2012-07-07, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
Du kanske är en av dom som aldrig lyckas få en!

Få vad? Orgasm? Jo det får jag ju samtidigt som jag tömmer påsen.
Citera
2012-07-07, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sremla
Få vad? Orgasm? Jo det får jag ju samtidigt som jag tömmer påsen.

Trodde jag med länge!
Citera
2012-07-07, 15:45
Medlem
calimmacils avatar
Citat:
En annan intressant grej är att det är mkt större chans att en kvinna blir gravid om hon samtidigt får orgasm.

Man kan då undra varför evolutionen utvecklat kvinnor till att ha större chans att bli gravida utav våldtäkter. Låter ju inte så smart eller hur!

På vilket sätt skulle det inte vara "smart"? Evolutionen drivs i första hand av reproduktion, inte individers vålmående. Anledningen till att våldtäkter inte är vanligare bland andra djurarter(även om det givetvis förekommer) är att skillnaden i fysisk styrka mellan könen är mindre, samt att det är ganska svårt att våldta någon utan armar att hålla fast offret med.
Citera
2012-07-07, 15:48
Bannlyst
Citat:
Trodde jag med länge!

Du får gärna förklara. Visst efter att man runkat 4 gånger i rad får man ju orgasm utan att det kommer nåt men det räknas väl inte?
Citera
2012-07-07, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av calimmacil
På vilket sätt skulle det inte vara "smart"? Evolutionen drivs i första hand av reproduktion, inte individers vålmående. Anledningen till att våldtäkter inte är vanligare bland andra djurarter(även om det givetvis förekommer) är att skillnaden i fysisk styrka mellan könen är mindre, samt att det är ganska svårt att våldta någon utan armar att hålla fast offret med.

Tänkte att eftersom kvinnor är dom selektiva och ska välja ut gener med hög framgång är det ju inte så intelligent att dom då får orgasm vilket ökar chansen för en graviditet med någon som är så desperat att den måste våldta henne.

Det borde ju selekteras bort om det var dåligt så att säg
Citera
2012-07-07, 15:49
Medlem
Citat:
En annan intressant grej är att det är mkt större chans att en kvinna blir gravid om hon samtidigt får orgasm.
Nej, det saknas tyvärr vetenskapligt stöd för detta.
Citera
2012-07-07, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sremla
Du får gärna förklara. Visst efter att man runkat 4 gånger i rad får man ju orgasm utan att det kommer nåt men det räknas väl inte?

Nej såklart inte, det är sjukt men jag fick det första gången med en gammal bekant som verkligen var riktigt undergiven och vacker i sängen på något sätt.

Kändes rätt coolt, helt klart mkt bättre än ett vanligt knull även om det såklart är mkt skönare än att runka också. Men detta var snäppet värre helt enkelt.

Bara varit med om det 3 gånger än så länge, orkar inte direkt bry mig, inget man jagar efter direkt, vara kåt som fan och tömma är nice det med.
Citera
2012-07-07, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Disciplina
Nej, det saknas tyvärr vetenskapligt stöd för detta.

Men är det vetenskapligt motbevisat? Isf länka gärna!
Citera
2012-07-07, 15:54
Medlem
Gladios avatar
Citat:
Möjligtvis utlösning, knappast orgasm. Iaf...

Läste om en kvinna som skrev detta ungefär.

Hon levde i frankrike och träffade där en man som hon tyckte lite synd om eftersom han hade ingenstans att bo. Så på något vis lät hon honom bo hos henne i några veckor tills han hittade någonstans att bo. Hon sade tydligt att hon absolut inte ville ha något sånt med honom och göra, och hon uttryckte även att hon absolut inte fann honom attraktiv.

Denna kille fick för sig att sexa med henne så han kom helt enkelt närmre henne och visade vad han ville. Hon gjorde motstånd men killen hade enligt henne något lugn i sitt kroppspråk och tog bara över situationen och genomförde samlaget emot hennes vilja.

Detta slutade med att hon fick sitt livs första orgasm och inledde därefter en relation med mannen i fråga som kretsade runt sex.

Sjuk att hennes första orgasm kom vid en våldtäkt, fastän hon säkert haft sex med massor av killar innan detta som hon själv ville ligga med.

Hur fan kan det vara våldtäkt när det inte är något våld inblandat?
Citera
2012-07-07, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gladio
Hur fan kan det vara våldtäkt när det inte är något våld inblandat?

Prova att köra in kuken i någon tjej som ligger och sover! Borde inte vara våldtäkt tycker man ju höhö
Citera
2012-07-07, 15:57
Medlem
Gladios avatar
Citat:
Prova att köra in kuken i någon tjej som ligger och sover! Borde inte vara våldtäkt tycker man ju höhö

Grovt sexuellt utnyttjande kanske, men inte våldtäkt.
Citera
2012-07-07, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gladio
Grovt sexuellt utnyttjande kanske, men inte våldtäkt.

Nej benämningen är lite fel, dock har våldtäkt idag blivit synonymt med sex emot kvinnans vilja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in