Citat:
=smidigast]Åjo, du blir lätt upprörd. Varför annars ägna sig åt meningslösa religiösa hot?
Ånej, jag skulle aldrig tillåta mig själv bli upprörd, och verkligen inte på Flashback, Varför känner du dig hotat? Jag skickar inget i förhoppning om att ni ska känna er hotade, det är ni själva som känner er hotade. Jag skickar koranverser som källa på mina påståenden. Tror ni på det eller inte struntar jag blanka fan i. Som det har sagts så många gånger förut. Jag bär inte er börda och ni bär inte min.
Citat:
Men du fick ju statistik gällande utbildningsnivån. Varför ignorerar du den? Satsar verkligen ALLA Palestinier på utbildning?
Här ska du få en lite mer tillförlitligare statistik som talar om mer än bara utbildningar. jag skulle vilja att du kollade Palastina till att börja med, hade inte förvånat mig om deras höge utbildningar var bättre än det som råder i Sverige trots allt elände och krig som är deras öde.
http://www.globalis.se/
Citat:
Får jag då se ALLA i högre utbildning? Eller får jag se det som statistiken visar?
va?
Citat:
Så då ställer vi våra hopp mot varandra.
Men saken är att du saknar hopp ju. Hur kan vi då ställa mitt hopp mot ditt när du saknar det? Vad hoppas du på?
Citat:
Nej, en stor majoritet av jordens befolkning vill inte ha islam. Jag vill att människor börjar tänka själva och inte följer religiösa snitslade banor.
Grejen är att en stor majoritet inte vill ha ditt sätt att tänka, judarna kristna avskyr ditt sätt att tänka också. Du rör om det hela, du säger att majoriteten av jordens befolkning inte vill ha Islam men inte i den bemärkelsen som du vill lyfta fram.
Citat:
Jaja, jordens skäggigaste religion kanske. I övrigt är den inte mycket att ha. Huruvida du är frisk eller ej vill jag inte uttala mig om. Men min erfarenhet säger mig att de som ständigt betonar sin lycka och välgång inte mår så bra...
Säg det till dina vänner, en av de skröt om att han renoverade sitt hus för nån vecka sen

En annan sa att hon hade läst biologi

de slår sig för brösten liksom du gör och ler för sig själva och tror att de har vunnit nåt med att vara skrytsamma. Vad de inte förstår är att vem som helst kan köpa och renovera ett hus, allt som behövs är ett fast jobb och då kan man lätt ta ett lån haha, dt är så det funkar, jag menar mindre än 2% av Sveriges befolkning har råd att investera i nåt som hus, bil och sånt utan att ta lån, jag tillhör de 2% som finns. Din andra kompis som sa att hon läste biologi förstod inte att det inte är så märkvärdigt, min lille bror kan säkert läxa upp henne och han är bara 17 år.
Här ska du få en lite mer tillförlitlig statistik även fast jag inte tror på statistiker så mycket.
http://www.globalis.se/