2012-12-03, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Använder du varje kväll? Märker du av någon toleransutveckling?

Jag vet inte, men efter att ha googlat lite ser det ut som att det är torrt på pyrazolam i UK med, lär ha med det att göra.

Jag har använt Pyra varannan kväll och Etizar de andra i ett försök att hålla nere toleransutvecklingen. Nu har jag bara ätit i ett par veckor men ej märkt av någon toleranutveckling.
Peppar, peppar.
Men den lär ju komma när Etiz blir klassade och jag enbart får förlita mig på pyra.
Om det inte är något annat på gång.
Man kan ju alltid hoppas
Citera
2012-12-03, 08:41
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lenapena
Jag har använt Pyra varannan kväll och Etizar de andra i ett försök att hålla nere toleransutvecklingen. Nu har jag bara ätit i ett par veckor men ej märkt av någon toleranutveckling.
Peppar, peppar.
Men den lär ju komma när Etiz blir klassade och jag enbart får förlita mig på pyra.
Om det inte är något annat på gång.
Man kan ju alltid hoppas

Nya RC kommer alltid komma så oroa dig inte för det.
Citera
2012-12-03, 19:16
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogdanoff
Är a***e*ios Pyrazolam bra?

Och seriöst, vad är bäst; Etizolam eller Pyrazolam? Och om man ska jämföra, ska man jämföra 1 mg Etizolam mot en 0,5 Pyra, eller 1 mot 1?

Vad jag fattat så finns det bara en källa till pyrazolam så det borde vara samma kvalitet som överallt annars.
Svårt att jämföra, beror helt på vad du är ute efter.
Citera
2012-12-04, 01:09
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nya RC kommer alltid komma så oroa dig inte för det.
Är pyrazolam en RC :/? används alltså ingenstans i världen som etizolam gör?
Citera
2012-12-04, 01:29
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Är pyrazolam en RC :/? används alltså ingenstans i världen som etizolam gör?

Sant. Regelrätt "RC". Analog till alprazolam.
Citera
2012-12-04, 13:23
Medlem
Bongmons avatar
Har googlat lite.. Det verkar som pyrazolam inte går att köpa från kina.. Skumt?
JA, det är förbannat skumt. Nästan all RC har framtagits i kina, och detmesta, även det som aldrig blir stort går att köpa från kina.

Var kommer då detta pyrazolam? Jo, en enda tillverkare, o vart finns denna tillverkare? Jo i UK.
(mailade lite med en uk-shop om de kunde tänka sig att ta in pyra, fick veta att enda källan är en tillverkare i UK)

Så denna, enda, tillverkare av pyra, som kommer från UK, har då satt upp ett labb, och lyckats ta fram en analog av alprazolam? Knappast.

Min teori, och uk-shoppens ja mailade med, är att någon sitter hemma o pressar pellets med en låg dos av... Något.

Dags att inse att pyrazolam inte existerar. Hade det existerat hade det redan satts i produktion nere i kina och de gröna UK-shopparna hade flödat av det.
Citera
2012-12-04, 14:09
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Sant. Regelrätt "RC". Analog till alprazolam.

Du har ju inte fått tag på dom här. Men jag åt som sagt en hel del, det gav mig ingen benzo effekt.

Pyra är enligt mig bullshit! Om nu inte den här ända tillverkaren har glömt lägga i "pyrat". Vilket jag verkligen inte tror.

Spar era pengar, köp inte detta när det väl kommer in igen i shoppar!
Citera
2012-12-04, 14:18
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Du har ju inte fått tag på dom här.

Vad har det med något att göra. Han frågade om det var en RC, jag svarade att, ja det är en RC.
Som du kan se i mitt inlägg över så tror jag inte ens pyra existerar, men om det existerar så är det en analog till alprazolam och en RC.
Citera
2012-12-04, 14:20
Etizopapayas avatar
Citat:
Har googlat lite.. Det verkar som pyrazolam inte går att köpa från kina.. Skumt?
JA, det är förbannat skumt. Nästan all RC har framtagits i kina, och detmesta, även det som aldrig blir stort går att köpa från kina.

Var kommer då detta pyrazolam? Jo, en enda tillverkare, o vart finns denna tillverkare? Jo i UK.
(mailade lite med en uk-shop om de kunde tänka sig att ta in pyra, fick veta att enda källan är en tillverkare i UK)

Så denna, enda, tillverkare av pyra, som kommer från UK, har då satt upp ett labb, och lyckats ta fram en analog av alprazolam? Knappast.

Min teori, och uk-shoppens ja mailade med, är att någon sitter hemma o pressar pellets med en låg dos av... Något.

Dags att inse att pyrazolam inte existerar. Hade det existerat hade det redan satts i produktion nere i kina och de gröna UK-shopparna hade flödat av det.

Men vad är det för fel på dig...
Jo den här tillverkaren i UK är på riktigt. Nej det är inga hemmapressade pellets, har du ens sett pillerna?
Varför skulle inte ett labb i UK kunna göra det kineserna har gjort i årtal? Tror du det här labbet sen skulle dela med sig av sin upptäckt till fabrikerna i kina och bli av med sitt monopol?
Googlar du lite mer så kommer du hitta lite mer info, du är inte lite snabb på att dra slutsatser.
Citera
2012-12-04, 14:52
Medlem
leifips avatar
Citat:
Vad har det med något att göra. Han frågade om det var en RC, jag svarade att, ja det är en RC.
Som du kan se i mitt inlägg över så tror jag inte ens pyra existerar, men om det existerar så är det en analog till alprazolam och en RC.

Om du citerat hela mitt inlägg så ser du att jag oxå antyder på om det ens är någon "pyra" i dessa.

Och ja det är en RC, tror inte dom lyckas ta fram en så pass "lik" alprazolam/triazolam benzo enbart på ett ställe. Om så skulle vara fallet.

Samt att jag skrev till andra användare att inte köpa detta då det inte ger något som helst benzo rus. Jag kände faktiskt ingenting om jag ska va ärlig.

Mvh
Citera
2012-12-04, 14:57
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Om du citerat hela mitt inlägg så ser du att jag oxå antyder på om det ens är någon "pyra" i dessa.

Och ja det är en RC, tror inte dom lyckas ta fram en så pass "lik" alprazolam/triazolam benzo enbart på ett ställe. Om så skulle vara fallet.

Samt att jag skrev till andra användare att inte köpa detta då det inte ger något som helst benzo rus. Jag kände faktiskt ingenting om jag ska va ärlig.

Mvh

Har du testat Xanor?
Citera
2012-12-04, 15:10
Etizopapayas avatar
Klart ni inte känner något om ni inte har ångest. De gånger jag petat i mig alpra när jag har mått bra har jag inte märkt av något alls.
Kan säga att för mig är pyrazolam med helt helt värdelöst, för jag har inget behov av den.
Men ni verkar döma den på helt fel grunder. Vill ni knarka så råder jag er att skippa bensodiazepiner, välj något man får ett rus av istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in