Citat:
Ursprungligen postat av bakeandshake
någon som kan berätta om pyrazolam är nått att ha för social fobi? blir det lätt att prata med allt och alla?
Skulle nog inte ställa mig på scenen. Iaf inte på bara 2mg. Men vart och handlat på stormarknaden och systembolaget. Skulle aldrig gjort det utan pyra. Stora ytor med mycket folk är inte min melodi.
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
finns ju betydligt bättre alternativ, där du inte behöver poppa i dig en hel näve för önskad effekt. diazepam, ikto, xanax, lorazepam...
Du svarar ju inte på han fråga ens en gång. Han kanske inte har tillgång till en läkare som skriver ut eller kontakter att köpa svart eller så kanske lämnar han urinprov redan.
Ge dig. Fan vad du rackar ner på pyra. Det är ju tråkigt att du inte får önskad effekt men alla dina inlägg måste ju inte bestå av att bara beskriva att det ej fungerar på dig. Sluta svara istället.
Vad är du ute efter? Att inte kunna gå, tala eller minnas ett smack av 2 piller? Det kallar jag värdelöst. Man behöver absolut inte en näve. Har ätit benso sporadiskt i flera år och dom sista 1,5 åren har jag ätit xanor och sobril varje dag.
Tog 2mg under tungan idag och fick godkänd effekt. Folk som förväntar sig ett etizolam rus kommer bli besvikna. Dock är detta en väldigt bra ångestdämpare. Känns mycket lättare att kontrollera sig själv på dessa än etiz också.