Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-05, 00:02
  #121
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlasticWiking
Se vad knulladnunna skrev angående jämförelsen, har typ bara testat sub tidigare vad gäller den här typen av drog.
Jag kände väl inte direkt några jobbiga bieffekter mer än att det kom och gick hela tiden, men sånt kan man ju gilla ibland det med Iofs kan väl räkna eftersmaken som en jobbig bieffekt om man vill. Gick ett par cigg för att döda tillräckligt med smakceller

Nunnan var ju också ganska väck nar han skrev mängden tidigare. Det var jag som vägde upp 20mg var, eftersom man tar det försiktigt med RC-droger och nya droger överhuvudtaget.

Tandkräm! Prova att peta i dig en liten mängd tandkräm, sedan drick apelsinjuice efter det. Som du säkert vet smakar det riktigt jävla illa och då kombinerat med smaken av MT-45 kan du ju skryta framöver om att du minsann har smakat på värre smaker än någon annan i din omgivning.

Nej, men det låter rätt intressant ändå. Jag kommer att prova den framöver, men jag har bara erfarenhet av lättare opiater/opioider. De jag har provat är Etylmorfin, Kodein, Tramadol och AH-7921. Förmodligen kommer jag att uppleva ruset som annorlunda jämfört mer er i och med att jag inte har provat buprenorfin, heroin, äkta morfin (i stora doser i alla fall, kodein omvandlas väl till morfin till viss del i levern så som jag har förstått det) eller oxykodon.

Det ska bli spännande att se vad jag tycker när jag kommer över en mängd av detta. Blir väl om någon månad jag inhandlar det!

Citat:
Ursprungligen postat av knulladnunna
Jag vet inte, jag ska prova igen och inte ta det på tom mage, kanske mindre dos. Det gick upp i styrka så mycket. Sen låg jag där i sängen och drömde, men jag fick välja mina egna drömmar. Det var så förbannat konstigt.

Heja äkta morfin...

Klardrömmar kanske? Eller vad det nu heter. Lucid Dreaming eller något sådant. Det kan jag också känna av på även de lättare opioiderna, att man svävar i en blandning av att vara vaken och att sova. Lär man sig att uppskatta det är det riktigt mysigt och coolt!
Citera
2013-06-05, 00:03
  #122
Medlem
InvalidSouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knulladnunna
Jag vet inte, jag ska prova igen och inte ta det på tom mage, kanske mindre dos. Det gick upp i styrka så mycket. Sen låg jag där i sängen och drömde, men jag fick välja mina egna drömmar. Det var så förbannat konstigt.

Heja äkta morfin...
Lucid dreaming? Fan, det låter inte dumt alls.

Att man skulle bli så påverkad av 20 mg låter väldigt konstigt... SWIM blir inte så pass påverkad av 20 mg oxy. Illamående får han, men han brukar ta åksjuketabletter för det.
Citera
2013-06-05, 00:03
  #123
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knulladnunna
Är du verkligen nyfiken eller ska du bara fortsätta flänga ur dig idiotiska råd som tidigare?
Jag undrade ärligt ja, sen återigen, läs rätt för helvete och förstå när jag redan lagt ut allt upprepade gånger i tidigare inlägg om hur det ligger till och nej, jag har inte kommit med idiotiska råd. Tror du fick något infantilt ryck i internet-kuken och blev lite grinig bara, låt den lägga sig och läs om allt igen om du behöver så ser du säkert det hela som jag skrev sen. Så ja, vad är din nästa dos eller är du nöjd med "20mg"?

Mvh
Citera
2013-06-05, 00:23
  #124
Medlem
knulladnunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Tandkräm! Prova att peta i dig en liten mängd tandkräm, sedan drick apelsinjuice efter det. Som du säkert vet smakar det riktigt jävla illa och då kombinerat med smaken av MT-45 kan du ju skryta framöver om att du minsann har smakat på värre smaker än någon annan i din omgivning.

Nej, men det låter rätt intressant ändå. Jag kommer att prova den framöver, men jag har bara erfarenhet av lättare opiater/opioider. De jag har provat är Etylmorfin, Kodein, Tramadol och AH-7921. Förmodligen kommer jag att uppleva ruset som annorlunda jämfört mer er i och med att jag inte har provat buprenorfin, heroin, äkta morfin (i stora doser i alla fall, kodein omvandlas väl till morfin till viss del i levern så som jag har förstått det) eller oxykodon.

Det ska bli spännande att se vad jag tycker när jag kommer över en mängd av detta. Blir väl om någon månad jag inhandlar det!



Klardrömmar kanske? Eller vad det nu heter. Lucid Dreaming eller något sådant. Det kan jag också känna av på även de lättare opioiderna, att man svävar i en blandning av att vara vaken och att sova. Lär man sig att uppskatta det är det riktigt mysigt och coolt!


Metadon har jag ju tagit i höga doser. Det är en känsla jag saknar och letar efter. Morfin gillar jag. Tramadol känner jag inte av alls, nte i de högre doserna alls. Ingenting.

