2012-12-31, 00:37
Medlem
Bongmons avatar
Jag har gissat mig till att halveringstiden är över 5-8 timmar. PGA att om jag tar 1mg vid kl 1 och 1mg vid kl 2 så har jag samma effekt kl 3 som om jag tagit 2mg sammtidigt vid kl 2.
Om man sen fyller på med 4mg kl 6-7 så håller det sig till till minst 12 innan man känner att man behöver mer.

När man vaknar dagen efter känner man sig bra bakbensad. Men man känner inte så mycket flödder.

nån som annan gissning om halveringstid?
Citera
2012-12-31, 13:10
Bannlyst
På mig iaf verkar det vara runt 10 timmar. Tar jag 1-2mg när jag ska sova så vaknar jag ganska bensad. Eller inte lika bensad som om jag skulle vakna på 1-2mg xanor men jag känner för att stiga upp, lyssna musik, äta frukost osv. Oftast tar jag mig inte ur sängen på ett tag då jag har sådan ångest på morgon.

Men håller med ovanstående 1 eller 2mg gör ingen större skillnad.
Citera
2013-01-01, 11:02
Medlem
robo79s avatar
Varför köpa denna skit när man lätt kan få tag på Xanor/Stes?
Citera
2013-01-01, 12:57
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robo79
Varför köpa denna skit när man lätt kan få tag på Xanor/Stes?

För att man riskerar att testas på jobb osv.
Citera
2013-01-02, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon

Word!
Citera
2013-01-02, 09:47
Medlem
Citat:
Har käkat i flera dagar nu. runt 9-12 pellets om dagen.

Även kört 4-fma också. En skön blandning. Får inget AT av 4-fma´t heller o kan somnna mitt i ruset också.

Alkohol tycker ja inte boostar nåvidare. Men ja känner inget flödder alls av denna, eller nästan inte iaf.

Det håller all ångest borta, all social fobi, all sömnlöshet. Får mig att vilja göra saker (fast de kan ju bero på 4-fma).

Dyr men bra susbtans.
glad jag blir! precis fått 200st pyra och har sedan nån dag 5g 4-fma.

prövat etizolam ett antal gånger å fått hyffsat effekt, hoppas pyra tar bort min ångest som kan komma lite då å då..

hoppas jag blir lika gla som dig ^^
Citera
2013-01-02, 13:21
Medlem
Bogdanoffs avatar
Mycket skitsnack om Pyrazolam i tråden. Fick hem 30 st. gula från Askl....***.*. i dag. Mådde skit, men drog i mig tre st och nu mår jag riktigt bra. De fungerar ju helt klart. Jag föredrar Etizolam, men dessa är inte helt värdelösa.
Citera
2013-01-02, 14:47
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogdanoff
Mycket skitsnack om Pyrazolam i tråden. Fick hem 30 st. gula från Askl....***.*. i dag. Mådde skit, men drog i mig tre st och nu mår jag riktigt bra. De fungerar ju helt klart. Jag föredrar Etizolam, men dessa är inte helt värdelösa.
Toleransökningen är lika ultra-rapid som på Etizolam.
Citera
2013-01-02, 18:40
Medlem
Bongmons avatar
Säger de igen, vill ni "flöddra" köp nått annat. Men detta funkar för ångest, social fobi osv

Även AT från CS (iaf 4-fma) och det håller etizolamens AT borta.

Vi får hoppas de börjar dyka upp nya lagliga bensos men tryck i snart ist.
Citera
2013-01-02, 20:35
Medlem
Citat:

Då har man nog inga behov av bensos - enbart ute efter att missbruka; köp lite rökmix eller en stimulant, finns de som inte visar. Eller drick en öl, kungen av bensos egentligen.

Finns behovet medicinskt så kommer personen i fråga få lov att vara positiv på benso på sin arbetsplats.

Det intressanta med nya bensos är att de flesta har sin unika natur och kan mycket väl användas i framtiden medicinskt istället för de "klassiska bensos".

Ska pröva denna i framtiden istället för sobril&stesolid mot GAD/PÅ/SF som jag har föreskrivet så man kan jämföra; de medicinska egenskaper. Tycker att det är bara dumt att missbruka bensos, och ruset som max är en minneslucka + många sura miner.
Citera
2013-01-03, 09:39
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogdanoff

jo. men om man måste slänga i sig så många (3 räcker inte för mig, och polarn kände inget på 10 st) , är det då bra?

fem ord. LESS BANG FOR THE BUCK.
Citera
2013-01-03, 13:44
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Då har man nog inga behov av bensos - enbart ute efter att missbruka; köp lite rökmix eller en stimulant, finns de som inte visar. Eller drick en öl, kungen av bensos egentligen.

Finns behovet medicinskt så kommer personen i fråga få lov att vara positiv på benso på sin arbetsplats.

Det intressanta med nya bensos är att de flesta har sin unika natur och kan mycket väl användas i framtiden medicinskt istället för de "klassiska bensos".

Ska pröva denna i framtiden istället för sobril&stesolid mot GAD/PÅ/SF som jag har föreskrivet så man kan jämföra; de medicinska egenskaper. Tycker att det är bara dumt att missbruka bensos, och ruset som max är en minneslucka + många sura miner.

Jag har behov av benso. Har delvis social fobi mot nya människor, prestationsångest, är paranoid osv...

Du vet det är inte bara hopplösa fall som får benso, vanliga arbetande folk kan få det utskrivet också.
Ja käkar dessa för att ja inte får utskrivet men måste ha benso.

Tyvärr är dessa så jävla dyra, käkar endel eftersom dom är klena.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in