Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-02, 10:51
  #625
Medlem
Har börjat få Voxra nu och ätit 150 mg i 3 dagar bara. Nu Fick jag möjlighet att köpa ett gram tjack och tänkte spela data ett dygn. Hälften säger sämre effekt och andra hälften boostad, sen vissa säger stor risk för krampanfall vissa säger att det finns en risk.
Citera
2021-06-24, 18:45
  #626
Medlem
Hello alla druggies! Jag har stoppat i mig 500 mg Lyrica och ska ut bärsa och koksa imorn. Bör jag va orolig eftersom jag har lyrican kvar i systemet?
Citera
2021-06-25, 07:12
  #627
Medlem
Bullsquids avatar
Detta måste nog vara en av de dummaste och farligaste blandningar någonsin.
Hade tur som överlevde.

Kön: man
Ålder: 20-21 vid tillfället
Substanser: Distalgesic (Dextroproxifen) och GBL
Mängd: 450 mg + okänt
Resultat: Svimmade och hamnade troligen i koma ett par timmar.
Händelseförlopp: Hade tagit en karta Distalgesic (Dextroproxifen) 450 mg. Hade tagit detta tidigare på dagen och helt glömt av pga den svaga effekten. Denna drog är såpass farlig att den är borttagen helt som läkemedel numera. Detta var 2004. På kvällen tog jag dumt nog en kork omkänd mängd GBL med denna livsfarliga opiat i kroppen...
nästan direkt efter jag svalt korken GBL börja jag må fruktansvärt dåligt
Kändes som jag fick elstötar i kroppen, sedan fick jag kramper och tillslut föll jag ihop på golvet och svimmade
Citera
2021-08-26, 21:03
  #628
Medlem
Jag har precis börjat med Lithium och försöker hitta bra info om vilka droger man ska undvika men shit va snårigt det var. Är det någon här som sitter på information eller erfarenhet kanske?
Citera
2021-09-14, 02:03
  #629
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VICKAN415
Hello alla druggies! Jag har stoppat i mig 500 mg Lyrica och ska ut bärsa och koksa imorn. Bör jag va orolig eftersom jag har lyrican kvar i systemet?

Verkligen inget o oroa sig för, tvärtom kan dom fungera synergistiskt.
Citera
2021-09-14, 04:29
  #630
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
Verkligen inget o oroa sig för, tvärtom kan dom fungera synergistiskt.

Verkar koks och Lyrica i synergi? eller menar du alkoholen och Lyrica? Men det bör nog vara alk+lyr du syftar på när jag tänker efter. När jag provade Lyrica förklarade folk effekten man ville åt som torrfylla, och så upplevde jag det.

Jag tar tillbaka min fråga, den var inget att ha.
__________________
Senast redigerad av Simple-Minded 2021-09-14 kl. 04:40.
Citera
2022-06-13, 17:38
  #631
Medlem
Jag står på 70mg elvanse dagligen (samt ssri om det spelar nån roll) och jag undrar hur det funkar att kombinera med kola?
Jag tänker att båda är ju centralstimulerande och kanske inte klashar, men ev ökar risken för överdos?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback