Citat:
Ursprungligen postat av smidigast
Men tomten har faktiskt ingen profet! Det har IP för länge sedan slagit fast. Därför kan man inte jämföra dem...
OK, jag erbjudar mig. Jag är pastafarian och är en sorts agnostisk profet för DFSM (teologin är visserligen lite komplex, men jag tror jag skall kunne klara av det).
Och DFSM har ett rationellt perspektiv på vattendelningsfrågan: Man skall inte blanda havsvatten i sin whiskey, för saltet förstör smaken av denna.
123456, jag har 'vunnit', för "det är bara så" och du har inga motargument.