Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-07-04, 20:49
  #1
Medlem
Har totalt flabbat mitt game med en tjej som jag verkligen gillar. Gav henne komplimanger i fel tidpunkt, neggade aldrig, och vågade aldrig kyssa henne. Långt ifrån hur jag brukar beté mig bland damer.

Vi sågs på en camping och hade gemensamma polare. Just nu, enda kontakt källan är facebook! -.-

Hur fixar jag mina misstag härifrån? Eller är det kört?

Jag har chattat med henne 1 gång och hon ställde földfrågor, samt på campingen frågade hon om jag var singel vilket är 2st TPS av 3! Men det har kört ihop sig, jag vet inte vad fan jag ska göra! Hjälp mig!
Citera
2012-07-04, 20:53
  #2
Medlem
dunias avatar
Vad är TPS för något?
Citera
2012-07-04, 20:55
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Vad är TPS för något?

tecken på intresse
Citera
2012-07-04, 20:56
  #4
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokahontas
tecken på intresse
Ok, och vad är den tredje? Borde det inte vara "TPI"?
__________________
Senast redigerad av dunia 2012-07-04 kl. 20:59.
Citera
2012-07-04, 20:57
  #5
Medlem
Milamis avatar
Hej! det vore kul att ses igen, vill du ta en öl i veckan?
Citera
2012-07-04, 20:59
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milami
Hej! det vore kul att ses igen, vill du ta en öl i veckan?

Glömde tillägga att hon bor 20 mil ifrån mig.
Citera
2012-07-04, 21:00
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Ok, och vad är den tredje? Borde det inte vara "TPI"?


alldeles riktigt...
Citera
2012-07-04, 21:01
  #8
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokahontas
alldeles riktigt...
Ja ok, men den tredje?
Citera
2012-07-04, 21:05
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Ja ok, men den tredje?

Alltså man brukar säga att man ska skrapa ihop 3 TPI innan man lägger sina fysiska "moves" såsom kyssa,hålla händer, osv osv.

Och tecken på intressen kan vara tex fråga om civilstånd, bli utfrågad om något personligt,få földfrågor osv...... finns massvis med olika TPI kännetecken.
Citera
2012-07-04, 21:26
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pokahontas
Glömde tillägga att hon bor 20 mil ifrån mig.
Varfor bryr du dig? Jag antar att du med "gillar" menar att hon ar snygg, eftersom du inte kanner manniskan. Sahar ligger det till, for det forsta har du sumpat det och for det andra kommer du, om du pa nagot mirakulost javla satt skulle lyckas manipulera henne till att traffas/knulla, anda trottna ratt fort. Slapp henne och ga vidare. Ar hon verkligen intresserad kommer hon visa det.
Citera
2012-07-04, 22:32
  #11
Medlem
Flashbackkontots avatar
Har aldrig tänkt på det sättet du gör med tjejer som man faktiskt gillar. Känner man att man har saker gemensamt och att man gillar personen i fråga är det oftast väldigt lätt och naturligt att umgås. Kör på det spåret istället för att bocka av i nån jävla lista på saker du ska göra.
Citera
2012-07-04, 22:47
  #12
Medlem
Cynikers avatar
Someone called for a raggningsexpert?

Okej först av allt, broder - bränn ditt exemplar av The Game eller Spelet eller vafan den där tonårslektyren kan tänkas heta på svenska. Att sitta och räkna "TPI" när man snackar med en tjej medan man samtidigt funderar på möjliga sätt att "negga" henne kommer troligtvis aldrig att få dig längre än fas 0.

Du säger att du träffat fruntimret EN gång och därefter blivit hooked, vilket får mig att tro att du inte träffar tjejer särskilt ofta. Men skit i det. Om du nu verkligen vill ha henne finns det bara en sak att göra: du måste naturligtvis träffa henne igen.

Forstsätt därför att casual-chatta med henne på Facebook. Försök visa att du är intresserad utan att verka desperat och känn av hennes respons. Det krävs ju en viss EQ för detta, men om du inte besitter ens det så är du redan körd.

Sen när ni chattat ett tag så säger du helt enkelt apropå ingenting att du har ett ärende i hennes stad en valfri dag och att det vore kul att träffa henne samtidigt.

Sen träffas ni. Sen låter du mötet fortlöpa av sig själv utan att försöka med några trix från Spelet.

Sen får du förhoppningsvis följa med henne hem.

Sen doppar du.

I den ordningen, annars blir det fel.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback