2012-12-28, 17:28
Medlem
någon som kan berätta om pyrazolam är nått att ha för social fobi? blir det lätt att prata med allt och alla?
Citera
2012-12-28, 18:42
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bakeandshake
någon som kan berätta om pyrazolam är nått att ha för social fobi? blir det lätt att prata med allt och alla?

finns ju betydligt bättre alternativ, där du inte behöver poppa i dig en hel näve för önskad effekt. diazepam, ikto, xanax, lorazepam...
Citera
2012-12-28, 22:00
Bannlyst
Citat:

Skulle nog inte ställa mig på scenen. Iaf inte på bara 2mg. Men vart och handlat på stormarknaden och systembolaget. Skulle aldrig gjort det utan pyra. Stora ytor med mycket folk är inte min melodi.

Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
finns ju betydligt bättre alternativ, där du inte behöver poppa i dig en hel näve för önskad effekt. diazepam, ikto, xanax, lorazepam...

Du svarar ju inte på han fråga ens en gång. Han kanske inte har tillgång till en läkare som skriver ut eller kontakter att köpa svart eller så kanske lämnar han urinprov redan.

Ge dig. Fan vad du rackar ner på pyra. Det är ju tråkigt att du inte får önskad effekt men alla dina inlägg måste ju inte bestå av att bara beskriva att det ej fungerar på dig. Sluta svara istället.

Vad är du ute efter? Att inte kunna gå, tala eller minnas ett smack av 2 piller? Det kallar jag värdelöst. Man behöver absolut inte en näve. Har ätit benso sporadiskt i flera år och dom sista 1,5 åren har jag ätit xanor och sobril varje dag.

Tog 2mg under tungan idag och fick godkänd effekt. Folk som förväntar sig ett etizolam rus kommer bli besvikna. Dock är detta en väldigt bra ångestdämpare. Känns mycket lättare att kontrollera sig själv på dessa än etiz också.
Citera
2012-12-28, 22:02
Medlem
Bongmons avatar
Tog 2mg (4 pellets) vid 3tiden. Det eftersom ja missbrukat etizolam så har ja vanligtvis at och sug och en jävla ångest. Alla såna känslor försvann och ja kände mig efter ett tag pytelite rensad, kan jämföras men 0,5mg xanor.

Tog 2mg till vid halv 6. Blev ännu skönare än innan. Kan tyda på lång halveringstid.

Liten muskelavslappnande effekt. Inte nå sederande.

Recension.. En förbandet dyr substans men de hjälper mot ångest, social fobi och AT.

Inget att flumma på. Förbannat dyr jämfört med alla andra bensos.
Citera
2012-12-28, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Tog 2mg (4 pellets) vid 3tiden. Det eftersom ja missbrukat etizolam så har ja vanligtvis at och sug och en jävla ångest. Alla såna känslor försvann och ja kände mig efter ett tag pytelite rensad, kan jämföras men 0,5mg xanor.

Tog 2mg till vid halv 6. Blev ännu skönare än innan. Kan tyda på lång halveringstid.

Liten muskelavslappnande effekt. Inte nå sederande.

Recension.. En förbandet dyr substans men de hjälper mot ångest, social fobi och AT.

Inget att flumma på. Förbannat dyr jämfört med alla andra bensos.

Jag tycker ändå att 2mg pyra är som 1mg xanor, 0.5mg är en underdrift. Och då har jag tolerans.

Sedan att det inte är något att flumma på kan jag inte hålla med om. Med lite alkohol för en ovan användare så kan det nog bli väldigt skruvigt.

Själv tycker jag det är skönt att man inte blir så väck på dem, slutar ju bara med att man vaknar dagen efter med ångest över hur många man ätit och inte ens kommer ihåg att man njutit.

Dock fortfarande väldigt dyrt. Men det kommer nog förändras ganska snart.

Och hur är det med toleransökning?
Citera
2012-12-29, 01:31
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .BookHouseBoy.
Du svarar ju inte på han fråga ens en gång. Han kanske inte har tillgång till en läkare som skriver ut eller kontakter att köpa svart eller så kanske lämnar han urinprov redan.

en läkare skriver ju inte ut det här mjölet heller, eller hur? så han får handla svart ändå. då står han i valet mellan riktiga benso (ja, alla jag räknade upp har jag köpt online) och den här extremt lågpotenta, överprisade okända RC:n. vid tullbeslag på ett antal under 149 tabletter är påföljden i praktiken densamma, dvs förstörda tabletter inte mer.

att du skriver 2 mg pyra = 1 mg alpra är bara skrattretande. som du säkert märkt är det inte bara jag som tycker pyrazolam är en tveksam produkt.

om bakeandshake verkligen inte kan få benso utskrivet av sin läkare bör han i första hand be att få inderal och därefter beställa riktiga benso, istället för en RC som ingen vet följderna avl
Citera
2012-12-29, 11:45
Medlem
Är det bara jag som sover gott på Pyra?
Iofs i kombination med Theralen, men ändå.
Den funkar kanon som insomnare (brukar ta 3 pellets) för mig...
Citera
2012-12-29, 14:26
Medlem
Bongmons avatar
Jävlar va bakbensad jag är då. Märkte väl inte av effekten igår pga 4-fma eller nått.

6,5mg hann ja med under kvällen iaf.
Dyr substans men funkar utmärkt för allt.

En klen benso helt enkelt. Men den ger bättre ångestlindring än tex sobril (som ja aldrig fått ut nån ångestlindring av).
Senast redigerad av Bongmon 2012-12-29 kl. 15:25.
Citera
2012-12-29, 15:54
Medlem
narutos avatar
Jag sov förvånansvärt länge på 4st orange Pyra inatt, fan 12tim!

Men kände mig knappt benzad igår..
Citera
2012-12-29, 21:16
Medlem
Playams avatar
Citat:
Det hjälper definitivt till en viss del mot social fobi. Fick mina igår och hade då efter ett tag mycket mer enkelt att kommunicera med folk. Tog 1mg.

That said, gamla beprövade benzo preparat är ju att föredra om man har möjlighet att få tag på dom.

Dessa pyro är då värd ett köp, i min mening. Dock hade dom ju kunnat vara 1mg'are och inte 0.5mg.
Citera
2012-12-29, 22:06
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
Jag sov förvånansvärt länge på 4st orange Pyra inatt, fan 12tim!

Men kände mig knappt benzad igår..

Ja sover gott som fan på dessa. Både normalt och efter 4-fma (en tjackliknande CS).

Citat:
Ursprungligen postat av Playam
Det hjälper definitivt till en viss del mot social fobi. Fick mina igår och hade då efter ett tag mycket mer enkelt att kommunicera med folk. Tog 1mg.

That said, gamla beprövade benzo preparat är ju att föredra om man har möjlighet att få tag på dom.

Dessa pyro är då värd ett köp, i min mening. Dock hade dom ju kunnat vara 1mg'are och inte 0.5mg.

Ja tycker allt över 2mg ger total ångestlindring och tar bort allt min sociala fobi.

Mer ont: Detta har troligen en halverings på minst 8 timmar.
Citera
2012-12-29, 22:16
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
För mig fungerar den inte ensam för att somna, behöver grunda med theralen eller mianserin eller kompletera med imovane till.
Ska dock göra ett till helhjärtat försök.

Tror ni det är dumt att blanda denna med tramadol?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in