Flashback bygger pepparkakshus!
2005-03-09, 14:30
Medlem
Det här med att ha sex med hundar är ju väldigt tabu. men det är något jag testat och verkligen gillar.. jag tänder inte på djur men tanken på att just göra det med djur.. eller i alal fall en hund...

Finns det fler tjejer här som testat detta eller är nyfikna på det???
2005-03-09, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doggyanna
Det här med att ha sex med hundar är ju väldigt tabu. men det är något jag testat och verkligen gillar.. jag tänder inte på djur men tanken på att just göra det med djur.. eller i alal fall en hund...

Tabu? Nej, det är bara sjukt. Inget annat
2005-03-09, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cinderella99
Tabu? Nej, det är bara sjukt. Inget annat

Jag förstår att många skulle tycka det är sjukt.. men jag anser inte att det är nåt fel. så länge man inte tvingar en hund till et så ser jag inga problem med det.. men sen är det ju just den etiska biten.. och där kan ju åsikterna gå isär..... jag respekterar din åsikt.. även om jag själv inte tycker det är sjukt
2005-03-09, 15:23
Medlem
Jag vet inte om hundar lider av det direkt och gör de inte det är det kanske inte så mycket att säga om saken. Vill man hålla på sånt så orkar jag inte bry mig så mycket.

Huvudsaken du inte är troende, för då kan du ligga risigt till.

Förbannad vare den som beblandar sig med något djur! - 5:e Mosebok
2005-03-09, 15:33
Medlem
MacAllans avatar
Citat:

Så du är tjej och har testat med en hund?
Kan du beskriva mer i detalj vad exakt du testat?
2005-03-09, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Jag vet inte om hundar lider av det direkt och gör de inte det är det kanske inte så mycket att säga om saken. Vill man hålla på sånt så orkar jag inte bry mig så mycket.

Huvudsaken du inte är troende, för då kan du ligga risigt till.

Förbannad vare den som beblandar sig med något djur! - 5:e Mosebok

nä men det var bara som en kul grej jag terstade det.. är väldigt öppen rent sexuellt.... skulle aldrig tvinga min vovve tillö nåt och jag kan säga att han inte tvekar det minsta när han får chansen att ha kul med sin matte...

så det är inget du själv skulle kunna tänka dig att testa då????
2005-03-09, 15:48
Medlem
Saters avatar
Jag kan berätta en rolig sak som hände när jag i 10-års åldern besökte mina kusiner, dom hade en sån där lapphund eller vad dom nu heter, den hunden skulle alltid jucka på benen, så en dag när jag, mina två kusiner och deras lillebror var i flygelbyggnaden så sa vi åt lillpojken att han skulle runka hunden så att den kanske inte skulle jucka så mycket, hunden la sej villigt på rygg och grabben började dra i ballen på hunden som kom ut och längst in satt det som en boll på tasken så grabben tyckte det var äckligt och skulle sluta, då blev hunden galen och började morra och ha sej så vi sa åt han att fortsätta, och varje gång han skulle sluta började hundfan morra så han fortsatte runka hunden medan vi låg raklånga och skrattade så vi fick kramp, när hunden hade sprutat så vände han på sej och lullade iväg, ja lillbrorsan tyckte naturligtvis inte att det var ett dugg roligt men vi skrattade länge åt det där
2005-03-09, 15:50
Medlem
Citat:
så det är inget du själv skulle kunna tänka dig att testa då????

Nej, det är inget som tilltalar mig.
2005-03-09, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Nej, det är inget som tilltalar mig.

men det vore ju väldigt trist om alla tände på samma saker.. men kul med folk som inte det första dom gör är atrt säga att någon är sjuk i huvudet för att de gör något som kanske inte är det allra vanligaste
2005-03-09, 15:58
Moderator
Evil Eds avatar
Min mor jobbar som läkare och hennes kollega har behandlat en person som fick en ovanlig valpsjukdom i underlivet. Du bör tänka på att hundar bär på andra sjukdomar än människor och att det kan vara pinsamt när du ska förklara dig.

Annars är ju doggyställningen en trevlig liknelse med hundsex, utan hund och med kvinna naturligtvis.
2005-03-09, 16:03
insomnias avatar
Vad exakt är det som är så lockande med att ha sex med just en hund?
Och varför inte med ngt annat djur? Hästar är ju rätt välutrustade, hade inte det varit kul? Men var försiktig, kommer hästen i dig så dör du nog.

Har du sex med människor också? Vad tycker dessa personer om det? Ifall du inte berättar, tycker du inte att det är fel att inte berätta att du har sex med hundar?

Frågar du mig så är det sjukt. Har tillräckligt svårt för homosexualitet.
2005-03-09, 16:06
Medlem
LadyTieras avatar
Jag tycker att denna sortens sexuella aktiviteter är fel, i en sexuell akt ska de båda inblandade vara jämnlika, veta vad de ger sig in på och vad det innebär, det kan aldrig bli det i detta fallet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in