2013-03-30, 22:11
Medlem
Z4s avatar
Efter en bra massa piller (säkerligen halva påsen på 150) så har jag följande att säga.

Som andra sagt, inget att direkt flumma på, men på ca 10-20st tycker i alla fall jag att det är jäkligt skönt att rulla runt i sängen och bara goa sig. Annars så är det ingen direkt skön känsla märkbar. För att sedan somna enkelt.

På endast 4 piller blir jag helt enkelt trött och somnar enkelt, oftast med kläder, lampor och dator på och vaknar helt klarvaken fyra timmar senare mitt i natten utan att kunna somna om och fuckar dygnsrytmen mer än nödvändigt.

Har ingen ångest så kan inte uttala mig om det. Har säkerligen byggt up nån sorts tolerans efter allt knaprande med också då.
Senast redigerad av Z4 2013-03-30 kl. 22:14.
Citera
2013-03-30, 22:50
Medlem
2rs2pures avatar
Är det "farligt" att ta pyrazolam innan jag röker 5F-AKB48? För att lindra eventuell panikångest o sånt.
Citera
2013-03-30, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
Är det "farligt" att ta pyrazolam innan jag röker 5F-AKB48? För att lindra eventuell panikångest o sånt.
Ser inte vf det skulle vara farligt. Ta de lugnt bara =)
Citera
2013-03-31, 13:12
Medlem
asdasd7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z4
Efter en bra massa piller (säkerligen halva påsen på 150) så har jag följande att säga.

Som andra sagt, inget att direkt flumma på, men på ca 10-20st tycker i alla fall jag att det är jäkligt skönt att rulla runt i sängen och bara goa sig. Annars så är det ingen direkt skön känsla märkbar. För att sedan somna enkelt.

På endast 4 piller blir jag helt enkelt trött och somnar enkelt, oftast med kläder, lampor och dator på och vaknar helt klarvaken fyra timmar senare mitt i natten utan att kunna somna om och fuckar dygnsrytmen mer än nödvändigt.

Har ingen ångest så kan inte uttala mig om det. Har säkerligen byggt up nån sorts tolerans efter allt knaprande med också då.

Tolerans mot ångest?!?!?!?!?!?!?!
Edit: Har nog kopplat texterna fel för så dum kan väl ändå ingen vara.
Citera
2013-03-31, 15:43
Medlem
Z4s avatar
Var nog snarare att jag skrev det konstigt. Menade inte tolerans mot ångest men tolerans mot själva pillren?

Eller så är jag väl bara dum i huvvet då...
Citera
2013-04-01, 17:48
Medlem
Jadå inväntar man sin första laddning pyrazolam. Kan inte påstå att förväntningarna är skyhöga direkt men det har sett dystert ut på vissa forum så tänkte ge dessa en chans.
Antar/hoppas att lyrica boostar även denna sk bensodiazepin. Någon som kan konfirmera detta?
Citera
2013-04-01, 18:53
Medlem
Vad tror ni om att ta 10 st pyrazolam (5 mg) och dricka 6 stycken smirnoff ice 4,0% på det.
Blir det risk för minneslucka eller kommer det gå bra?
Citera
2013-04-01, 23:19
Medlem
asdasd7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejy8607
Vad tror ni om att ta 10 st pyrazolam (5 mg) och dricka 6 stycken smirnoff ice 4,0% på det.
Blir det risk för minneslucka eller kommer det gå bra?
Lite smått kanske, men 5mg är inte en hög dos. Sen är ju hur feta minnesluckor man får lite från person till person. Jag kan dricka 4-5 öl och mer minnesluckor än minnen.
Sen vilken tolerans du har mot bens spelar ju in.

Men det lär nog säkerligen inte gå åt helvete, kör i vind.
Citera
2013-04-02, 14:48
Medlem
Okej jag provar dricka på 5 mg.
Hoppas det går vägen.
sist jag körde akineton 21 st (42 mg) och 10 pyrazolam hade jag stått mitt i natten halv tre och försökt låsa upp grannens dörr med min nyckel ända tills securitas kom.
Jag minns bara att securitas ledde mig till min lägenhet annars är det svart.
Så blandar inte akineton med något längre.
Kör jag akineton så äre bara akineton annars blire knas.

redigering: kan tillägga att jag fick en saftig nota på 850kr till störningsjouren för att försökt låsa upp grannens dörr.
Senast redigerad av hejy8607 2013-04-02 kl. 14:52.
Citera
2013-04-02, 15:28
Medlem
Yrkesks avatar
Dessa fungerade förvånansvärt bra mot ångest, ingenting att flumma på i mitt tycke dock...15mg var perfekt för att ett välmående skulle uppstå.

Brukar dock undvika RC-substanser, men hur står dessa emot flubromazepam? Bättre/sämre? Har visserligen tillgång till i princip alla slags benso men lite variation i vardagen vill väl alla ha..... Tacksam för svar.
Citera
2013-04-02, 22:27
Medlem
asdasd7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Dessa fungerade förvånansvärt bra mot ångest, ingenting att flumma på i mitt tycke dock...15mg var perfekt för att ett välmående skulle uppstå.

Brukar dock undvika RC-substanser, men hur står dessa emot flubromazepam? Bättre/sämre? Har visserligen tillgång till i princip alla slags benso men lite variation i vardagen vill väl alla ha..... Tacksam för svar.

Visst gör dom.
Men käkade dryga 30st i fredags och kan inte minnas att jag kände mig sådär ultraskön på hela kvällen som man kan göra med annan bens.
Citera
2013-04-03, 03:24
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk

Jag tycker flub är mycket bättre än pyra i medicinskt syfte. Men det är väl olika från person till person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in