Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-07-11, 19:58
  #1
Medlem
Tjena!

Antagligen tycker väll ni att detta är konstig fråga, men jag utforskat det mesta runt Norrköping och skulle vilja bege mig till Tyfors krutfabrik på semestern, men hur hittar jag dit

MVH Matte
Citera
2012-07-11, 20:46
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matte8282
Tjena!

Antagligen tycker väll ni att detta är konstig fråga, men jag utforskat det mesta runt Norrköping och skulle vilja bege mig till Tyfors krutfabrik på semestern, men hur hittar jag dit

MVH Matte

Du skriver in Tyfors på gps:en. Så mycket svårare än så är det inte. Skulle du ändå inte hitta till fabriksområdet kan du ju fråga en Tyforsbo. Lycka till!

PS. Ställ hellre frågor i befintliga trådar.
Citera
2012-07-11, 21:15
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matte8282
Tjena!

Antagligen tycker väll ni att detta är konstig fråga, men jag utforskat det mesta runt Norrköping och skulle vilja bege mig till Tyfors krutfabrik på semestern, men hur hittar jag dit

MVH Matte


Hur hittade du till något alls i norrköping med den attityden om att fråga så korkat?
Citera
2012-11-05, 11:44
  #4
Medlem
minimoffas avatar
Besök "Urban Exploration Lesjöfors" på Facebook. Finns nytagna bilder från både fabriken i berget, samt byggnaderna vid folkracebanan.
Citera
2013-02-16, 14:25
  #5
Medlem
Lite bilder från våren 2012 http://kemifabriker.stevejunkyard.com/#262.0 .
Citera
2013-02-27, 01:22
  #6
Medlem
För dom som inte har varit inne i bergrummet så är det hög tid, det ska grävas igen för gott nu i vår. Var själv där i helgen och satans vilken upplevelse
Citera
2013-02-27, 13:28
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stevejunkman
Lite bilder från våren 2012 http://kemifabriker.stevejunkyard.com/#262.0 .

Väldigt bra bilder!
Citera
2013-02-27, 22:41
  #8
Medlem
Hollizinis avatar
Ja, det är nog dags att söka sig till bergrummet innan det plomberas, fler som är sugna på en tripp inom några veckor? Ska ringa och höra/få grönt ljus först.
Citera
2013-03-02, 10:33
  #9
Medlem
Chugurhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollizini
Ja, det är nog dags att söka sig till bergrummet innan det plomberas, fler som är sugna på en tripp inom några veckor? Ska ringa och höra/få grönt ljus först.
enligt rykten kommer det plomberas och larmas under våren. Riktigt grymt ställe
Citera
2013-03-02, 13:45
  #10
Medlem
Mycket intresserad, om möjlighet finns.
Citera
2013-03-02, 18:43
  #11
Medlem
Pansararmens avatar
Jag funderar på att köpa huset uppe på berget. Snacka om utsikt, dock behövs väl kåken rivas och det byggas nytt
Citera
2013-03-06, 21:42
  #12
Medlem
Blixtbakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chugurh
enligt rykten kommer det plomberas och larmas under våren. Riktigt grymt ställe

ingen fattar att det inte går att beskriva med bokstäver! det är fett coolt ställe! ingen pratar om lukten? varför pratar ingen som varit där om lukten för? kan fortfarande känna den flera år efter jag besökte placet! det var det starkaste minnet för mej.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback