Ngon eller flera som "gr ihop" lite r riktigt snyggt tycker jag. Har man en lite hr och dr ser man mer ut som en halvfrdig teckning, typ nerklottrad bara.
P rtt tjej som har rockabilly/50-tal/Betty Page-stilen och r genuin i det s har jag svrt att tnka mig ngot hetare n en fullsleeve.Tycker det utstrlar kraft,integritet och en farlig sexighet .Stt och salt!
Till skillnad frn mnga andra som gillar tatueringar p tjejer s gillar jag absolut inte sleeves.
Tatuera er p rygg/mage/nacke/hft, det kan vara riktigt snyggt! Gillar tatueringar som "smlter in" p kroppen! Lt bli brstet ocks
Oj jag hade ingen aning att s mnga gillar sleeves p tjejer.. Jag personligen tycker det ser vldigt manligt ut. Skit snyggt p killar men p tjejer? Nja lite vl mycket.
Jag har alltid tyckt motsatsen, speciellt black and white. Det ser vldigt feminint ut, och passar mycket, mycket bttre p tjejer n killar (ven om det fortfarande r snyggt p mn med)
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!