2013-06-05, 13:35
Medlem
Jag har i stort sett ingen opioid tolerans(senast jag tog någon opiod var 8 dagar sedan och det var endast 300mg tramadol). Ruset blir starkare och starkare och nu är den jämförbar med morfin Euforin är hög dock är det svårt att nodda på den, men det börjar funka nu med 20mg stesolid och en bärs
Citera
2013-06-05, 13:37
Medlem
knulladnunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guru89
Jag har i stort sett ingen opioid tolerans(senast jag tog någon opiod var 8 dagar sedan och det var endast 300mg tramadol). Ruset blir starkare och starkare och nu är den jämförbar med morfin Euforin är hög dock är det svårt att nodda på den, men det börjar funka nu med 20mg stesolid och en bärs

Jag får ingen effekt alls av 400 mg tradolan... =(

Vilken jävla skillnad det är på rus från person till person
Citera
2013-06-05, 13:39
Medlem
Jag tog tramadolen i smärtlindrandre syfte(hade lugninflammation) och inte i rus-syfte då jag tycker det finns mycket bättre alternativ.
Citera
2013-06-05, 18:43
Medlem
Messiahs avatar
Tagit hela mitt smakprov. var på 170mg efter en titt vågen.

Tog runt 50mg igår kände inget. tog resterande idag och kände inte heller något. drygt två timmar sedan jag tog det och ingen känsla
Citera
2013-06-05, 21:43
Medlem
knulladnunnas avatar
Då provar vi igen! Denna gång lite högre dos och jag tog två postafen innan så jag inte ska råka bli illamående eller något.

La allt i kapsel också, går ju inte att få i sig skiten på annat sätt... speciellt inte efter denna mindre bra dag.
Citera
2013-06-05, 21:46
Medlem
knulladnunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knulladnunna
Då provar vi igen! Denna gång lite högre dos och jag tog två postafen innan så jag inte ska råka bli illamående eller något.

La allt i kapsel också, går ju inte att få i sig skiten på annat sätt... speciellt inte efter denna mindre bra dag.

Ja just det, jag ska prova att ta en av mina dagliga medicinsprutor sen när det slår till för att se om det är bra mot smärtan också.
Citera
2013-06-05, 21:50
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
Tagit hela mitt smakprov. var på 170mg efter en titt vågen.

Tog runt 50mg igår kände inget. tog resterande idag och kände inte heller något. drygt två timmar sedan jag tog det och ingen känsla

Någon effekt ännu?
Citera
2013-06-06, 01:35
Medlem
knulladnunnas avatar
Så här gjorde vi idag,

vi tog det i kapslar, dubbeldos idag. Mat i magen.
En timme senare började det komma smygandes och den där fina mysigheten kom. Sedan har det gått i vågor, från att känna sig lugn och skön till tung och ofokuserad.

Har känts bra idag!
Citera
2013-06-06, 02:08
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knulladnunna
Så här gjorde vi idag,

vi tog det i kapslar, dubbeldos idag. Mat i magen.
En timme senare började det komma smygandes och den där fina mysigheten kom. Sedan har det gått i vågor, från att känna sig lugn och skön till tung och ofokuserad.

Har känts bra idag!

Det låter ju faktiskt inte helt fel ändå. Uppstod det något illamående eller dämpade Postafenen det?

Jag utgår från att du stoppade i dig dem som du skrev längre upp.
Citera
2013-06-06, 05:05
Medlem
Malrs avatar
Jag får förhoppningsvis min order imorgon. Vad för dos kan man tänkas behöva ta om man brukar ta 200-250mg AH-7921, runt 40mg Oxy eller 500mg Tramadol? Inte samtidigt så klart, bara som referens. Jag bygger aldrig upp någon opiattolerans så detta är helt rent. Behöver i regel mer än andra tyvärr.
Citera
2013-06-06, 05:34
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Jag får förhoppningsvis min order imorgon. Vad för dos kan man tänkas behöva ta om man brukar ta 200-250mg AH-7921, runt 40mg Oxy eller 500mg Tramadol? Inte samtidigt så klart, bara som referens. Jag bygger aldrig upp någon opiattolerans så detta är helt rent. Behöver i regel mer än andra tyvärr.

Börja kring de doserna knulladnunna och PlasticWiking gjorde. Alltså runt 20 milligram eller dylikt. Glöm inte att allergitesta.

Det är alltid bättre att börja väldigt lågt och känna efter än att ta en dos man vet med sig kan vara för stark bara för att man inte vill gå miste om ruset och få komplikationer på grund av det.

Hoppas att du gillar drogen! Jag ser fram emot att prova på denna.
Citera
2013-06-06, 11:26
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Börja kring de doserna knulladnunna och PlasticWiking gjorde. Alltså runt 20 milligram eller dylikt. Glöm inte att allergitesta.

Det är alltid bättre att börja väldigt lågt och känna efter än att ta en dos man vet med sig kan vara för stark bara för att man inte vill gå miste om ruset och få komplikationer på grund av det.

Hoppas att du gillar drogen! Jag ser fram emot att prova på denna.
Låter som jävligt lite, men det är väl bäst att inte ta för mycket och kola vippen antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in