Jag åt fem stycken av de 0,5

rna i går kväll, när jag vaknade upp tidigt o skulle med bussen märkte jag att jag var relativt efterflöddrad, jag stack ner bankomatkortet istället för busskortet i bussläsarterminalen
Det verkar som de fungerar ganska okej (för den som
inte har någon tolerans.
Vill utdela en varning till de som är vana vid xanor, som säkerligen skulle bara kasta in dessa piller i mängder då de är vana vid omedelbar ångestlindring. Det kommer säkert leda till att xanorvanemänniskan ligger o sover på en dum plats eller gör bort sig.
De ger inte den omedelbara ångestbefrielsen i stil med xanor, där ångesten försvinner inom tio minuter, utan dessa smyger sig på. Tar 1-2 timmar god effekt. De ångestrelaterade "Bröstsmärtorna" och hjärtsticken" dvs ångesten försvinner dock på ett tillfredsställande sätt.
Det är inte heller så att man däckar av vid rimlig dosering, men jag instämmer i det faktum att lägger man sig på kudden är grubblet ett minne blott och john blund uppenbarar sig fort för att strö sand i ögonen. Man blir helt klart segare av dem. Kan liknas bäst som när man ätit alldeles för mycket av en stor kebabpizza med pommes och isbergssallad och sitter o jäser efteråt. Man blir jäsig...