Men jag ska mixtra mig rätt på den här drogen. Imorn får jag den där AH också...
Citera
2013-06-05, 00:34
  #125
Medlem
PlasticWikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Jag undrade ärligt ja, sen återigen, läs rätt för helvete och förstå när jag redan lagt ut allt upprepade gånger i tidigare inlägg om hur det ligger till och nej, jag har inte kommit med idiotiska råd. Tror du fick något infantilt ryck i internet-kuken och blev lite grinig bara, låt den lägga sig och läs om allt igen om du behöver så ser du säkert det hela som jag skrev sen. Så ja, vad är din nästa dos eller är du nöjd med "20mg"?
"20mg"? Du stod alltså gömd bakom en gardin när jag roade mig med att väga? Coolt. Vad har jag för färg på t-shirten nu? Hur långt är det till närmaste get därifrån jag befinner mig?
Ska du ifrågasätta dosen kanske du ska se till att vara med vid vågen, men det skulle ju iofs innebära att
jag skulle vilja ha en främling som stod och glodde över min axel. Och jag känner mig inte så bekväm med sånt.

Hade du ens testat drogen btw? Ser inga inlägg om det i den här tråden. Men nu ska jag dela med mig av en hemlighet

Det är ju extremt lätt att komma med råd om någonting man egentligen inte vet något om av egen erfarenhet. Ta till exempel tjockisar som kommer med träningstips eller barnlösa singlar som är självutnämnda uppfostransexperter.
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Mvh
Känns ju inte riktigt uppriktigt
Men ha en trevlig kväll iaf
Citera
2013-06-05, 00:41
  #126
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knulladnunna
Metadon har jag ju tagit i höga doser. Det är en känsla jag saknar och letar efter. Morfin gillar jag. Tramadol känner jag inte av alls, nte i de högre doserna alls. Ingenting.

Men jag ska mixtra mig rätt på den här drogen. Imorn får jag den där AH också...

Jag väntar med spänning på att se vad du tycker om AH-7921 jämfört med denna!

Till Synatt och PlasticWiking. Var snälla mot varandra! Jag vill inte leka moraltant, men däremot uppskattar jag omtanke, respekt och ömsesidighet. Tänk på oss andra som också är inblandade i tråden. Även vi blir lidande om ni är irriterade på varandra.

Kram på er båda och ha en fortsatt trevlig kväll!
Citera
2013-06-05, 00:54
  #127
Medlem
PlasticWikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Jag väntar med spänning på att se vad du tycker om AH-7921 jämfört med denna!

Till Synatt och PlasticWiking. Var snälla mot varandra! Jag vill inte leka moraltant, men däremot uppskattar jag omtanke, respekt och ömsesidighet. Tänk på oss andra som också är inblandade i tråden. Även vi blir lidande om ni är irriterade på varandra.

Kram på er båda och ha en fortsatt trevlig kväll!


Jadå, jag ska försöka vara snäll mot folk Köpe faktiskt en bok om det en gång som hette "konsten att vara snäll", men folk blev irriterade.
Nu blev det lite OT iofs, ber om ursäkt för det.

Men vägde ju som sagt upp 20 mg var och det räckte helt ok, ska iofs testa att ta det med något i magen nästa gång.

Och nu säger jag godnatt

EDIT: AH-7921 kommer i morgon och ska testas då. Kan uppdatera dig med erfarenheten då
__________________
Senast redigerad av PlasticWiking 2013-06-05 kl. 01:00.
Citera
2013-06-05, 04:49
  #128
Medlem
InvalidSouls avatar
Kan kommentera att det lär vara jäkligt lokalbedövande på tungan, och smaken lär inte vara mycket värre än CWE'at kodein.
Citera
2013-06-05, 12:32
  #129
Medlem
Bombade 200mg för över en timma sedan och ruset går att jämföra med ca 300-400mg kodein. Jag är iaf nöjd med tanke på att det är en laglig opioid-rc
Citera
2013-06-05, 13:18
  #130
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guru89
Bombade 200mg för över en timma sedan och ruset går att jämföra med ca 300-400mg kodein. Jag är iaf nöjd med tanke på att det är en laglig opioid-rc
Varför börja med en så hög dos? Har du hög opiat-tolerans sedan innan? Minns inte var den ungefärliga come-uå tiden är på denna men det kanske stegrar ytterligare närmsta timmarna. Lång halveringstid verkar den ha i alla fall.

Mvh
Citera
2013-06-05, 13:21
  #131
Medlem
knulladnunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guru89
Bombade 200mg för över en timma sedan och ruset går att jämföra med ca 300-400mg kodein. Jag är iaf nöjd med tanke på att det är en laglig opioid-rc

Jag vill höra hur det går!
Citera
2013-06-05, 13:22
  #132
Medlem
knulladnunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Jag väntar med spänning på att se vad du tycker om AH-7921 jämfört med denna!

Till Synatt och PlasticWiking. Var snälla mot varandra! Jag vill inte leka moraltant, men däremot uppskattar jag omtanke, respekt och ömsesidighet. Tänk på oss andra som också är inblandade i tråden. Även vi blir lidande om ni är irriterade på varandra.

Kram på er båda och ha en fortsatt trevlig kväll!

Mitt AH-7921 är skickat idag och lär väl tyvärr inte komma förrän imoron.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback