2012-07-08, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
Det var ju du som skrev att det kunde vara positivt, jag använde mig bara av ditt exempel då vi diskuterade objektivt. Nu drar du ner det på personnivå igen.

Illa milleri... illa.

Nåja, nu var det du själv som tog upp att du skulle finna det postivt om du fick mer saliv i munnen om någon tryckte in en citron i din mun mot din vilja.

Citat:
Nej precis det håller jag med om, däremot kan jag inte förneka att jag upplevde en del utav det som positiv.
Citera
2012-07-08, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av milleri
Nåja, nu var det du själv som tog upp att du skulle finna det postivt om du fick mer saliv i munnen om någon tryckte in en citron i din mun mot din vilja.

Haha nej...

Citat:
Om någon pressar in en citron i din mun mot din vilja kan du tycka att det är skönt när du automatiskt får mer saliv i munnen.

Våra fysiska reaktioner förändrar inte vår upplevelse av psykiskt våld.

Mitt objektiva svar på frågan.

Citat:
Nej precis det håller jag med om, däremot kan jag inte förneka att jag upplevde en del utav det som positiv.

Till slut klarar du inte hålla debatten objektiv utan tar åt dig utav den personligen.

Citat:
Om du upplever det positivt att få citroner intrycka i din mun mot din vilja ska jag inte säga emot dig.

Blir oftast så när man diskuterar med kvinnor tyvärr
Citera
2012-07-08, 19:10
Medlem
Citat:
Haha nej...

Mitt objektiva svar på frågan.

Till slut klarar du inte hålla debatten objektiv utan tar åt dig utav den personligen.

Blir oftast så när man diskuterar med kvinnor tyvärr

Du får ofta citroner intrycka i din mun när du diskuterar med kvinnor säger du. Ja som sagt, jag får väl tro dig på ditt ord här.

I övrigt så har vi ju inte kommit fram till något nytt. Du hade den här uppfattningen från början och samma med mig så jag förstår inte vad du vill diskutera egentligen??

Kanske du kan utveckla varför du vill hjälpa kvinnor och förklara den fysiska reaktionen av stimulans av nervcentra under en våldtäkt?? Så vi kommer lite vidare menar jag. Att du upprepar det du sa i inlägg ett ger inte så mycket.
Citera
2012-07-08, 19:11
Bannlyst
Citat:
Du får ofta citroner intrycka i din mun när du diskuterar med kvinnor säger du. Ja som sagt, jag får väl tro dig på ditt ord här.

I övrigt så har vi ju inte kommit fram till något nytt. Du hade den här uppfattningen från början och samma med mig så jag förstår inte vad du vill diskutera egentligen??

Kanske du kan utveckla varför du vill hjälpa kvinnor och förklara den fysiska reaktionen av stimulans av nervcentra under en våldtäkt?? Så vi kommer lite vidare menar jag. Att du upprepar det du sa i inlägg ett ger inte så mycket.

Oj redan dags att byta ämne? Trevligt trevligt.

Vi kom ju fram till det rätta svaret förut du och jag. Tycker det räcker så, jag är nöjd
Citera
2012-07-08, 19:14
Medlem
Citat:
Oj redan dags att byta ämne? Trevligt trevligt.

Vi kom ju fram till det rätta svaret förut du och jag. Tycker det räcker så, jag är nöjd

Visst ,vill du inte berätta så är det ju inget mer att diskutera. Om du vill behålla det för dig själv varför du vill hjälpa kvinnor som blivit våldtagna så är det absolut tillåtet.
Citera
2012-07-08, 19:20
Bannlyst
Citat:
Visst ,vill du inte berätta så är det ju inget mer att diskutera. Om du vill behålla det för dig själv varför du vill hjälpa kvinnor som blivit våldtagna så är det absolut tillåtet.

Snällt utav dig!
Citera
2012-07-08, 19:20
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Det hela kan ju vara personligen upplevt. Jag utgår faktiskt från det. Tror inte du det?

Som sagt, tunnt underlag för diskussion.
Citera
2012-07-08, 19:21
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Jag kan ju inte veta detta i alla fallen, och jag tror såklart inte att det jämt är så när en tjej får en orgasm vid våldtäkt. Dock var den skriften ett påhittat scenario utav mig som jag skrev för att jag har jag läst om fall där det tett sig så.

Uttråkad? Dags att skaffa en hobby?
Citera
2012-07-08, 19:26
Bannlyst
Megaskurt verkar provocerad.
Citera
2012-07-08, 19:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Megaskurt verkar provocerad.
Men vad kul ... då har du ju lyckats ..
Citera
2012-07-08, 20:08
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Tråden är intressant, det som är lite synd är att den ses som en attack av vissa. Och detta ser man tydligt på svaren i tråden. "Vi måste försvara oss emot detta"

Det är självklart att det finns kvinnor som varit med om hemska situationer som gett som emotionella sår för livet. Där dom även under denna våldtäkt fick en ofrivillig orgasm, den kan mkt väl upplevts som skön, no idea.

Detta måste ju bara vara ännu mer hemskt. Att det där äcklet fick mig att känna så. Och sen blir rehabiliteringen sju resor värre för kvinnan. Hur ska hon hantera detta?

Vi ser ju tydligt historier om kvinnor som blir kära i sina våldtäktsmän, får sin första orgasm osv. Detta får mig att tro att något primitivt i kvinnor faktist kan njuta av en man som tar för sig ordentligt. Och vid en våldtäkt väcks detta primitiva behov upp.

Man vet att detta är fel, man är rädd för sitt liv, man äcklas av situationen, men man blir riktigt kåt, man får orgasm. Det känns bra samtidigt som det känns riktigt jävla fel.

Jag spånar som sagt endast nu.

Om det finns kvinnor som upplevt en våldtäkt på detta sättet. Hur hjälper man dom bäst?

Säger man; "Du det där var bara en reflex, vem som helst kan få en orgasm av att bli stimulerad, du gillade det inte alls, din kropp fick bara en reflexmässig reaktion.

Eller kan man säga, kvinnors primitiva system kan gå igång på att vara i en hjälplös undergiven situation. Ditt sexuella centra är programmerat att gå igång på att hamna i såna situationer. Då såklart med män med självförtroende som vågar ta kontroll och dominans, och inte utav våldtäktsmän i dagens samhälle. Då vi idag har moral och värderingar där detta är fel.

Du behöver inte känna dig dum, det är normalt att du gick igång på detta sättet, fastän tillfället var fel. Och genom att educata kvinnor om vad dom tänder på, enklare få dom att acceptera varför det skedde, istället för att klyschigt säga, det vara bara en reflex gumman.

När hon sen sitter där och upplevde sin livs första orgasm?

Dessa scenarion jag precis ställde upp kräver ju att vissa kvinnor faktist upplevt våldtäkten såhär, lär knappast vara en gruppvåldtäkt med spottloskor och slag då haha. Kanske en full kille hon var kär i som fick någon snetändning på fyllan, who knows?

Om det faktist finns kvinnor som upplevde en riktig kåthet och njutning av våldtäkten samtidigt som dom var rädda och inte gillade den faran dom upplevde. Hur hjälper man då dessa kvinnor att förstå varför dom gick igång på våldtäkten?

Är det bästa svaret för dessa kvinnor att höra, det är en reflex?

Tankar?

Så här är det oavsett hur jämställt vårt land är. De primala drifterna finns fortfarande inom oss och för feministerna är det att erkänna sina egna dogmer som ickegiltiga ifall de skulle hålla med. Kvinnor tänder på dominanta män och har alltid gjort det.

Det jämställda samhället dödar relationer, skapar hat, motvilja och homosexualitet.
Citera
2012-07-08, 20:15
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffelo Ball
Tror du att någon kan få orgasm utan att njuta

Självklart njuter dom men till polisen och sina väninnor berättar de den diametrala motsatsen eftersom det är bättre att ses som ett offer än en missanpassad människa som tänder på överraskningssex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in