2013-01-15, 20:17
Medlem
Bongmons avatar
Börjar vakna till ur bensokoman som ja fick.

När ja har slut på denhär skiten, så köper ja inge mer. BensoAbastinens får komma om den vill..
Citera
2013-01-15, 20:34
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Börjar vakna till ur bensokoman som ja fick.

När ja har slut på denhär skiten, så köper ja inge mer. BensoAbastinens får komma om den vill..
Du va verkligen envis med att köra CT Hoppas AT:n inte blir för hård nu för dig!

Mvh
Citera
2013-01-15, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matchline
ID (ej namngivet) har en förmåga att bryta ner kalcium och nervceller (nervbanor), speciellt verkas påverka ögonen, en kraftig förökning av celler, 5300 ng/g ,Intoxicatio e metallis (förekommer giftiga metaller i bndningsmedlet) vilket kan vara anledningen till kollapsade nervbanor, ögonen främst.
Orsak : förgiftning,

behövs som sagt mer undersökning, men det ser jäkligt smutsigt ut. Även om det verkar vara små doser så bör ingen utsätta sin kropp... Hur dum man än är.
Citat:
Vävnadsexponering innebär att bröstvårtan blir större då tablettens har massa slask i sig som påverkar diverse hormon, ömmare, mjölk kan börja produceras, risken för cancer ökas rejält när man tittar på avgörande faser inom cancer forskning kring manlig bröst cancer.
Citat:
Man får då tänka på att labbarna som dessa droger skapas i visserligen tar fram formeln, men distruberingen sköts på lågkostsamma förhållanden och därför anledningen till resultatet.

Citat:
Om du menar om man kan separera hemma så kan jag säga att det inte går då drogen framställts i egenskap att också vara extra hemlig och därmed skadlig om du förstår vad jag menar.
Fast öh, ögonslockspasmer och höjda prolaktinnivåer gäller ju även för etizolam som tillverkats/hanterats enligt GMP respektive GDP. Verkar mest som ni hittat biverkningar redan funna i kliniska studier sedan år tillbaka och sedan blåser i luren lite väl mycket...
Citera
2013-01-15, 23:33
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Du va verkligen envis med att köra CT Hoppas AT:n inte blir för hård nu för dig!

Mvh

Har diabetes, kommer skylla på den om de börjar gnälla på att ja beter mig skumt på jobbet.
Tex idag på jobbet tog jag ingenting o det funkade ändå.. Sen har ja käkat upp mitt lager av denhär skiten sen dess o sovit.
Citera
2013-01-16, 11:37
Medlem
Har nu läst hela tråden och sett att många frågat men inte fått några bra svar.
Någon som vet om de syns på urinprov sticka vs analys?
Citera
2013-01-16, 15:50
Medlem
eradnups avatar
Jag åt fem stycken av de 0,5rna i går kväll, när jag vaknade upp tidigt o skulle med bussen märkte jag att jag var relativt efterflöddrad, jag stack ner bankomatkortet istället för busskortet i bussläsarterminalen

Det verkar som de fungerar ganska okej (för den som inte har någon tolerans.
Vill utdela en varning till de som är vana vid xanor, som säkerligen skulle bara kasta in dessa piller i mängder då de är vana vid omedelbar ångestlindring. Det kommer säkert leda till att xanorvanemänniskan ligger o sover på en dum plats eller gör bort sig.

De ger inte den omedelbara ångestbefrielsen i stil med xanor, där ångesten försvinner inom tio minuter, utan dessa smyger sig på. Tar 1-2 timmar god effekt. De ångestrelaterade "Bröstsmärtorna" och hjärtsticken" dvs ångesten försvinner dock på ett tillfredsställande sätt.

