Jag kan inte rita. Jag kan definitivt inte rita en tatuering. Det r ett stt att livnra sig p som konstnr. Det faktumet respekterar jag.
Men rligt talat fr jag krafigt "White-Trash"-vibbar av tatuerade tjejer och tycker det r TRKIGT nr sta, vanliga tjejer fr fr sig att gra en tatuering som inte kar deras attraktion verhuvudtaget.
Tatueringar r vanligt idag.. Man kan inte g runt och dma alla som luder/Hells Angeles-medlemmar lngre.. Men fenomenet gillar jag nd inte. Tommy Lee Jones (halvt porrstjrna, drgg, Mtley Crue-trummis passar p stt och vis i tatueringar). Lovisa 21 r gr det inte.
Sm kinestecken, stjrnor, sm hjrtan o annat smpill r enbart osexigt om det inte r sjukt snyggt vilket de flesta INTE alls r. Men skulle inte vlja bort en brud fr det.
r inget fan av tatueringar alls. Men d tjejen redan hade ett par innan vi trffades s finns det inte s mycket att gra t det. Inte s att lite kladd p kroppen spelar ngon strre roll. Hade jag kunnat vlja s hade jag hellre velat att hon inte hade dem dock.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!