2016-02-27, 10:54
Medlem
starbounds avatar
Älskar Välj drycken!

Helt sjukt att det inslaget är så jäkla härligt.
Citera
2016-09-29, 16:47
Medlem
Anberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballongdjur
Håller med!
Hade gärna sett lite temapoddar med redan kända gäster.
Marcus Johansson eller Jocke Boberg t.ex.
Tror Simon har lite av en beef med Johansson, han lånade Simons lägenhet och hade en fest och den blev helt förstörd och nerbajsad
Citera
2016-10-02, 08:01
Medlem
Bobbo Krull avsnittet var ju rent guld!!
Citera
2016-10-02, 09:25
Medlem
knarkpulvers avatar
Bobo krull är fantastisk!!
Citera
2016-10-02, 13:04
Medlem
Falcãos avatar
Är verkligen Bobo Krull så fantastisk? Tycker mest att det verkar som att han vill spela jävligt cool och hård och eftersom den arbetarklassiga stilen är ovanlig i mediebranschen så är han lite av en udda fågel i sammanhanget men finns väl fem Bobo Krull på varje lager i Sverige...
Citera
2016-10-03, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Är verkligen Bobo Krull så fantastisk? Tycker mest att det verkar som att han vill spela jävligt cool och hård och eftersom den arbetarklassiga stilen är ovanlig i mediebranschen så är han lite av en udda fågel i sammanhanget men finns väl fem Bobo Krull på varje lager i Sverige...

Håller med. Inget speciellt med honom. Och har hans pod verkligen 4-500k lyssnare varje vecka? Isf är han väl större än Alex&Sigge? Låter orimligt i mina öron?
Citera
2016-10-03, 09:07
Medlem
swimp78s avatar
Bobbo krull har hitta sin nisch i sin medievärld där hans usp är att lätt kunna imponera på feminina produktionsbolagskillar genom antydda kriminella kontakter och genom manierad "arbetarklass"-stil

Sen springer Filip och Fredrik typer runt och traderar "legenden"
typ det där med att han frågade om nån ville köpa ett ton fartygadiesel

Har alltid tyckt han känts fejkad
Citera
2016-10-03, 11:34
Medlem
MrWits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakenbakom
Håller med. Inget speciellt med honom. Och har hans pod verkligen 4-500k lyssnare varje vecka? Isf är han väl större än Alex&Sigge? Låter orimligt i mina öron?

Nedladdningar per månad sa han.
Citera
2016-10-04, 23:45
Medlem
Ronilles avatar
Lyssna på Bobo när han är med i tsknas! De avsnitten är pure gold!!!

För övrigt vad avsnittet med Ängie det mest pubetala skit jag någonsin hört. Hua.
Citera
2016-10-05, 18:35
Medlem
LilaFlaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Lyssna på Bobo när han är med i tsknas! De avsnitten är pure gold!!!

För övrigt vad avsnittet med Ängie det mest pubetala skit jag någonsin hört. Hua.

Ja det var det verkligen, kunde knappt lyssna 5 minuter. Bedrift att kunna fjanta sig så mycket på en och samma gång.

Hans flickvän gör också riktigt, riktigt dålig musik.
Citera
2016-10-07, 07:31
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaFlaska
Ja det var det verkligen, kunde knappt lyssna 5 minuter. Bedrift att kunna fjanta sig så mycket på en och samma gång.

Hans flickvän gör också riktigt, riktigt dålig musik.
Kan inte annat än att instämma. Hon verkade extremt pubetal och jag var tvungen att lyssna på musiken och bara
Citera
2016-10-07, 09:23
Medlem
MrWits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Kan inte annat än att instämma. Hon verkade extremt pubetal och jag var tvungen att lyssna på musiken och bara

Klart sämsta avsnittet av de cirka 50 jag lyssnat på. Ett av få jag inte ens lyssnat klart på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in