Citat:
Ursprungligen postat av Nohulo
Tja grabbar.
Får man kommentera trots att man inte är grabb?
I alla fall.. Det känns kanske som att det är lite olika stilar på de olika bilderna, men om du går till en bra tatuerare så kan den självklart lösa det så det passar ihop

Men om du ska ha den på samma arm som du har texten så kommer nog texten försvinna lite bland det andra..
Kanske du kommer tatuera båda armarna i framtiden? I så fall kanske texten passar bättre in i dina framtida planer för den andra armen?
Hur snabbt det går att göra en full sleeve är lite beroende på hur du och tatueraren lägger upp det. Kan ju vara bra att inte stressa alltför mycket och ta en bit i taget, så det får läka emellan sittningarna.
En polare gjorde nyligen klar sin full sleeve, det tog ca 4 månader och 5 sittningar. Då hann det precis läka helt innan de fortsatte.
Han fick betala ca 15 för sin.
Jag har också en full sleeve och jag har betalat ca 10 för min (har rätt liten arm

). Den tog dock längre tid att göra klar, ca 2 år från början till slut.
Men som föregående talare sagt så får man räkna med ca 1000 kr timmen, det som kan underlätta på priset är en schysst tatuerare och att man är/blir stamkund och att man har stora planer.
Jag kommer gå till denna killen så länge han håller på och det vet han om, därför får jag stor rabatt