2014-01-14, 09:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Hej!

Jag vill minnas att denna drog påverkade min syn, absolut!
Nu använde jag ju mig absolut inte av dessa regelbundet, utan bara en eller två gånger max.

MEN jag känner ändå att det är ack så nödvändigt att jag berättar följande, då folk lätt glömmer bort att RC's kan vara otroligt luriga, särskillt när de har funnits ett tag!

Så jag hoppas mod inte misstycker!

Här nere följer ett äldre inlägg från mig, där jag nämner just problem med ögonen.
jag minns att ögonen såg förstörda ut en vecka efter intag, och att salva från apoteket lindrade den "skaviga / grusiga" känslan rätt bra.

Edit: Jag intog under 3-4 timmars tid 10 st 0,5mgs tabletter, med gul färg och brytskåra.

QUOTE=Hysteri90|41797684]
Men denna skiten tänker jag inte röra igen, jag har fått brustna blodkärl i ögonen, och en tryckande känsla i vänstra bröstmuskeln, ser nästan ut som ena "bröstet" är lite svullet. Men det är säkert bara en noja.

Jag säger bara en sak, rävgift.
[/quote]

Har du verkligen inte tagit nåt annat preparat då?

Har aldrig märkt nåt sånt fast jag ätit stora mängder Pyrazolam, du kanske har känsliga ögon,det vet jag fler som har och då kan det bli så, att Pyrazolam skulle ge detta är föga troligt om inget annat spelar in som gjorde att du fick så!

Med vänlig hälsning Erase
Citera
2014-01-14, 13:44
Medlem
Airwave92s avatar
Någon mer som har märkt att om man tar pyra på tom mage så blir effekten dubblad ?

Tog 2 pyra innan jag skulle på middag hos en kompis och blev extra påverkad, enligt mig själv då
Citera
2014-01-14, 21:43
Medlem
Dum fråga kanske men:

Intog 1mg pyra vid 17-18 idag. Lugnt att ta Tramadol i morgon vid 07-08 tiden?
Citera
2014-01-14, 22:20
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rexthedog
Dum fråga kanske men:

Intog 1mg pyra vid 17-18 idag. Lugnt att ta Tramadol i morgon vid 07-08 tiden?
Ja, det är lugnt!
Citera
2014-01-15, 08:03
Medlem
cmc.88s avatar
är dessa som xanor typ?
Citera
2014-01-15, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmc.88
är dessa som xanor typ?

Lite fast sämre och du får käka mycket mer av dem.

Köp storpack så blir det ett par kr st bara.
Citera
2014-01-15, 12:57
Medlem
zAEBBEs avatar
ser att den är slutsåld på de flesta shoppar, någon som har en aning när pyra kommer tillbaka?
Citera
2014-01-15, 14:49
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zAEBBE
ser att den är slutsåld på de flesta shoppar, någon som har en aning när pyra kommer tillbaka?
Chemicalservices har pyra. Tog 3 dagar för mig tills jag fick sakerna och tycker dom funkar bra.
Citera
2014-01-15, 16:19
Medlem
unleash82s avatar
Har ploppat i mig hundratals av dessa under snart ett års tid.

Inga förstorade bröst, spruckna blodkärl i ögat eller försämrad syn för min del.

Bara de fåtal ggr jag kört 10mg + och etanol på det. Tycker pyrazolam är en kanonbra och funktionell benzo utan direkta biverkningar förutom amnesi vid överbruk.

Flubron däremot blir jag helt väck på i 2-3 dagar på endast 20 mg (vita femmor) speciellt me etanol i bilden.

Typ som ett 2 dagars stilnoct rus. Vinglar fram sluddrandes i 2 dygn i varje fall.

Dem gula från cs är det inte samma tryck i imo men deras pyra är kanon.

Mvh
Senast redigerad av unleash82 2014-01-15 kl. 16:21.
Citera
2014-01-15, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Har ploppat i mig hundratals av dessa under snart ett års tid.

Inga förstorade bröst, spruckna blodkärl i ögat eller försämrad syn för min del.

Bara de fåtal ggr jag kört 10mg + och etanol på det. Tycker pyrazolam är en kanonbra och funktionell benzo utan direkta biverkningar förutom amnesi vid överbruk.

Flubron däremot blir jag helt väck på i 2-3 dagar på endast 20 mg (vita femmor) speciellt me etanol i bilden.

Typ som ett 2 dagars stilnoct rus. Vinglar fram sluddrandes i 2 dygn i varje fall.

Dem gula från cs är det inte samma tryck i imo men deras pyra är kanon.

Mvh

Har inte heller märkt av nåt sånt. Att man ser lite suddigt, det gör jag på många benso, samma med alkohol. Det är lite trevligt tycker jag

I alla fall ingenting jag märkt av efter substansen lämnat kroppen (och man repat sig lite från ev. AT).
CS hade ju vita pyra i höstas, tycker de erbjöd ett jäkla tryck jämfört med de gula. Fram med dom igen CS!

Ja, flubro är lite speciell. Man får se till att ha koll på doseringarna där! Den värsta benson jag känner till (likt det du beskriver) är en som kom ut som en RC för 5-6 år sen, kostade noll och ingenting för ett tusental doser i pulverform. Minns inte vad den hette men vidrig var den (och svårdoserat när nån enstaka milligram är nog), lyckades med en minneslucka på ett flertal veckor innan jag fattade bättre och gjorde mig av med tok-benson. Tror den klassades året efter..
Citera
2014-01-15, 18:22
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomVartMedEttTag
Har inte heller märkt av nåt sånt. Att man ser lite suddigt, det gör jag på många benso, samma med alkohol. Det är lite trevligt tycker jag

I alla fall ingenting jag märkt av efter substansen lämnat kroppen (och man repat sig lite från ev. AT).
CS hade ju vita pyra i höstas, tycker de erbjöd ett jäkla tryck jämfört med de gula. Fram med dom igen CS!

Ja, flubro är lite speciell. Man får se till att ha koll på doseringarna där! Den värsta benson jag känner till (likt det du beskriver) är en som kom ut som en RC för 5-6 år sen, kostade noll och ingenting för ett tusental doser i pulverform. Minns inte vad den hette men vidrig var den (och svårdoserat när nån enstaka milligram är nog), lyckades med en minneslucka på ett flertal veckor innan jag fattade bättre och gjorde mig av med tok-benson. Tror den klassades året efter..

Du pratar nog om phenazepam, jävligt potent.

Har också använt mkt pyrazolam o har inte heller märkt av några biverkningar. Tycker pyra är den som är mest likt xanor utav alla bensorc:s.
Citera
2014-01-15, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Du pratar nog om phenazepam, jävligt potent.

Har också använt mkt pyrazolam o har inte heller märkt av några biverkningar. Tycker pyra är den som är mest likt xanor utav alla bensorc:s.

Stämmer bra det! Kan märka vissa släktdrag hos just phena och flubro. Tycker de verkar närbesläktade med släkten Rohypnol medan pyra har mer gemensamt med kusinen som bott på andra sidan jorden hela livet, typ Xanor. I potens skulle jag dock säga att det skiljer en hel del mellan de sistnämnda. Kanske 3mg pyra är som 1-1,5mg Xanor!? Hursom så tycker jag att pyratabbarna borde ligga på 1mg, men det är min åsikt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in