Citat:
Ursprungligen postat av likor
Ratsit.se anger aktuell folkbokföringsadress. Som
akOF skrev, "innan detta hände skriven i Huskvarna, men nu utslängd från sin bostad", behövde han en ny adress.
De dömda brukar inte folkbokföras på fängelserna, vad jag vet. Som exempel, Göran Lindberg står fortfarande skriven på adressen, där han och sambon bodde innan villan såldes.
http://www.ratsit.se/BC/ReportSmall....iKieQ9OMif4-Gk
Vad jobbade denna R*ober*t Pe*tt*ers*son med innan "hans plötsliga försvinnande från sin bostad och sitt jobb"?
Förhoppningsvis inte inom barnomsorgen, skolan eller idrotten. Någon som vet?
Jag får väl skriva det jag hört och fått återberättat.
Den här mannen var till synes en helt vanlig person, frånskild med barn och särbo. Han jobbade som Infrastructure Architect på Husqvarna AB i Huskvarna.
En natt i maj vaknar en granne av att flera poliser, inklusive pikébuss, kommer till flerfamiljshuset han bodde i. De försökte ta sig in hos Robert som bor andra våningen, tillslut ska de lyckats genom att ta sig in genom en balkong. Senare ska även en ambulans ha tillkommit och varit tvungna att bära ut honom på bår. Grannen såg då honom ligga under ett vitt skynke grymtande, som om han hade ont. Nu i efterhand så kan detta ha varit på grund av självmordsförsök, då han förnärvarande verkar ha suttit på psykhem undertiden förhandlingarna skett.
Efter detta ska hyresvärden inte ha fått in pengar på två månader och inte heller ha kunnat få reda på varför han är borta eller vad som har hänt, varpå han såklart blir vräkt. Inte heller på Husqvarna AB verkar de ha vetat vad som hänt Robert först.