Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Tro mig det finns många som inte är troende som inte går på den senilla mannens påhitt men de vågar inte erkänna det för att de blir dumförklarade så accepterad är denna teori alltså förnekar man den är man dum, enligt Darwinismens anhängare.
Jag har fortfarande inte förstått varför man ska slösa tid och text på att beskriva hur dum eller okunnig ens motståndare är, såna uttalanden kommer bara från er Darwinisms anhängare. Investera tiden och texten på att argumentera sakligt om man känner att man inte vill argumentera låter man bli att skriva helt enkelt. En civilicerad och upplyst människa skulle inte sjunka till den nivån som att dumförklara sin motståndare. Det hör inte hemma i en civilicerad värld. Eller man kanske använder ord som dum, okunnig, idiot, kan ingenting på universitet och högskolor. Isåfall visste jag inget om detta. I så fall I but the blame on me.
Sitter du och blandar ihop evolution med darwinism och socialdarwinism? Tror du att man måste köpa rasbiologi och en sorts übermench-tänkande bara för att man inser att evolutionen förklarar skillnaden mellan arterna? Det är ingen som sitter och hejar på det naturliga urvalet, man inser bara att det existerar. Darwin, även om han är den som observerade evolutionen först och bevisade den akademiskt, så är Darwin en pytteliten länk i evolutionsläran, så att fokusera på honom och kalla det darwinism är ganska ohederligt. Läran står för sig själv och utvecklas dagligen av tusentals forskare.
Varför dumförklaras du? För att alla FÖRSÖKT argumentera sakligt med dig och faktiskt försökt bilda dig, men du vägrar att lära dig och ta till dig det som sägs och du fortsätter bara leta hål där du kan gömma din gud. Det är det enda du gör och du är alltså obildad med flit.
Du har din agenda där du försöker hitta något vi inte kan förklara, du ställer fråga på fråga om saker som är allmän kunskap i hopp om att det finns något vi inte kan förklara, du vill inte ha bevis för hur saker fungerar, du vill bara hitta något vi inte vet och på det sättet tror du att du kan säga "aha, då måste gud ha gjort det", men det FUNGERAR inte så. Det måste finnas bevis för gud, inte avsaknad av bevis för hur något fungerar. Har du ännu inte förstått detta?