2012-07-16, 22:17
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Jag tycker att det r vidrigt men kvinnor som beflckar sina vackra kroppar med massa unkna tatueringar, det vrsta r att nstan varenda brud skaffar sig ngon ful tatuering med ngon ljlig text nu fr tiden.
Citera
2012-07-16, 22:18
Medlem
MrHumpes avatar
Heltatuerade tjejer r sjukt fint.

Shr r perfekt: http://s3.amazonaws.com/ink_prod/pho...Sexy_large.jpg

Hela ryggen fr ven grna vara fylld, magen r nog det enda stlle jag har vldigt svrt fr.

Sen ansiktet har jag inget emot ngra sna hr: http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...59081489_n.jpg

Dr i ronomrdet och s r grymt snyggt.

Men ja, sjlvklart. Tribals, fjrilar, delfiner och diverse WT-tatueringar gr fetbort.
Senast redigerad av MrHumpe 2012-07-16 kl. 22:45.
Citera
2012-07-16, 22:21
Medlem
hejmorfars avatar
fult
Citera
2012-07-16, 22:39
Bannlyst
I de allra flesta fall r kvinnor med tatueringar ngot av fljande; idioter, horor, kriminella eller WT.

Inget fr mig i alla fall. P en vacker kvinna s drar tatueringar ner helhetsintrycket.
Citera
2012-07-16, 22:42
Medlem
JBernards avatar
Ur ett eststiskt perspektiv kan jag gilla vissa genomtnkta och vlgenomfrda tatueringar p tjejer. Sedan finns ju dom dr med ett "tramp-stamp" eller ngon tribal p ryggen eller nt.. usch...

Personligen skulle jag dremot aldrig bli tillsammans med ngon som har tatueringar, det drar ner helhetsintrycket alldeles fr mycket.
Citera
2012-07-16, 22:46
Medlem
Oavsett om TS vill det eller inte, s signalerar det slampighet och WT till omgivningen. Det behver ju inte vara en negativ grej, fr mnga killar dras ju till det. Sjlv tycker jag att tatueringar, srskilt p tjejer, r otroligt fult, men accepterar att det som sagt finns mnga som tycker att det r snyggt. Samtidigt tycker jag att det r vldigt bra med tatueringar s att man ltt kan slla bort dessa tjejer vid en snabb inspektion.
Citera
2012-07-16, 22:57
Medlem
Helst s ska kvinnor inte ha ngon tatuering alls, och om de tvunget mste ha ngon s ska det va ngot som r ltt att dlja nr man har finklder p sig. S allts inte armarna eller nt stort p ryggen eller nt snt som syns nr de har finare klnningar eller liknande.

Tatueringar p bde mn och kvinnor ser billigt och fattigt ut och passar fr sjmn och kriminella (och eventuellt stora killar som ska se skrmmande ut, typ tungviktsboxare).
Citera
2012-07-16, 22:59
Medlem
apocalypzes avatar
Jag har 3 tatueringar och planerar iaf tv tilll.... och jag r verkligen ingen slampa. Men jag r ngot "rockig" i stilen

Jag har rosor p underarmen i frg.
3 liljor p sidan frn strax ovanfr ljumsken och upp ver revbenen, ven den i frg.
Sen har jag ett Bob Marley citat tatuerat p skulderbladet/bakom axeln eller hur man ska sga..
" The truth is, everyone is going to hurt you. You just gotta find the ones worth suffering for"

...har tnkt fylla p den sistnmda med lite fjrilar och krumelurer som gr ut mot armen o lite ner p ryggen!

lskar mina tatueringar...
Citera
2012-07-16, 23:06
Medlem
Pearonpungs avatar
Hett med tatuerade tjejer. nstan alla tatueringar. Men inga svarta korpar p tuttarna eller en massa tribals.
Citera
2012-07-16, 23:10
Medlem
0bbAs avatar
2-3 sm tatuering/text/tecken av alla slag r skitfult. Dock kan en helsleeve vara vldigt sexigt.
Citera
2012-07-16, 23:17
Medlem
VonLidls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
Jag tycker att det r vidrigt men kvinnor som beflckar sina vackra kroppar med massa unkna tatueringar, det vrsta r att nstan varenda brud skaffar sig ngon ful tatuering med ngon ljlig text nu fr tiden.

+1 p det.
Citera
2012-07-16, 23:20
Medlem
herbiiishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fcbus
vldigt vakert med tatueringar tycker jag. hiss
Kissie, r det du?

OnT: 2-3 sm r snyggt sen tycker jag det blir oklassigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in