• 1
  • 2
2012-07-02, 18:06
Medlem
Någon som vet något? Dom förra veckan.
Citera
2012-07-03, 20:58
Medlem
Är det ingen Jönköpingsbo som vet något?
Citera
2012-07-05, 23:43
Medlem
Här blir en ung/liten flicka utsatt för sexuellt våld av en "vuxen" man. men ingen på forumet tycks vara intresserad. Dock verkar intresset vara stort för triviala vardagshändelser. Vad vet jag. Ingen tycks intresserad i alla fall. Hoppas barnet inte tagit allt för stor skada. man skulle ju vilja träffa förövaren i en mörk gränd. Tack
Citera
2012-07-05, 23:46
Moderator
blomvattnares avatar
Har du någon länk till någon tidningsartikel?
Citera
2012-07-06, 07:26
Medlem
http://www.jnytt.se/nyhet/48324/husk...dtakt-mot-barn

Han dömdes sedemera till fängelse.
Citera
2012-07-07, 16:59
Medlem
Tycks inte hjälpa. Svalt intresse.
Citera
2012-07-07, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gustav-81
http://www.jnytt.se/nyhet/48324/husk...dtakt-mot-barn

Han dömdes sedemera till fängelse.
Har du tingsrättens dom? Hur långt blev fängelsestraffet?

Annars får vi vänta till måndag då vi kan kontakta Jönköpings tingsrätt för fler uppgifter.
I artikeln, som skrevs den 21 juni, står det att läsa, att rättegången startade på onsdag den 27 juni. Även åklagarens namn är angiven, Anders Brokelind. GM 40-årsåldern och offret 13 år. Borde underlätta för TR att hitta målet.
Citera
2012-07-08, 08:32
Medlem
Domen meddelades dagen efter huvudförhandlingen. Tingsrätten gick på en mildare brottsrubrisering. Tror han fick 1,5 års fängelse. Hittar inte artikeln på Jnytt.
Citera
2012-07-09, 16:01
Medlem
Citat:
Domen meddelades dagen efter huvudförhandlingen. Tingsrätten gick på en mildare brottsrubrisering. Tror han fick 1,5 års fängelse. Hittar inte artikeln på Jnytt.
Hittade artikeln.

Citat:
Misstänkte pedofilen dömdes till fängelse

Ett och ett halvt års fängelse.
Det blev domen mot den 42-årige man från Huskvarna som under onsdagen fick sin dom i Jönköpings tingsrätt.
Mannen döms för sexuella övergrepp mot en 13-årig flicka.
http://www.jnytt.se/nyhet/48392/miss...angelse%5b/url

Ringde TR men de kunde tyvärr inte hitta målet/namnet. Någon annan som vet?
Citera
2012-07-09, 22:01
Medlem
Bra jobbat Likor. Nu får vi hoppas på någon fbi eller vad de kallas. Någon kunnig eller någon som vet något som kan hjälpa oss. Är nybörjare på detta. Tack för hjälpen.
Citera
2012-07-19, 23:40
Medlem
Kan inte för mitt liv begripa varför detta brott inte väcker större intresse. Vad saknas? Man kan läsa om en massa triviala brott som folk skriver mängder av inlägg om men detta verkar ointressant. Jag tycks inte få någon hjälp i alla fall. Ha en trevlig helg i brottens Sverige.
Citera
2012-07-19, 23:43
Medlem
Blurgarens avatar
Citat:
Kan inte för mitt liv begripa varför detta brott inte väcker större intresse. Vad saknas? Man kan läsa om en massa triviala brott som folk skriver mängder av inlägg om men detta verkar ointressant. Jag tycks inte få någon hjälp i alla fall. Ha en trevlig helg i brottens Sverige.

Eller så saknar de information som kan bidra till den här tråden? Och sen bidrar du inte genom att förolämpa folk heller.
Senast redigerad av Blurgaren 2012-07-20 kl. 00:05.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in