Behövde slänga i mig 8 för att ta bort min ångest, har tabletterna blivit sämre? behövde 4 sist gång jag köpte dessa för flera månader sedan
Innan jag fick utskrivet apoteksbenso så körde jag alltid med pyra på ATn. Jag kan inte minnas att jag tagit fler än 3 vid ett och samma tillfälle och det har då hjälp betydligt. Men pyra har helt klart sämre effekt än de "riktiga" bensosorterna tycker jag. Tyvärr har jag 200+ som bara ligger så man får väl sikta på att knarka upp dessa eller nått. Det blir väl olagligt snart också så ytterligare en anledning att flöddra oftare =)
Nu är jag fan rätt mysig. 3 pyra och cirka 6 glas vin. Blir nog en, två till pyra men sen är det stopp. Gillar inte att skjuta på toleransen i onödan men jag har inte tagit nån benso på 1.5v nu så vafan detta ska väl inte göra så mkt. Om jag inte käkar på 1.5v till efter detta så borde jag väl vara på status quo igen va. Och ja, jag är ganska lättpåverkad av alla slags droger.
Jävlar vad pyrorna smälter snabbt i munnen De smakar inte vidrigt heller. Sen om det ger något bättre påslag har jag ingen aning om, det var mest en slump att jag råkade lösa upp en i käften. Tog typ 10 sekunder max sen var den bara pulverkross i käften.