Citat:
Ursprungligen postat av
unleash82
Har ploppat i mig hundratals av dessa under snart ett års tid.
Inga förstorade bröst, spruckna blodkärl i ögat eller försämrad syn för min del.
Bara de fåtal ggr jag kört 10mg + och etanol på det. Tycker pyrazolam är en kanonbra och funktionell benzo utan direkta biverkningar förutom amnesi vid överbruk.
Flubron däremot blir jag helt väck på i 2-3 dagar på endast 20 mg (vita femmor) speciellt me etanol i bilden.
Typ som ett 2 dagars stilnoct rus. Vinglar fram sluddrandes i 2 dygn i varje fall.
Dem gula från cs är det inte samma tryck i imo men deras pyra är kanon.
Mvh
Har inte heller märkt av nåt sånt. Att man ser lite suddigt, det gör jag på många benso, samma med alkohol. Det är lite trevligt tycker jag
I alla fall ingenting jag märkt av efter substansen lämnat kroppen (och man repat sig lite från ev. AT).
CS hade ju vita pyra i höstas, tycker de erbjöd ett jäkla tryck jämfört med de gula. Fram med dom igen CS!
Ja, flubro är lite speciell. Man får se till att ha koll på doseringarna där! Den värsta benson jag känner till (likt det du beskriver) är en som kom ut som en RC för 5-6 år sen, kostade noll och ingenting för ett tusental doser i pulverform. Minns inte vad den hette men vidrig var den (och svårdoserat när nån enstaka milligram är nog), lyckades med en minneslucka på ett flertal veckor innan jag fattade bättre och gjorde mig av med tok-benson. Tror den klassades året efter..