2012-07-08, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av milleri
Nå? Vill du säga sanningen till dessa kvinnor eller vill du ljuga för dem? Det är rätt väsentligt att du svarar på det annars kan jag inte ge dig ett korrekt svar.

Vet du inte själv om du vill ljuga eller säga sanningen till dessa kvinnor som du vill hjälpa? I så fall fundera på det och kom tillbaka när du funderat klart.

Det är ju precis detta "sanningen" jag vill komma fram till.

Något du inte verkar ha förstått
Citera
2012-07-08, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
Det är ju precis detta "sanningen" jag vill komma fram till.

Något du inte verkar ha förstått

Sanningen har vi ju redan kommit fram till i tråden.

Om en kvinna inte vill ha sex så vill hon inte. Om hon blir våldtagen kan hon få en orgasm för att ett visst nervcentra blir stimulerat.

Sen kan väl bara kvinnan själv säga hur hon upplevde det. Det är ju ingen annan som kan säga att kvinna måste uppleva det som enbart otäckt eller som en skön känsla fast det var en våldtäkt det var frågan om.

Naturligtvis förekommer båda delarna. Prova läs tråden vettja!
Citera
2012-07-08, 18:37
Bannlyst
Citat:
Sanningen har vi ju redan kommit fram till i tråden.

Om en kvinna inte vill ha sex så vill hon inte. Om hon blir våldtagen kan hon få en orgasm för att ett visst nervcentra blir stimulerat.

Sen kan väl bara kvinnan själv säga hur hon upplevde det. Det är ju ingen annan som kan säga att kvinna måste uppleva det som enbart otäckt eller som en skön känsla fast det var en våldtäkt det var frågan om.

Naturligtvis förekommer båda delarna. Prova läs tråden vettja!

Bra Milleri! Du börjar bli lite vettig.

Så helt enkelt kan det vara så att vissa kvinnor upplever våldtäkten lite positiv sexuellt fastän upplevelsen kan vara negativ.

Good shit!
Citera
2012-07-08, 18:45
Medlem
Citat:
Bra Milleri! Du börjar bli lite vettig.

Så helt enkelt kan det vara så att vissa kvinnor upplever våldtäkten lite positiv sexuellt fastän upplevelsen kan vara negativ.

Good shit!

Nej, att man får nervstimulans och en reaktion från det när något görs mot ens vilja kan inte sägas vara "lite postivt".
Citera
2012-07-08, 18:49
Bannlyst
Citat:
Nej, att man får nervstimulans och en reaktion från det när något görs mot ens vilja kan inte sägas vara "lite postivt".

Överlag kan det ju vara mestadels negativt. Men separat kan det ses som positivt.
Citera
2012-07-08, 18:52
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Varför får hon inte orgasm när hon har sex hemma med sin trygga pojkvän VARJE GÅNG? Men när negerjosef våldtar henne?

Hur vet du de facto att dessa påståenden är korrekta? Att kvinnor som inte får orgasm med sin pojkvän, får orgasm när de blir våldtagna?

Underlaget för den här tråden känns mer än lovligt tunnt...
Citera
2012-07-08, 18:52
Medlem
Citat:
Överlag kan det ju vara mestadels negativt. Men separat kan det ses som positivt.

Om någon pressar in en citron i din mun mot din vilja kan du tycka att det är skönt när du automatiskt får mer saliv i munnen.

Våra fysiska reaktioner förändrar inte vår upplevelse av psykiskt våld.
Citera
2012-07-08, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
Hur vet du de facto att dessa påståenden är korrekta? Att kvinnor som inte får orgasm med sin pojkvän, får orgasm när de blir våldtagna?

Det hela kan ju vara personligen upplevt. Jag utgår faktiskt från det. Tror inte du det?
Citera
2012-07-08, 18:55
Bannlyst
Citat:
Om någon pressar in en citron i din mun mot din vilja kan du tycka att det är skönt när du automatiskt får mer saliv i munnen.

Våra fysiska reaktioner förändrar inte vår upplevelse av psykiskt våld.

Nej precis det håller jag med om, däremot kan jag inte förneka att jag upplevde en del utav det som positiv.
Citera
2012-07-08, 18:57
Medlem
Citat:
Nej precis det håller jag med om, däremot kan jag inte förneka att jag upplevde en del utav det som positiv.

Om du upplever det positivt att få citroner intrycka i din mun mot din vilja ska jag inte säga emot dig.
Citera
2012-07-08, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt

Jag kan ju inte veta detta i alla fallen, och jag tror såklart inte att det jämt är så när en tjej får en orgasm vid våldtäkt. Dock var den skriften ett påhittat scenario utav mig som jag skrev för att jag har jag läst om fall där det tett sig så.
Citera
2012-07-08, 18:58
Bannlyst
Citat:
Om du upplever det positivt att få citroner intrycka i din mun mot din vilja ska jag inte säga emot dig.

Det var ju du som skrev att det kunde vara positivt, jag använde mig bara av ditt exempel då vi diskuterade objektivt. Nu drar du ner det på personnivå igen.

Illa milleri... illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in