Det är inte heller så att man däckar av vid rimlig dosering, men jag instämmer i det faktum att lägger man sig på kudden är grubblet ett minne blott och john blund uppenbarar sig fort för att strö sand i ögonen. Man blir helt klart segare av dem. Kan liknas bäst som när man ätit alldeles för mycket av en stor kebabpizza med pommes och isbergssallad och sitter o jäser efteråt. Man blir jäsig...
Citera
2013-01-16, 16:36
Medlem
Gustapos avatar
Min första Pyra upplevelse:
Igår kväll: Hade varit iväg och utövat idrott med ett gäng kompisar. I bilen på väg hem kände jag visst påslag av ångest, och det eskalerade ytterligare sedan jag kommit hem. Men eftersom jag inte haft panikattacker på ett tag tänkte jag att jag skulle försöka avstyra känslan utan att medicinera.
Detta misslyckades.
Så jag tog två st 0.5 mg Pyrazolam som jag svalde ner, sedan såg händelseförloppet ut såhär:

Ca 10 min efter intag så sköljde paniken över mig i full skala, för mig innebär detta att jag blir nästintill apatisk, orörlig, skakar okontrollerat och, enligt min sambo, är nästan helt okontaktbar.

Detta pågick i cirka 45 minuter, sen kände jag viss ångestlindring. Efter ytterligare 15 min. Alltså ganska precis en timme så började jag "fungera" igen. Jag kunde dricka lite vatten, gå på dass, slå på tv:n etc.

Och efter ytterligare en timme, alltså två timmar efter intag, så var jag helt återställd. Om än något skärrad. Men jag kunde iallafall spela lite datorspel och käka kvällsmat och gick sedan och la mig. Somnade omedelbart och sov genom hela natten som en klubbad säl. (Vilket är ovanligt för mig)

Utvärdering:
Ångestlindringen är inte så omedelbar som jag hade önskat, men den är bland de första jag provat där jag är helt återställd efter så kort tid som två timmar.
Nästa gång ska jag prova att smälta under tungan för att se om det ger bättre effekt. Samt att inte vänta så länge med att äta som jag gjorde denna gången.
Citera
2013-01-16, 17:41
Medlem
Jag underskattade dessa gula jävlar kraftigt så mycket kan jag säga.

4 dagar av minnesluckor och bedrägligt beteende. Först nu fattar jag hur jävla väck jag har varit trots att jag känt mig helt normal.

Har sårat nära och kära och betett mig som ett svin rent ut sagt.

Tycker flödderpotentialen är helt enorm, speciellt med alkohol inblandat.

Missbedömt pyra totalt efter att ha läst här om låg flödderpotential.

Det känns som att jag gått på stilnoct i 4 dagar.

70 pyra på 3-4 dagar

sover bra på dem måste jag säga, vaknar dock sjukt efterflöddrad.
Senast redigerad av Antiseptiker 2013-01-16 kl. 17:43.
Citera
2013-01-17, 15:03
Medlem
Kalaschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antiseptiker

sover bra på dem måste jag säga, vaknar dock sjukt efterflöddrad.

Jaa, med doser på ~25st om dan så ska man fan i mig både sova bra och vakna efterflöddrad!!
Citera
2013-01-18, 14:36
Medlem
Nå!

Någon som fått gråstarr och börjat producera bröstmjöl ännu?

Har ett 100 pack som ligger o väntar, och nu är det ju för faen fredag... Men efter varningarna som kommit här så vet jag faktiskt inte. Har även några xanor men eftersom jag tänkte köra bil i morgon eftermiddag så tvekar jag på dom. Man vill inte inte köra drograttfull hursomhelst
Citera
2013-01-18, 16:35
Medlem
10st o.5or resulterade i 7 timmar djup sömn. Inte mycket mer än så.
Ytterst lite ångestdämpning.
Ingen tolerans alls!

Sockerpiller ftw!
Citera
2013-01-18, 22:02
Medlem
unleash82s avatar
Mina gula var då inga sockerpiller, det ska gudarna veta.
Socker kan inte röva bort minnet av fornstora dagar.

Men det gick åt en ansenlig mängd gulingar.

Vete fan om det är värt ~ 1000 spänn för att resa framåt 3-4 dagar i tiden, närmare sin död och förmodligen få med några dräpta hjärnceller på köpet.
Senast redigerad av unleash82 2013-01-18 kl. 22:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in