• 1
  • 2
2012-07-11, 19:58
Medlem
Tjena!

Antagligen tycker vll ni att detta r konstig frga, men jag utforskat det mesta runt Norrkping och skulle vilja bege mig till Tyfors krutfabrik p semestern, men hur hittar jag dit

MVH Matte
Citera
2012-07-11, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matte8282
Tjena!

Antagligen tycker vll ni att detta r konstig frga, men jag utforskat det mesta runt Norrkping och skulle vilja bege mig till Tyfors krutfabrik p semestern, men hur hittar jag dit

MVH Matte

Du skriver in Tyfors p gps:en. S mycket svrare n s r det inte. Skulle du nd inte hitta till fabriksomrdet kan du ju frga en Tyforsbo. Lycka till!

PS. Stll hellre frgor i befintliga trdar.
Citera
2012-07-11, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matte8282
Tjena!

MVH Matte

Hur hittade du till ngot alls i norrkping med den attityden om att frga s korkat?
Citera
2012-11-05, 11:44
Medlem
minimoffas avatar
Besk "Urban Exploration Lesjfors" p Facebook. Finns nytagna bilder frn bde fabriken i berget, samt byggnaderna vid folkracebanan.
Citera
2013-02-16, 14:25
Medlem
Lite bilder frn vren 2012 http://kemifabriker.stevejunkyard.com/#262.0 .
Citera
2013-02-27, 01:22
Medlem
Fr dom som inte har varit inne i bergrummet s r det hg tid, det ska grvas igen fr gott nu i vr. Var sjlv dr i helgen och satans vilken upplevelse
Citera
2013-02-27, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stevejunkman
Lite bilder frn vren 2012 http://kemifabriker.stevejunkyard.com/#262.0 .

Vldigt bra bilder!
Citera
2013-02-27, 22:41
Medlem
Hollizinis avatar
Ja, det r nog dags att ska sig till bergrummet innan det plomberas, fler som r sugna p en tripp inom ngra veckor? Ska ringa och hra/f grnt ljus frst.
Citera
2013-03-02, 10:33
Medlem
Chugurhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollizini
Ja, det r nog dags att ska sig till bergrummet innan det plomberas, fler som r sugna p en tripp inom ngra veckor? Ska ringa och hra/f grnt ljus frst.
enligt rykten kommer det plomberas och larmas under vren. Riktigt grymt stlle
Citera
2013-03-02, 13:45
Medlem
Mycket intresserad, om mjlighet finns.
Citera
2013-03-02, 18:43
Medlem
Pansararmens avatar
Jag funderar p att kpa huset uppe p berget. Snacka om utsikt, dock behvs vl kken rivas och det byggas nytt
Citera
2013-03-06, 21:42
Medlem
Blixtbakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chugurh
enligt rykten kommer det plomberas och larmas under vren. Riktigt grymt stlle

ingen fattar att det inte gr att beskriva med bokstver! det r fett coolt stlle! ingen pratar om lukten? varfr pratar ingen som varit dr om lukten fr? kan fortfarande knna den flera r efter jag beskte placet! det var det starkaste minnet fr mej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in