2013-09-04, 07:36
Medlem
Spliffmeisters avatar
Jösses, de skiter väl i vilken benzo du pissar positivt på. Om den är klassad eller inte... har du benzo i pisset fastän du inte ska ha det så är du fucked. Klassad eller inte..
Citera
2013-09-04, 14:30
Medlem
Hur länge är pyran aktiv innan den går ur?
Citera
2013-09-04, 17:03
Medlem
EVO1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Jösses, de skiter väl i vilken benzo du pissar positivt på. Om den är klassad eller inte... har du benzo i pisset fastän du inte ska ha det så är du fucked. Klassad eller inte..

Skickar dom in på blod analys o ser specifik d benzo ämne d handlar om , o d inte visar nå narkotika klassad (olagligt) ämne kan man väll inte bli dömd... ?
Citera
2013-09-05, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EVO1
Skickar dom in på blod analys o ser specifik d benzo ämne d handlar om , o d inte visar nå narkotika klassad (olagligt) ämne kan man väll inte bli dömd... ?

Dom ser redan på analysen att det är Pyrazolam då denna finns med i deras detekt system. Fast straff får du ju ej då det är pyrazolam en oklassad substans men lika så en benzo. Var glad den inte metaboliseras till Oxazepam som dom flesta benzo för då hade du haft en klassad substans i kroppen men får ju spela dum och att du inte fattade det var en bensodiazepin om du nu lämnar nått.

Köp Etizolam från UK ist så syns det ej på stickan men kommer göra snart då det är en klassad substans.
Citera
2013-09-05, 19:16
Medlem
Det kanske var dumt att beställa 500 pyrazolam nu precis innan skolstarten. Jag kommer ju bara flöddra mig igenom kurserna och glömma allt jag lärt mig. Jag fick dem till ett rätt bra pris så att kasta dem blir ingen större förlust. Kan man lämna dessa hos apoteket tror ni? PM Undanbedes
Senast redigerad av benzoforskarn 2013-09-05 kl. 19:35.
Citera
2013-09-05, 19:24
Medlem
Convicteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benzoforskarn
Det kanske var dumt att beställa 500 pyrazolam nu precis innan skolstarten. Jag kommer ju bara flöddra mig igenom kurserna och glömma allt jag lärt mig. Jag fick dem till ett rätt bra pris så att kasta dem blir ingen större förlust. Kan man lämna dessa hos apoteket tror ni?

Haha vilket bra sätt att fiska kunder
Citera
2013-09-05, 22:56
Medlem
Måste ha fått en tablett som var ojämt fördelad. Förut när jag köpte ett gäng. För 1-2månader sen kunde jag käka 2-5st och ändo kunna bete mig bland folk.

Nu tog jag 1(EN) tablett. Och blev tokbenzad. Minns egentligen inte mke av gårdagen/kvällen. Var på jobbet och runt 2tiden blev jag less och tog 1. Hade tänkt ta 2 men ångrade mig och tur var det. För ca 30 min senare kände jag effekten och när jag sedan kom hem var jag benzad och sovde iprincip hela kvällen fram till dagen efter :P

Köpte förövrigt från asken, där jag inte har nått att klaga om, tog 1dag att skicka!
Citera
2013-09-06, 20:49
Medlem
Bara jag som tycker de här verkar helt värdelösa?
Astronomisk skillnad mellan dessa och etizolam. Har använt etizolam vid behov i ett års tid för ångest i vardagliga situationer (skola/jobb osv). Har nästan bara använt mig av 1mg hela tiden, utan att behöva öka dosen.
Har testat en (0.5mg) respektive två (1mg) tabletter pyrazolam vid olika tillfällen och jag tyckte inte de verkade göra så mycket. Dock testade jag de hemma så jag har inte testat de när jag verkligen behöver, det kanske har spelat in till varför jag tycker som jag tycker.

Om 1mg etizolam har funkat för mig i vardagen, vad för dos pyrazolam bör jag då ta för att det ska vara ekvivalent med 1mg etizolam?
Citera
2013-09-06, 21:06
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drulife
Bara jag som tycker de här verkar helt värdelösa?
Astronomisk skillnad mellan dessa och etizolam. Har använt etizolam vid behov i ett års tid för ångest i vardagliga situationer (skola/jobb osv). Har nästan bara använt mig av 1mg hela tiden, utan att behöva öka dosen.
Har testat en (0.5mg) respektive två (1mg) tabletter pyrazolam vid olika tillfällen och jag tyckte inte de verkade göra så mycket. Dock testade jag de hemma så jag har inte testat de när jag verkligen behöver, det kanske har spelat in till varför jag tycker som jag tycker.

Om 1mg etizolam har funkat för mig i vardagen, vad för dos pyrazolam bör jag då ta för att det ska vara ekvivalent med 1mg etizolam?

Pyra tycker jag bara bara dämpar eventuell ångest när det behövs så att säga, inte så att det känns att man e påverkad. Tycker 1mg Pyra är som en 0,5 Alprazolam fast man blir mer "bäng" på Alpran.

mvh
Citera
2013-09-06, 21:09
Bannlyst
Jag håller med talaren över detta.

Jag drog en på 250st för att jag just nu är inne i ett mycket dåligt läge men trodde det skulle vara dåligt kräm i dom så jag tog 3mg och blev förvånad som fan över effekten det gav ändå.

Förr hade det givit en liten mild men blev som 2 xanor. Tog 3mg nu ikväll och är lugn och go samt mår lite bättre. 10mg flubro men det är 100st på väg nu och ska bli så nice.
Citera
2013-09-07, 18:31
Bannlyst
Fan nu är ju Pyran mycket bättre än förr. Vad har dom gjort? Lärt sig pressa dom med rätt aktiv substans eller. Fast förr hade jag tollerans som jag inte har nu. Jag tog 4mg nyss jag blir van mjuk med nu på dessa innan hände det inget alls eller jo lite.

Har dom bytt leverantör på dessa eller? Ja skitsamma dom funkar ju iaf så nu ska jag softa till en film och njuta över att jag mår bra. Stess är skit men bra om man ska sänka tolleransen. Jag ska sänka min nu ner till 5mg stess om dagen men kommer jag så långt då lägger jag nog ner skitet ist och tar 1 gång i veckan bara.
Citera
2013-09-07, 21:47
Medlem
Dom är helt klart bättre nu, trodde att dom var "ojämt pressade" när jag tog den första i påsen och att det var därför jag blev så påverkad, men hittils har alla i påsen varit starka så jag gissat att pyra överlag helt enkelt är bättre nu än vad dom var för 3-4månader sen då jag åt sist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in