en välkänd, välgrönad shop.

Ha det.- b
Senast redigerad av Bongmon 2012-12-05 kl. 02:12.
Citera
2012-12-05, 03:13
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Vi får helt enkelt se. Tänker köpa mig en mindre mängd och testa, sen analystesta mig o se vad det är för substanser de lagt (minimalt) av i dessa pellets.

"Unfortunately we won't be stocking pyrzalam, this is a home made
tablet only sold by 1 company in the UK, we suspect it contains etizolam
manufacturer can produce it." Fick jag som svar från en välkänd, välgrönad shop.

Ha det.- b

Rc marknaden i UK är smutsig och infekterad. Eftersom alla kan importera samma varor från Kina så blir det priskrig på produkterna, därav den stora prisskillnaden om man jämför med ex marknaden i Sverige.
Det bästa en shop kan göra i ett sådant klimat är att få fram något eget, någon som de andra inte kan köpa billigt från Asien eller tillverka själva. Så troligen är det smutskastning på hög nivå på gång av de andra företagen.
klart ingen annan kan tillverka det om dom inte har receptet. Hade det varit Etizolam eller något annat så borde dom väl kunna producera det själva? Så "we suspect it contains etizolam
manufacturer can produce it"
Talar lite emot sig själv där tycker du inte?

Sen borde det ha kommit fram för länge sedan om det skulle vara något annat i, lär väl ha blivit skickat till oberoende labb på analys flera gånger.
Företaget som säljer det skulle gå i graven dvs.
Citera
2012-12-05, 03:31
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Rc marknaden i UK är smutsig och infekterad. Eftersom alla kan importera samma varor från Kina så blir det priskrig på produkterna, därav den stora prisskillnaden om man jämför med ex marknaden i Sverige.
Det bästa en shop kan göra i ett sådant klimat är att få fram något eget, någon som de andra inte kan köpa billigt från Asien eller tillverka själva. Så troligen är det smutskastning på hög nivå på gång av de andra företagen.
klart ingen annan kan tillverka det om dom inte har receptet. Hade det varit Etizolam eller något annat så borde dom väl kunna producera det själva? Så "we suspect it contains etizolam
manufacturer can produce it"
Talar lite emot sig själv där tycker du inte?

Sen borde det ha kommit fram för länge sedan om det skulle vara något annat i, lär väl ha blivit skickat till oberoende labb på analys flera gånger.
Företaget som säljer det skulle gå i graven dvs.

Någon i tråden skrev att det inte syndes på sticka för benso. O pyra är en benso. Skumt det med.
Time vill tell.
Citera
2012-12-05, 03:45
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Någon i tråden skrev att det inte syndes på sticka för benso. O pyra är en benso. Skumt det med.
Time vill tell.

Jag skrev, har ett flertal stickor hemma jag snott från öppenvården. Dom visar inpricip alla vanliga droger. Inga nya. Vart får du att pyra är en benzo ? Har dom uppdaterat wiki och skrivit det ?

Eller är det en benzo som inte är bra ? Då den trotts allt ska vara lik andra bra benzos.

Har du testat att pissa på sticka då ? Har du fått tag på det nu eller ? Eller var det fel på 4 olika stickor jag har ? Nu var det flera dagar sen jag åt den skiten. Så nu kommer jag inte va possetiv av det. Däremot annan benzo.
Citera
2012-12-05, 04:49
Medlem
Generalfreackys avatar
Citat:
Jag skrev, har ett flertal stickor hemma jag snott från öppenvården. Dom visar inpricip alla vanliga droger. Inga nya. Vart får du att pyra är en benzo ? Har dom uppdaterat wiki och skrivit det ?

Eller är det en benzo som inte är bra ? Då den trotts allt ska vara lik andra bra benzos.

Har du testat att pissa på sticka då ? Har du fått tag på det nu eller ? Eller var det fel på 4 olika stickor jag har ? Nu var det flera dagar sen jag åt den skiten. Så nu kommer jag inte va possetiv av det. Däremot annan benzo.

hallå häär. är inte pyra en slags benzo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in