Citat:
Ursprungligen postat av
picko
Det har varit lite snack om biverkningar.
]ag själv gillar pyrazolam mycket, kan vara jobbigt däremot om man varit ren en längre tid och "kliver på" igen. Tycker minnet blir bra luddigt om man viker i sig ett gäng 5-10 st.
Ni andra som använt pyra hyffsat regelbundet vad har ni märkt för biverkningar förutom lös mage och just minnesluckor?
Jag vet inte om jag inbillr mig men det känns som det har påverkat min syn..
Har alltid haft klockren syn men det är som att den har blivit sämre, inbillning eller inte.. någon som känner igen sig?
Annars är det en klockren benso enl mig, framförallt för att den inte syns på piss (dom prover jag gjort iaf) sen att den är billig och lätt att få tag i.
Hej!
Jag vill minnas att denna drog påverkade min syn, absolut!
Nu använde jag ju mig absolut inte av dessa regelbundet, utan bara en eller två gånger max.
MEN jag känner ändå att det är ack så nödvändigt att jag berättar följande, då folk lätt glömmer bort att RC's kan vara otroligt luriga, särskillt när de har funnits ett tag!
Så jag hoppas mod inte misstycker!
Här nere följer ett äldre inlägg från mig, där jag nämner just problem med ögonen.
jag minns att ögonen såg förstörda ut en vecka efter intag, och att salva från apoteket lindrade den "skaviga / grusiga" känslan rätt bra.
Edit: Jag intog under 3-4 timmars tid 10 st 0,5mgs tabletter, med gul färg och brytskåra.
QUOTE=Hysteri90|41797684]
Men denna skiten tänker jag inte röra igen, jag har fått brustna blodkärl i ögonen, och en tryckande känsla i vänstra bröstmuskeln, ser nästan ut som ena "bröstet" är lite svullet. Men det är säkert bara en noja.
Jag säger bara en sak, rävgift.[/quote]