2014-01-11, 14:01
Medlem
Det har varit lite snack om biverkningar.

Jag själv gillar pyrazolam mycket, kan vara jobbigt däremot om man varit ren en längre tid och "kliver på" igen. Tycker minnet blir bra luddigt om man viker i sig ett gäng 5-10 st.

Ni andra som använt pyra hyffsat regelbundet vad har ni märkt för biverkningar förutom lös mage och just minnesluckor?

Jag vet inte om jag inbillr mig men det känns som det har påverkat min syn..

Har alltid haft klockren syn men det är som att den har blivit sämre, inbillning eller inte.. någon som känner igen sig?

Annars är det en klockren benso enl mig, framförallt för att den inte syns på piss (dom prover jag gjort iaf) sen att den är billig och lätt att få tag i.
Citera
2014-01-11, 15:21
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Det är okej o bärsa starköl med pyrazolam eller?
I måttlig mängd!
Citera
2014-01-12, 04:46
Medlem
khrysothemiss avatar
tror ni denna kommer hjälpa mot stress/panik/ångest i samband med en tripp?
har i princip inte tagit benzo förut, vill känna på effekten. Är detta en bra början? Vilken dos isf?
Citera
2014-01-12, 08:44
Medlem
2rs2pures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picko

Jag själv gillar pyrazolam mycket, kan vara jobbigt däremot om man varit ren en längre tid och "kliver på" igen. Tycker minnet blir bra luddigt om man viker i sig ett gäng 5-10 st.

Ni andra som använt pyra hyffsat regelbundet vad har ni märkt för biverkningar förutom lös mage och just minnesluckor?

Har alltid haft klockren syn men det är som att den har blivit sämre, inbillning eller inte.. någon som känner igen sig?

Synen har ofta påverkats för mig utav de nyare RC-bensos, men blir normalt när det är ur kroppen...

Edit: Tycker inrikes shoppar (förutom UK inrikes) har vart utan pyrazolam FÖR länge nu..
Citera
2014-01-12, 22:28
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
Synen har ofta påverkats för mig utav de nyare RC-bensos, men blir normalt när det är ur kroppen...

Edit: Tycker inrikes shoppar (förutom UK inrikes) har vart utan pyrazolam FÖR länge nu..

NU när jag hör det, så synen här också på stora doser pyra och nog alltid blandat med alkohol, alltså kan inte se text. Sånt där man måste bli påmind om för att komma ihåg då det brukar krävas ganska rejäla intag för det här...
Citera
2014-01-12, 22:37
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
NU när jag hör det, så synen här också på stora doser pyra och nog alltid blandat med alkohol, alltså kan inte se text. Sånt där man måste bli påmind om för att komma ihåg då det brukar krävas ganska rejäla intag för det här...
Så jävla illa alltså!
Citera
2014-01-12, 22:58
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Så jävla illa alltså!

Hehe, som att det inte skulle gälla allt annat ungefär tolkar jag det som, påverkad nu men vissa ironivibbar
Citera
2014-01-13, 00:03
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Hehe, som att det inte skulle gälla allt annat ungefär tolkar jag det som, påverkad nu men vissa ironivibbar
Hur mycket hade du tagit och druckit? om man får fråga?
Citera
2014-01-13, 00:14
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Hur mycket hade du tagit och druckit? om man får fråga?

Mycket några gånger, men känner igen det med synen på halvstora doser också men minst 10st.
Citera
2014-01-13, 21:54
Medlem
Khr1ss avatar
Tjena.

Jag undrar när denna substans kommer att klassas? Har ej fått svar på denna fråga än!?

När kommer nästa våg av klassningar? Dröjer det månader lr veckor lr dagar vad kan man förvänta sig?

Tacksam för svar!

Mvh khr1s
Senast redigerad av Khr1s 2014-01-13 kl. 21:56.
Citera
2014-01-14, 05:06
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picko
]ag själv gillar pyrazolam mycket, kan vara jobbigt däremot om man varit ren en längre tid och "kliver på" igen. Tycker minnet blir bra luddigt om man viker i sig ett gäng 5-10 st.

Annars är det en klockren benso enl mig, framförallt för att den inte syns på piss (dom prover jag gjort iaf) sen att den är billig och lätt att få tag i.

Hej!

Jag vill minnas att denna drog påverkade min syn, absolut!
Nu använde jag ju mig absolut inte av dessa regelbundet, utan bara en eller två gånger max.

MEN jag känner ändå att det är ack så nödvändigt att jag berättar följande, då folk lätt glömmer bort att RC's kan vara otroligt luriga, särskillt när de har funnits ett tag!

Så jag hoppas mod inte misstycker!

Här nere följer ett äldre inlägg från mig, där jag nämner just problem med ögonen.
jag minns att ögonen såg förstörda ut en vecka efter intag, och att salva från apoteket lindrade den "skaviga / grusiga" känslan rätt bra.

Edit: Jag intog under 3-4 timmars tid 10 st 0,5mgs tabletter, med gul färg och brytskåra.

QUOTE=Hysteri90|41797684]
Men denna skiten tänker jag inte röra igen, jag har fått brustna blodkärl i ögonen, och en tryckande känsla i vänstra bröstmuskeln, ser nästan ut som ena "bröstet" är lite svullet. Men det är säkert bara en noja.

Jag säger bara en sak, rävgift.[/quote]
Senast redigerad av Hysteri90 2014-01-14 kl. 05:10. Anledning: stavfel
Citera
2014-01-14, 09:31
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Hej!

Jag vill minnas att denna drog påverkade min syn, absolut!
Nu använde jag ju mig absolut inte av dessa regelbundet, utan bara en eller två gånger max.

MEN jag känner ändå att det är ack så nödvändigt att jag berättar följande, då folk lätt glömmer bort att RC's kan vara otroligt luriga, särskillt när de har funnits ett tag!

Så jag hoppas mod inte misstycker!

Här nere följer ett äldre inlägg från mig, där jag nämner just problem med ögonen.
jag minns att ögonen såg förstörda ut en vecka efter intag, och att salva från apoteket lindrade den "skaviga / grusiga" känslan rätt bra.

Edit: Jag intog under 3-4 timmars tid 10 st 0,5mgs tabletter, med gul färg och brytskåra.

QUOTE=Hysteri90|41797684]
Men denna skiten tänker jag inte röra igen, jag har fått brustna blodkärl i ögonen, och en tryckande känsla i vänstra bröstmuskeln, ser nästan ut som ena "bröstet" är lite svullet. Men det är säkert bara en noja.

Jag säger bara en sak, rävgift.
[/quote]
Fan, dom tar på synen alltså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in