2014-02-03, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
även jag kan slänga in några varningens ord för pyrazolam. Mitt högra öga har jag nästan helt tappat synen på efter nästan ett års bruk.
TACK SÅ JÄVLA MYCKET FÖR DET, TACK!!!!!

Låt mig citera Jusef, "den som ger sig in i leken får leken tåla". Tror du att RC-langarna skulle bry sig om du så blev blind?
Citera
2014-02-03, 16:24
Medlem
bdbdbdbds avatar
Därför jag vänta över ett år innan jag testa dessa. Tråkigt om folk får olika problem men man vet ju om att man tar rätt stora risker. Nu lär det försvinna snart i vilket fall...
Citera
2014-02-03, 18:01
Medlem
Tog precis 1mg xanor utan tolerans. Är det okej att blanda Pyra till detta?
Citera
2014-02-03, 18:42
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Hur kan pyrazolam ha någon som helst koppling till synen? Nån som har svaret?

Min läkare sa att det inte kan finnas någon annan förklaring än att det beror på pyran.
Jävla skit helvete mitt liv är förstört
Citera
2014-02-03, 19:12
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Min läkare sa att det inte kan finnas någon annan förklaring än att det beror på pyran.
Jävla skit helvete mitt liv är förstört

Det känns som att mitt liv mer eller mindre också är förstört. Allt detta bara för att jag ville få bukt på min ångest för att min läkare inte ville skriva ut Xanor eller nån annan benso.
Nu med facits i hand var det jävligt dumt att lita på några jävla kineser i ett äckligt labb som kokar ihop nå skit som man kan bli blind av!
Fy fan säger jag bara
DÖ PYRAZOLAM, DÖ!!!
Citera
2014-02-03, 20:11
Medlem
Mycket konstiga inlägg här på serare tid. Har ni några belägg för att pyran skulle ge blindhet osv. Ni lär ju ha stoppat i er andra saker än bara pyrazolam under tiden. Tycker det låter märkligt att man skulle bli blind av pyra som ju endast är en benso.

Jag använder den enbart för att landa efter jag tagit stims och då gör den sitt jobb utmärkt. Brukar ta 3-4 och efter 30-60min så kan man i princip gå och lägga sig. Jag gillar den.
Citera
2014-02-03, 20:11
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Det känns som att mitt liv mer eller mindre också är förstört. Allt detta bara för att jag ville få bukt på min ångest för att min läkare inte ville skriva ut Xanor eller nån annan benso.
Nu med facits i hand var det jävligt dumt att lita på några jävla kineser i ett äckligt labb som kokar ihop nå skit som man kan bli blind av!
Fy fan säger jag bara
DÖ PYRAZOLAM, DÖ!!!

Hur mycket Pyra har du ätit? Alltså varje dag hur många mg har du tryckt i dig varje dag?
Sen om man köper billigt från nån kines ja då får man väl beklaga sig själv. Billigt är inte bäst utan bara billigaste.
Peace out.

Mvh
Citera
2014-02-04, 01:11
Medlem
2rs2pures avatar
Du lär inte käka en RC-benso DAGLIGEN (EDIT: I så lång period!!)... Herregud. Verkligen leka försökskanin med dig själv, endast dig själv att skylla tyvärr..

PS. Någon som vet en inrikes som skickar mot PF!?
Varit slut i månader nu, bara CS som skickar men behöver PF då andra går igenom min post allt för ofta!
Senast redigerad av 2rs2pure 2014-02-04 kl. 01:15.
Citera
2014-02-04, 06:48
Medlem
KringExs avatar
Jaja skyll er själva, fortsätt proppa i er den smörjan. Hoppas ni slipper ha samma otur som jag

Mvh
Citera
2014-02-04, 07:54
Medlem
Khr1ss avatar
Fan va tråkigt för dig!!

Men som sagt det heter research chemical så
Citera
2014-02-04, 08:57
Medlem
Flinta82s avatar
Men herregud, vad är det som gör att ni är hundra procent säkra på att era synfel går att härleda till Pyrorna? Jag menar, människors syn förändras. Min sambo har också fått sämre syn på sistone men inte fan tänker jag mig att det beror på RC:s. Alla människors synförmåga ändras med tiden.

Inte fan skulle jag skylla en influensa på RC.
Citera
2014-02-04, 12:34
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Men herregud, vad är det som gör att ni är hundra procent säkra på att era synfel går att härleda till Pyrorna? Jag menar, människors syn förändras. Min sambo har också fått sämre syn på sistone men inte fan tänker jag mig att det beror på RC:s. Alla människors synförmåga ändras med tiden.

Inte fan skulle jag skylla en influensa på RC.

Om synen har varit helt perfekt tills det att jag började med pyra, sen ca ett år sen är den åt helvete. Ser du nån annan anledning än att det är pyrans fel??
Sluta dra halmstrån nu och inse att Pyrazolam inte är nåt annat än gift!

Skaffa er riktigt benso om ni mår dåligt istället för att utsätta er för risker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in